| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gebruikers fout of niet
-
dorienvries
Gebruikers fout of niet
Afgelopen zondag 27 april voor mijn man een Lg L90 smartphone gekocht.
Manlief helemaal blij met zijn eerste smartphone.
woensdag 30 april krijgt hij het stekkertje van de oplader er niet meer in.
Blijkt dat er binnenin iets verbogen is waardoor het niet past.
Misschien wel of niet stekkertje per ongeluk een keer verkeerd geprobeerd er in te stoppen.
Zelf heb ik een samsung telefoon maar dat kan daarbij dus echt niet als je hem per ongeluk een keertje verkeerd om erin probeerd te stoppen. Wij terug naar BCC Hoofddorp en melden dit. Er wordt direct gereageerd met gebruikersfout de kosten zijn voor u we sturen hem op duurt 4 weken
Volgens de verkoper kan het niet anders dan een gebruikers fout zijn want het product was verzegeld verkocht aan ons. Ik heb de apptoinette op mijn mobiel staan en lees daaruit sommige stukken voor maar men wil hier niet van enige coulance weten zelfs geen leentoestel.
Uiteindelijk gaan ze hem opsturen en wordt er aangeboden dat de onderzoekskosten voor hun rekening zijn maar dat de reparatiekosten voor onze rekening zijn. het toestel kostte 199 euro.
Is hier nu wel of niet juist gehandeld
Misschien wel of niet stekkertje per ongeluk een keer verkeerd geprobeerd er in te stoppen.
Zelf heb ik een samsung telefoon maar dat kan daarbij dus echt niet als je hem per ongeluk een keertje verkeerd om erin probeerd te stoppen. Wij terug naar BCC Hoofddorp en melden dit. Er wordt direct gereageerd met gebruikersfout de kosten zijn voor u we sturen hem op duurt 4 weken
Volgens de verkoper kan het niet anders dan een gebruikers fout zijn want het product was verzegeld verkocht aan ons. Ik heb de apptoinette op mijn mobiel staan en lees daaruit sommige stukken voor maar men wil hier niet van enige coulance weten zelfs geen leentoestel.
Uiteindelijk gaan ze hem opsturen en wordt er aangeboden dat de onderzoekskosten voor hun rekening zijn maar dat de reparatiekosten voor onze rekening zijn. het toestel kostte 199 euro.
Re: Gebruikers fout of niet
dorienvries schreef:Afgelopen zondag 27 april voor mijn man een Lg L90 smartphone gekocht.
Je geeft uiteindelijk zelf al aan, dat dit de oorzaak is, dus ook een apptoinette helpt jou niet.
Het mannetje moet exact in het vrouwtje passen anders gaat het mis en heb je schade. Grof geweld werkt niet. En dat heb je al snel met die fragiele staafjes die in dat kleine gaatje moeten passen.
Sommige smartphones zijn wat gevoeliger voor dit euvel, maar het is zo te lezen toch echt een gebruikersfout, en dat is niet waar garantie voor is bedoelt. Overigens beheer ik een aantal Samsung telefoons, en ook daarvan heb ik wel eens eentje teruggekregen met dit euvel, dus met genoeg lompheid/kracht is het bij elk toestel wel mogelijk om deze schade te veroorzaken.
Het heeft er alles van weg dat dit inderdaad een gebruikersfout is.
alfatrion schreef:Het heeft er alles van weg dat dit inderdaad een gebruikersfout is.
-
dorienvries
Dit ongemak van kleine stekkertjes per ongeluk een keer verkeerd om proberen erin te doen gebeurd veel mensen wel eens maar het ging er bij de eerste keer opladen op de juiste manier al direct vrij moeilijk in en geweld is er zeker niet gebruikt.
Maar goed we hebben vandaag toch goed nieuws gekregen.
De telefoon wordt alsnog helemaal vervangen door bcc
Maar goed we hebben vandaag toch goed nieuws gekregen.
De telefoon wordt alsnog helemaal vervangen door bcc