LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen internet van hollands nieuwe :-S

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Monique_Nino
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 dec 2005 22:08

geen internet van hollands nieuwe :-S

Ongelezen bericht door Monique_Nino »

:( na jaren prepaid te hebben gehad en simpele telefoontjes, kreeg ik begin van april een nokia c6 maar mijn prepaidje ging erg snel op, maar ja toen had ik wel internet :roll:

In de winkel zag ik een aanbieding van hollands nieuwe en bedacht dat dat wel wat zou zijn (275 voor een 10 per maand)

Alles in de winkel al geactiveerd,via internet, omdat ik mijn nummer wilde behouden zou ik mijn sim er pas 1 mei in doen omdat dan mijn nummer omgezet zou zijn.

en jawel... vandaag deed hij het, alles doet het........behalve internet.
instellingen opgevraagd via een sms.....> GEEN SMS
dan maar handmatig...> nog steeds geen internet

grrrr..... dan maar klantenservice bellen....> GEEN klantenservice!!
oh wel een beetje, maar dan word ik over een paar dagen gebeld, eerste datum dat ik kan invullen is 4 mei :x

Heb eigenlijk alweer een beetje spijt.. ik wil gewoon kunnen appen,waar ik ook ben! zo moeilijk moet dat toch niet zijn?

bij t-mobile deed ik mijn sim erin en kreeg meteen! alle instellingen per sms, waarom hier niet.

Ik baal als een stekker! :evil:
Ik wil nu alles goed ingesteld hebben,niet over een paar dagen!

hollandsnieuwe
verified
Berichten: 416
Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
Contacteer:

Re: geen internet van hollands nieuwe :-S

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Monique,

Op hollandsnieuwe.nl/toestelinstellen vind je een tool waarmee je precies kunt zien of alle instellingen juist staan. Lukt dit niet kun je op onze website vragen om teruggebeld te worden. We hebben onze capaciteit enigzins verhoogd waardoor we je ook echt direct bellen wanneer je voor 'Bel mij' kiest.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Ex-beheerder
Berichten: 238
Lid geworden op: 20 mei 2004 05:46

Re: geen internet van hollands nieuwe :-S

Ongelezen bericht door Ex-beheerder »

De "luxe" van een sms met alle instellingen lukt niet bij HN. Ook als je het IMEI nummer invult, werkt het niet. Je zult het zelf handmatig moeten doen en als je de pech hebt dat jouw merk/model er niet tussen staat, wordt het gewoon een kwestie van alle instellingen uitproberen tot je internetverbinding hebt.

Simpel is heel wat anders dan Hollandsnieuwe......baanbrekend moeilijk.

Monique_Nino
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 dec 2005 22:08

Re: geen internet van hollands nieuwe :-S

Ongelezen bericht door Monique_Nino »

Ik heb dus alles al gedaan, instelling staan gewoon correct in mijn telefoon.

Nokia c6 staan er ook tussen voor de instellingen, idd, exbeheerder, imei werkt niet bij HN dat heb ik al ettelijke keren geprobeerd.

Gewoon het stappenplan doorlopen (hoewel ik een vrouw ben,ben ik nog niet helemaal gek :mrgreen: ), maar helaas verbinden met internet mislukt

Ik weet niet wat je bedoeld met de capaciteit enigzins verhoogd, want ik moet wachten tot 4! mei voordat ik pas teruggebeld wordt :roll: dus of het aantal klachten is verhoogd of de meeste callcentre medewerkers zijn op vakantie :lol:

ik vraag me eigenlijk af hoe dat gaat, in ben aan de foon en dan moet ik ook nog de instellingen goed krijgen :wink:

Ex-beheerder
Berichten: 238
Lid geworden op: 20 mei 2004 05:46

Re: geen internet van hollands nieuwe :-S

Ongelezen bericht door Ex-beheerder »

Ik had MCC gewijzigd in 204 en/of MNC in 04 en daarna had ik verbinding.
Ik zou zeggen, probeer het is. :D

Monique_Nino
Berichten: 20
Lid geworden op: 10 dec 2005 22:08

Re: geen internet van hollands nieuwe :-S

Ongelezen bericht door Monique_Nino »

:D yeahh, heel gevecht, maar het werkt!

Ik heb alles van mijn telefoon gehaald, sim eruit, alle instellingen weer verwijderd alles terug naar fabrieksinstellingen,uit en in geschakeld, toen weer alles handmatig ingevoerd, en jawel hij doet het.

Nu dus rustig alles weer terugplaatsen en hopen dat hij het blijft doen.

wat het was weet ik niet, want ik deed precies dezelfde instellingen zoals de 7x? daarvoor, maar het werkt 8)

Ex-beheerder
Berichten: 238
Lid geworden op: 20 mei 2004 05:46

Re: geen internet van hollands nieuwe :-S

Ongelezen bericht door Ex-beheerder »

Toch goed voor een nino :wink:

Gesloten