LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Experiabox

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Experiabox

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Een jaar lang hadden wij geen enkel probleem met KPN-IPB.
Totdat vorige week ineens internet eruit lag.
Na wat tevergeefs geklungel van het helpdeskpersoneel deed de volgende dag de telefoon het ook al niet meer.
Steeds maar weer mobiel naar KPN bellen, steeds maar weer laten resetten en de stand van de groene lampjes doorgeven etc.
Na een hele week van alles afgesloten te zijn geweest hadden we eindelijk iemand van d ehelpdesk die het voor elkaar kreeg, we hadden weer internet en telefoon, zonder tussenkomst van de technische dienst.
Een dag later was het echter al weer mis, geen internet en geen telefoon.
Vanmorgen hebben we zelf de Experiabox een poosje uitgezet en zowaar
alles deed het daarna weer.
Het feit dat ik nu zit te internetten geeft aan dat alles nog steeds intact is.
Maar voor hoelang
Is er iemand die een vergelijkbare storing heeft gehad die achteraf eenmalig bleek te zijn of blijft het vanaf nu klungelen ?????????
OD.

ReinierS
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:57

Re: Experiabox

Ongelezen bericht door ReinierS »

Precies het zelfde verhaal
Verleden week zondag een ionternet storing, waarna ik geen telefoon meer heb ondanks 10 emails en € 15 aan telefoonkosten met de gsm omdat de leukers je gewoon niet antwoorden of zeggen dat het druk is en eenvoudig de verbinding verbreken Het wordt tijd dat deze mafia praktijken eenas aan de kaak worden gesteld. door een rechterlijke uitspraak misschien?? Gewoon vriendelijk blijven heeft ook geen zin dus vrees ik ook vooe een blijvend drama met KPN/Planet Internet :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Experiabox

Ongelezen bericht door agro »

Bij storingen moet je niet de dure (09xx) helpdesk bellen, maar de storingsdienst 0800-0407 is bovendien nog eens gratis ook, (ook met je mobiel gratis) en daar zitten wel bekwame medewerkers, als je er met de persoon welke je krijgt als je de storingsdienst belt niet uitkomet vraag je naar de 2de lijn, daar zitten de echte techneuten.

ReinierS
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:57

Re: Experiabox

Ongelezen bericht door ReinierS »

Ook daar heb ik al vele malen naar toe gebeld en krijg steeds valse beloftes dat ik wordt terug gebeld en zo. Inmiddels ga ik denk ik morgen maar voor het laatst een p[oging wagen en als dat niet lukt, denk ik er over om aangifte te doen wegens het leveren van een wan produkt en niet voldoen aan beloofde zaken, dus ronduit bedrog. Of bestaan er nog andere tips Ik weet het niet meer hoor :twisted: :twisted:

tyger993
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 jan 2007 11:18

Re: Experiabox

Ongelezen bericht door tyger993 »

ik zit ook al twwe maanden te wacten op een tellefoontje ik bel zker 3 keer per week en ze beloven mij elke keer dat ik of de zelfde dag of de dag erop terug gebeld zou worden nou nooit niet he :( :( :( :( :( :twisted: :twisted:

Gesloten