Wij hebben een Motorola MPX200 die al voor de 3e maal problemen heeft.Bij het aanzetten gaat het toestel niet verder dan het welkoms scherm. Batterij eruit halen en weer aanzetten blijft hetzelfde effect geven. Hiervoor is het toestel dus al 2 keer voor opgestuurd.Steeds software geupdate en resetten.
Alleen nu is het toestel net 13mnd oud en dus buiten de garantie zeggen ze. Alleen geeft motorola vanaf 1 juli 2004 2 jaar garantie. Wij zijn maandag terug geweest bij dee Orange shop en wimpelde ons erg snel af met: Ja, valt buiten de garantie.
Na vandaag ff speuren gebeld met Orange en die geven aan dat de garantie idd verlopen is.Als ik zeg dat zij de verplichting hebben om een goed werkend toestel te leveren dat langer dan 12mnd meegaat, geeft ze me gelijk en zeg ook dat er 2 jaar garantie opzit. Moet ik met motorola bellen zegt de mevrouw.
Motorola zegt: terug naar Orange en die moet hem opsturen.Willen ze dus niet en zegt mevrouw dat ik hem eventueel zelf op mag sturen naar Dynafix reparatie te Nuth. Is het toestel dus al 2 maal geweest en ik vind dus dat deze mensen hun werk niet goed doen.Daarbij komt dat IK het toestel op moet sturen en dus ook de verzendkosten moet betalen.
Dynafix vind het aan de andere kant vreemd dat Orange niet borg wil staan voor de telefoon en hem niet weer wil opsturen. Blijft dus domweg opsturen over lijkt mij....
Wie kan mij helpen om hier duidelijkheid in te krijgen.Moet ik zelf dan maar weer kosten gaan maken voor een produkt wat gewoon niet goed is???? HELP!!!!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garantie Motorola/ Orange
-
Knuffelbeer
Re: Garantie Motorola/ Orange
Gewoon een duidelijke afspraak maken bij Dynafix en/of Motorola. Vraag er naar een naam en stuur het pakketje naar die persoon op. Laat anders de afspraken met Dynafix en/of Motorola zwart op wit zetten. Ik werk zelf ook in de telecom-sector, pas nadat een toestel voor de derde keer ter reparatie is geweest, dus voor de vierde keer stuk binnen de garantie, komt het in aanmerking voor een SWAP (=ruiling van het toestel). Maar kijk maar wat je ervan kunt maken.