| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen extra's Ziggo/Vodafone
-
Loesje1998
Geen extra's Ziggo/Vodafone
Ik kan nog steeds geen gebruik van de extra's die klanten krijgen als ze zowel een Vodafone als een Ziggo abonnement hebben. In eerste instantie werd mij verteld dat mijn adres niet goed stond. Ipv 45C, stond er bij Ziggo 45C02. Dit was zo aangepast. Maar ondanks deze aanpassing nog steeds geen extra's. De afgelopen maanden meer dan 10 keer contact gezocht via de chat, Facebook en via de telefoon. Vodafone geeft toe dat de fout bij Vodafone ligt. De afdeling die er over gaat veel problemen heeft gehad. Maar doorverbinden met de desbetreffende afdeling ho maar. Ik kom via de klantenservice niet verder dan we sturen intern een mail met het verzoek zsm op te lossen. Maar het blijft maar stil....... Wie heeft een tip voor mij. Wat ik wel weet is dat Vodafone straks een klant gaat verliezen. Zo ga je niet met je klanten om.
Re: Geen extra's Ziggo/Vodafone
Die tip geeft jezelf al. Als je weggaat bij Vodafone krijg je meteen geen extra's meer. Dus probleem opgelost.Loesje1998 schreef:.......Maar het blijft maar stil....... Wie heeft een tip voor mij. Wat ik wel weet is dat Vodafone straks een klant gaat verliezen. Zo ga je niet met je klanten om.
-
Ziggowebteam
- verified
- Contacteer:
Re: Geen extra's Ziggo/Vodafone
Hoi Loesje,
Het zit je niet mee merk ik, sorry dat je het zo moet ervaren. Dit probleem wil ik graag onderzoeken en oplossen zodat ook jij kan genieten van de gratis extra's. Wil je ons een privébericht sturen met daarin jouw adres en klantnummer? Dan pakken we het daar verder met je op.
Groet, Pim van Ziggo
Het zit je niet mee merk ik, sorry dat je het zo moet ervaren. Dit probleem wil ik graag onderzoeken en oplossen zodat ook jij kan genieten van de gratis extra's. Wil je ons een privébericht sturen met daarin jouw adres en klantnummer? Dan pakken we het daar verder met je op.
Groet, Pim van Ziggo