Op 20 April stuurde ik mijn mobiel die ik pas twee weken had dus nieuw op voor peparatie naar hi wegens konstant vastlopen toestel.
Op 24 april toestel terug maar niet gemaakt en meer kapot nu ook displee.
Met Hi gebeld en uitgelegd, moest toestel opnieuw op sturen dus gedaan maar nu zegt repararuur displee kapot valt niet onder garantie.
weet met Hi gebeld en uit gelegd wat er was gebeurt, het komt er op neer dat ook Hi klantenrecenties zegd dat is pech reparatie voor mijn rekening € 329 deze wil ik niet betalen het is niet mijn fout als een toestel kapot terug komt.
Wat nu Hi laat het toestel niet repareren en ook een ander uitzoeken mag ik niet.
maar moet nog wel even 23 maanden betalen kan dit zo maar???????
Help svp
j v Setten
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] garantie
Re: garantie
hoe zat het ook al weer met ingebreke stellen? volgens de wet mag je er van uitgaan dat de levensduur van een mobiele telefoon langer is dan 2 weken. neem anders eens contact op met het juridisch loket
oja, garantie is voor de consument het ergste wat er is. de garantie die op een product zit heeft meer voordelen voor de leverancier dan voor de consument
U heeft het gerepareerde toestel geaccepteerd terwijl het display kapot was?
Da's niet slim want nu heeft U inderdaad een probleem. Dispalys vallen niet onder de garantie en nu dient U aan te tonen dat U dat niet heeft veroorzaakt.
U had het toestel nooit moeten accepteren!
Nu heeft u een probleem want Hi gaat echt niet repareren als u niet betaalt en dhet contract loopt gewoon door.
Zou makkelijk zijn als U een getuige kunt laten verklaren dat het toestel onbeschadigd was, wat staat er trouwens op de oorspronkelijke inleverbon?
Tevens het dringend verzoek om de bijdragen van "mihoen' te negeren, opmerkingen over "in gebreke stellen' en "levensduur" zijn niet relevant.
Gevalletje klok-klepel....
Da's niet slim want nu heeft U inderdaad een probleem. Dispalys vallen niet onder de garantie en nu dient U aan te tonen dat U dat niet heeft veroorzaakt.
U had het toestel nooit moeten accepteren!
Nu heeft u een probleem want Hi gaat echt niet repareren als u niet betaalt en dhet contract loopt gewoon door.
Zou makkelijk zijn als U een getuige kunt laten verklaren dat het toestel onbeschadigd was, wat staat er trouwens op de oorspronkelijke inleverbon?
Tevens het dringend verzoek om de bijdragen van "mihoen' te negeren, opmerkingen over "in gebreke stellen' en "levensduur" zijn niet relevant.
Gevalletje klok-klepel....
DHC
Nee dat kan je pas zien als je hem uit de doos haal en je simkaart en accu er in plaats, toen meteen gebeld met Hi.
Nee dat kan je pas zien als je hem uit de doos haal en je simkaart en accu er in plaats, toen meteen gebeld met Hi.