LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] factuur van de oplichter T-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
avzal
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2010 02:13

factuur van de oplichter T-mobile

Ongelezen bericht door avzal »

Ik dien een klacht in omdat T-mobile mij (en meerder mensen uit mijn omgeving) de afgelopen maanden te hoge bedragen in rekening heeft gebracht.
Ik ben dit in de gaten gaan houden en kwam erachter dat er meer gefactureerd wordt als dat ik daadwerkelijk gebeld heb.
Als ik nog belminuten over zou moeten hebben staan er al extra kosten bijgeschreven terwijl dit niet mogelijk is. Ik ben niet van plan om elke maand meer te betalen dan dat ik verbruik en hoop daarom dat iemand hier is naar gaat kijken en er wat mee gaat doen!

Deurwaarder Mark
Berichten: 563
Lid geworden op: 27 dec 2008 21:14

Re: factuur van de oplichter T-mobile

Ongelezen bericht door Deurwaarder Mark »

Heb je al om uitleg gevraagd?

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: factuur van de oplichter T-mobile

Ongelezen bericht door atesli »

De belstatus werkt voor de meeste mensen weer naar behoren.
Voor een kleine groep werkt hij nog niet juist.
Komende week gaan ze weer een poging doen hem voor iedereen kloppend te krijgen.

De belstatus is een gratis service en er kunnen geen rechten aan worden ontleent.

Nu over je factuur, waar lichten ze je mee op?
Er staan nummers op die je niet gebeld hebt??

Vergeet niet 1 seconde bellen is 1 minuut betalen.

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: factuur van de oplichter T-mobile

Ongelezen bericht door Yme »

Ik ben ook benieuwd wat er dan niet klopt op de factuur. Ik adviseer je om zelf eens naar je factuur te kijken. Staat daar inderdaad iets op wat volgens jou niet klopt, of onduidelijk is, neem dan contact op met de klantenservice. Pas als je dit hebt gedaan kun je zeggen of het om oplichting gaat of niet.
atesli schreef:Vergeet niet 1 seconde bellen is 1 minuut betalen.
Bij Telfort is dat inderdaad zo maar bij T-Mobile betaal je de 1e minuut, daarna per seconde.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: factuur van de oplichter T-mobile

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste
Ik dien een klacht in omdat T-mobile mij (en meerder mensen uit mijn omgeving) de afgelopen maanden te hoge bedragen in rekening heeft gebracht.
Ik ben dit in de gaten gaan houden en kwam erachter dat er meer gefactureerd wordt als dat ik daadwerkelijk gebeld heb.
Als ik nog belminuten over zou moeten hebben staan er al extra kosten bijgeschreven terwijl dit niet mogelijk is. Ik ben niet van plan om elke maand meer te betalen dan dat ik verbruik en hoop daarom dat iemand hier is naar gaat kijken en er wat mee gaat doen!
Lekkere duidelijk posting ?! .... :mrgreen:

Ga je nu zelf een schaduwadminstratie bijhouden ?

aaldrik
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 nov 2010 11:24

Re: factuur van de oplichter T-mobile

Ongelezen bericht door aaldrik »

Geen paniek .
Heb vandaag dus ook een spookfactuur ontvangen.
Er schijnt met mijn toestel , die ik overigens nooit uitleen ofzo
gebeld te zijn naar +44 7086789748

wel is mij opgevallen dat ik een gesprek gemist had , van bovenstaande telefoon-
nummer.
Het is voor mij een onbekend nummer , die ik dus ook niet terug gebeld heb.
Als ze mij nodig hebben,bellen ze wel terug !

Na vandaag de factuur te hebben ontvangen , en heb gezien dat dit niet klopt
heb ikzelf maar eens dat nummer proberen te achterhalen en gebeld.
Noppes, nada de verbinding word gelijk verbroken 00:00 seconden.

Volgens mijn factuur moet ik 75 minuten naar dit onbekend nummer hebben gebeld.

Ik kan niet anders tot de conclusie komen , dat mijn telefoon gehackt ofzo moet zijn.
Ik heb bewust het internet al een paar maanden geleden laten blokkeren
om dit soort spookfacturen te voorkomen.
T-mobile blijft volhouden en zeggen , er is toch echt met uw toestel gebeld :evil: dus ik moet gewoon betalen , terwijl ik zeeeer zeker van mijn zaak ben
en dat nummer nooit eerder heb gebeld.

Jolijn
Berichten: 6306
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: factuur van de oplichter T-mobile

Ongelezen bericht door Jolijn »

44 is het landnummer van Engeland.

Gesloten