LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] extra kosten verzwegen door KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
YourTypicalBlonde

extra kosten verzwegen door KPN

Ongelezen bericht door YourTypicalBlonde »

hay!
ik ben een paar maanden geleden mijn telefoon in het openbaar vervoer kwijtgeraakt, dat was echt vet (piep)
nu had ik gelukkig een verzekering op mijn telefoon zitten die verlies dekt (dit is de Zeker Mobiel Extra Service voor € 8,- per maand http://www.kpn.com/prive/mobiel/abonnem ... Mobiel.htm)
ik dus aan de telefoon gehangen met de klantenservice wat er mogelijk was,
hun zagen inderdaad dat ik een verzekering had, en dit was geen probleem, zo geregeld, nou ik blij natuurlijk,
ik zou formulieren thuis gestuurd krijgen die ik zou moeten invullen en terug sturen, ik gewacht en gewacht, niks binnen gekregen, dus ik weer bellen,
"nee die krijg je via de mail" uhm... okay?? dus deze persoon heeft me die formulieren via de mail gestuurd,
ik keurig ingevuld, alles wat nodig was bijgevoegd enzovoorts, opgestuurd,
en een paar dagen later kreeg ik bericht dat het aangekomen was en dat ik er zo spoedig mogelijk van zou horen,
de verzekering zou mij ook een leentoestel geven, deze heb ik nooit gezien, dus heb ik via via een telefoon te leen gekregen van de vader van een vriendin van me (die was over en was bestemd voor noodgevallen, zoals dit)
een paar weken later krijg ik leuk een waardebon in de bus waar ik een nieuwe telefoon mee mocht uitkiezen, deze was niet genoeg om een leuke goedwerkende telefoon uit te kiezen, dus ik heb uiteindelijk nog 200 euro extra bijbetaald voor de telefoon die ik uiteindelijk wilde, vind ik dit opzich geen probleem, maar alsnog.
toen kwam de telfoonrekening, 214,65 euro, slik! :shock:
ik wist wel al dat ik iets of wat over mijn bundel heen gegaan was, maar ik had nooit gedacht dat het over de 200 euro was! ik dus online kijken wat het kon zijn, bleek ineens dat ik nog 125 euro bij moest betalen omdat ik mijn telefoon kwijt was geraakt! het geld kon niet van mijn rekening afgeschreven worden, aangezien ik alleen gerekend had op mijn verbruikskosten,
ik heb nu een brief thuis gestuurd gekregen met dat ik voor een bepaalde tijd moet betalen, en dat ik anders afgesloten word (deze datum is al voorbij en ik ben nu afgesloten)
ik heb al gevraagd of ik het in 3 termijnen mag betalen, dit kan niet, want ik voldoe niet aan de voorwaarden.
voor de rest geen uitleg van die voorwaarden, of een link waar ik die voorwaarden kan lezen, nee, alleen, dit kan niet, u voldoet niet aan de voorwaarden.
ik heb al overal gekeken voor de voorwaarden van de verzekering of het toevallig mijn eigen schuld is dat ik het niet heb gelezen, maar ik kan die voorwaarden NERGENS vinden, heb ze ook nooit gekregen, en NIEMAND van de KPN heeft me ooit verteld van die extra kosten,

om een lang verhaal samen te vatten, mijn vraag is dus, mag dit??
mag de KPN kosten verzwijgen en dan in rekening brengen EN dan weigeren mij dit in termijnen te laten betalen??

Yme

Re: extra kosten verzwegen door KPN

Ongelezen bericht door Yme »

Stond die €125,- misschien op de papieren of de waardebon die je hebt gehad?

Gesloten