LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen bereik bij T-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
arti3007
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 sep 2005 13:41

Geen bereik bij T-mobile

Ongelezen bericht door arti3007 »

Nog steeds heb ik geen tot weinig dekking.
Als ik op mijn toestel kijk zie ik maar maximaal 1 streepje verbinding. Heel vaak kan ik geheel niet bellen en zie de melding geen bereik.

Ik heb dit al meerdere keren gemeld en elke keer moet ik 3 voorbelden aangeven. Ik kan echter geen voorbeelden aangeven, daar ik niet KAN bellen.

Ik vind het spijtig, dat zo met klachten omgegaan wordt, elke keer de voorbeelden moet opsommen (natte vinger werk), terwijl ik gewoon GEEN verbinding heb.

Dat is ook de reden waarom ik bijna €100 aan beltegoed heb, ik verzoek U dan ook deze aan mij terug te betalen, daar ik door de slechte dekking geen gebruik van mijn tegoed kan maken.

Ik had besloten mijn contract nogmaals te verlengen, maar ga daar toch vanaf zien.

Heel erg spijtig, ben eigenlijk altijd tevreden geweest, tot eind vorig jaar.
Toen werd de zendmast verplaatst naar een tijdelijke locatie.
Sindsdien niets dan problemen. Na 3 maanden werd de gehele mast verwijderd. Nog meer problemen. Er is weer een nieuwe (tijdelijke) mast geplaatst, het probleem is iets minder geworden.

Des al niettemin blijven de problemen aanhouden, ik moet zelfs vaak met een vaste lijn of met een ander nummer (andere provider) bellen, omdat met mijn t-mobile nummer geen verbinding krijg.


Dit kan toch zo niet?

Ravx
Berichten: 122
Lid geworden op: 10 mei 2010 15:15

Re: Geen bereik bij T-mobile

Ongelezen bericht door Ravx »

Was laast redelijk groot in het nieuws. De netwerken van sommige providers schieten gewoon te kort op 3G gebied.

Gelukkig voor jou zijn er nog zat andere aanbieders. :roll:

marknijhuis
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 mei 2010 09:56

Re: Geen bereik bij T-mobile

Ongelezen bericht door marknijhuis »

Het slechte bereik van T-Mobile is al een tijdje ter sprake. Misschien is dit artikel wel interessant en geeft het wat meer informatie over de hele situatie bij T-Mobile:
http://www.delaagsterekening.nl/blog/20 ... kprobleem/

T-Mobile zegt het probleem opgelost te hebben, de vraag is of dit klopt? meer info: http://www.delaagsterekening.nl/blog/20 ... a-netwerk/

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Geen bereik bij T-mobile

Ongelezen bericht door berndv »

Had ook 3g problemen bij tmobile. Op het scherm van je telefoon is dan niets te zien dat er iets aan de hand is. Je bereik is, in mijn geval, niet anders dan normaal, maar als je wilt bellen/sms-en/internetten is verbinding niet mogelijk, terwijl het bereik volop bleef. Zie het als het probleem met oud en nieuw, als iedereen zijn hele adresboek wil sms-en. Dan kom je er niet door heen. Wat jij hebt, heeft gewoon puur met de dekking te maken. Dekking was goed, maar door het verwijderen van de mast is je bereik weg. Als je dan binnen de eisen van tmobile valt mag je meteen ontbinden. Schijnbaar staat de mast bij jou toch dicht genoeg bij.

arti3007
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 sep 2005 13:41

Re: Geen bereik bij T-mobile

Ongelezen bericht door arti3007 »

T-mobile geeft te kennen dat het probleem niet spoedig opgelost zal worden.
Wanneer weten ze nog niet!

Ze bieden 4 maanden 50% korting of direct opzeggen.

Ik vindt het toch wel spijtig, dat ze kunnen roepen dat ze landelijke dekking hebben, maar dit dan toch niet hebben.
En dan bieden ze alleen maar 4 maanden korting?

Ik ben altijd tevreden geweest met T-mobile en hiervoor Orange, ben ook al aardig wat jaren klant, en dan nu dit?

Jammer hoe ze met klanten omgaan.

Als ze nu eens korting geven tot het probleem is opgelost, zou een mooie geeste zijn en een drukmiddel voor zichzelf om het probleem zeer snel op te lossen.

Het enige voordeel wat ik van T-mobile nu nog zie is dat het bel bundel oneindig meegenomen kan worden en dat alles uit de bundel gaat.

Buiten mijn dorp heb ik geen problemen, maar toch ben ik het merendeel in mijn dorp.

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Geen bereik bij T-mobile

Ongelezen bericht door Yme »

arti3007 schreef: Ik vindt het toch wel spijtig, dat ze kunnen roepen dat ze landelijke dekking hebben, maar dit dan toch niet hebben.
Landelijke dekking moet je niet te letterlijk opvatten. Doe je dat wel dan biedt natuurlijk geen enkele provider landelijke dekking. :lol:

arti3007
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 sep 2005 13:41

Re: Geen bereik bij T-mobile

Ongelezen bericht door arti3007 »

Nou,

als er op de kaart die ze op hun site hebben staan, staat dat ze zelfs een stuk naar Duitsland in dekking hebben moeten ze dat ook waarmaken.

Lijkt toch op misleidende reclame.

En zoals ik al zei, het heeft altijd gewerkt, totdat ze een mast gaan verwijderen!

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: Geen bereik bij T-mobile

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Laat T-Mobile een dekkingsonderzoek bij je in de buurt doen als je het er niet mee eens bent. Dit kan en mag je namelijk eisen van T-Mobile.

Gesloten