LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] foutief contract afgesloten via belcompany bij t-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
erupton

foutief contract afgesloten via belcompany bij t-mobile

Ongelezen bericht door erupton »

Ik heb ruim 1 jaar geleden bij belcompany een t-mobile contract afgesloten.

Op de kassabon staat precies wat ik wilde, een Relax 400 met pocket internet. Het pocket internet zou 9,50 per maand zijn.

Omdat ik altijd veel belminuten buiten de belbundel maak zijn de totale abonnement kosten altijd behoorlijk ruig. Maar dat was voorheen ook al en heb er nooit echt naar gekeken. Totdat de maandelijkse kosten steeds meer richting de €200 gingen.
Er blijkt i.p.v. een pocket internet totaal een internet totaal van €50 per maand te zijn afgesloten. In het door belcompany gemaakte contract staat inderdaad internet totaal. Ik heb dat gewoon getekend om dat op het contract verder geen maandbedragen staan.
Op de kassa bon staat immers wel gewoon pocket internet totaal voor het juiste bedrag per maand.

Dit heb ik aan belcompany voorgelegd. Ze willen 2 maanden het verschil terug betalen. Dat is dus €80.
Terwijl ik eigenlijk 13 maanden x 40 teveel heb betaald. Daar ben ik goed ziek van. T-mobile heeft het internet abonnement omgezet naar het nieuwere en goedkopere web 'n walk plus. Prettig natuurlijk. Maar ik vind dat Belcompany mij meer moet terugbetalen.

Iemand vergelijkbare ervaringen gehad?

Pindakaaspotje

Re: foutief contract afgesloten via belcompany bij t-mobile

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 06 jan 2012 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.

erupton

Ik heb alleen de totaalbedragen gecontrolleerd.
In het begin kreeg ik 50% korting en nog enkele kleine kortingen op sms bundel. Dus de totale factuurbedragen waren redelijk ok.

bc_klantenservice
Contacteer:

Ongelezen bericht door bc_klantenservice »

Beste klant,

Wij zouden je graag willen helpen met je klacht. Zou je contact op willen met de BelCompany klantenservice op nummer 0318 569 852.
Referentie: BC0905-726

Met vriendelijke groet,

BelCompany Klantenservice

erupton

Ik heb inmiddels contact gehad met Belcompany en ze willen 50% vergoeden. Hier ben ik zeer tevreden mee.

Zal in de toekomst dus niet meer hoeven te twijfelen om nog naar Belcompany te gaan. Prima afgehandeld.

Gesloten