Mijn vrouw is abonnement bij Vodafone en ik bij T-Mobile.
De factuur van Vodafone vertoont heel veel haken en er wordt twee (2) keer BTW berekent.De kosten lopen op en andanks verzoeken van het "waarom" en een beter overzicht wordt ?? netjes?? afgewippelt met de woorden: "Zo zijn de voorwaarden"Wiizigingen via de mobiel worden amper
doorgevoerd.Bij T-mobile is de factuur correct en bij "vragen" wordt ik als klant ook netjes behandelt.Graag wil ik dit onderwerp met "lotgenoten?"over de factuur van Vodafone ,tijdens een programma van Radar reactie's zien.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Factuur
Re: Factuur
Het lijkt mij bijzonder sterk dat Vodafone twee maal BTW rekent. Het lijkt mij helemaal sterk dat Vodafone vervolgens zegt dat dat de voorwaarden zijn.
Heeft u de factuur wel goed bekeken?
Heeft u de factuur wel goed bekeken?
Re: Factuur
Toevalig niet een creditering bijvoorbeeld van een promotie of iets..?
Re: Factuur
Sorry, maar als u dit soort dingen gaat zeggen (2 keer btw berekenen) neem ik uw andere klacht ook niet serieus.
