LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen mail mogelijk aan Tele 2, service ver onder de maatl

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
keukentwijfelaar
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jan 2009 15:39

Geen mail mogelijk aan Tele 2, service ver onder de maatl

Ongelezen bericht door keukentwijfelaar »

Waar ik elke keer opnieuw tegen oploop is dat je om contact te krijgen met de klantenservice van Tele 2 of een betaald nummer moet bellen en vervolgens door een lang keuzemenu wordt geleid of je kan chatten met een computer.
Dit kost vervolgens verschrikkelijk veel tijd, omdat de computer niet echt intelligent is en meestal reageert met "sorry, ik heb u niet begrepen, waarmee kan ik u helpen?" .
Als je dan eindelijk het geluk hebt een persoon aan de lijn te krijgen om mee te chatten, moet je deze persoon delen met weet ik hoeveel andere klanten, zo lang zit er elke keer tussen een nieuwe reactie.
Afgelopen vrijdag bereikte ik het toppunt door ruim een uur te moeten chatten om een banknummer wijziging door te geven. Vervolgens heb ik gevraagd of dit niet eens door het hoofd klantenservice bekeken kon worden. Het is toch raar dat je Tele 2 niet met een eenvoudige mail bereiken kan? Plotsklaps was de verbinding weg. Ik vervolgens via de chatsessie proberen bij de computer de persoon terug te krijgen, maar nee, kansloos. Uiteindelijk met stoom uit mijn oren gebeld en gevraagd naar het hoofd klantenservice. Die krijg je echter als klant niet te spreken; je kan een adres krijgen waar je je klachtenbrief naar toe kan sturen.Alsof ik nog niet genoeg tijd kwijt ben geweest met dit gedoe.
Na herhaald aandringen zei de medewerkster"een ogenblik a.u.b." waarna ik heel lang kon wachten om een andere medewerker te krijgen die echter ook geen sjoege gaf. Ik heb herhaaldeijk het verzoek gedaan of het hoofd klantenservice ingelicht kon worden door de medewerkers over deze belabberde service, maar nee, dit kan alleen met een brief. Ook nu werd de verbinding plotseling verbroken. Ik heb nog gewacht of men het fatsoen had om mij terug te bellen maar tevergeefs, terwijl mijn nummer en gegevens wel duidlijk bekend zijn.
Ik kan niet wachten tot mijn contract afloopt.

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Geen mail mogelijk aan Tele 2, service ver onder de maatl

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste keukentwijfelaar,

Vervelend dat je contact met de klantenservice niet naar tevredenheid is gelopen, mijn excuses hiervoor!

We zijn continu bezig met het verbeteren van onze klantenservicekanalen waaronder de Virtuele Assistent. Op onze website bieden we daarom ook verschillende mogelijkheden aan voor klanten om met de klantenservice in contact te komen.

http://www.tele2.nl/klantenservice.html

Zo kun je gebruik maken van de telefonische helpdesk, de live-chat en de Virtuele Assistent. Bij deze laatste is het ook mogelijk om een mail op te laten stellen voor de klantenservice, hiervoor kun je de trefwoorden 'ik wil een email sturen' gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

cilla56
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 dec 2009 14:16

Re: Geen mail mogelijk aan Tele 2, service ver onder de maatl

Ongelezen bericht door cilla56 »

Geachte webcare mevrouw van Tele2.
A de telefonische helpdesk is alleen bedoeld om geld uit menden hun zakken te kloppen maar lost niets op.
B de virtuele chat krijg je steeds hetzelfde antwoord sorry ik snap het niet probeer de vraag anders te omschrijven,
C de gewone chat krijg je veel antwoorden behalve op je vraag.
Als ik alsnog teveel moet betalen storneer ik het teveel betaalde wel en betaal alleen het maandbedrag dat is het enige wat tele2 begrijpt.

keukentwijfelaar
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jan 2009 15:39

Re: Geen mail mogelijk aan Tele 2, service ver onder de maatl

Ongelezen bericht door keukentwijfelaar »

Even een reactie aan Daniëlle,

De telefonische helpdesk kost geld en elke keer moet je weer dat hele menu doorworstelen.
De live chat is 1 uur per week. Toen ik enkele maanden geleden er binnen de aangegeven tijd gebruik van wilde maken was dit onmogelijk.
De virtuele assistent is een ramp. Deze begrijpt werkelijk niets en leidt alleen maar tot ergernis. Als je dan eindelijk een echte medewerker krijgt, ben je vervolgens na elke reactie heel lang aan het wachten op een antwoord.
Waarom heeft Tele 2 geen mailadres waar klanten met vragen, opmerkingen of klachten terecht kunnen?

Gesloten