| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen mobiel internet meer bij HollandsNieuwe
-
Ron_angels
Geen mobiel internet meer bij HollandsNieuwe
Sinds maandag 19 maart 2012 geen internet meer op mijn GSM. Het toeval wil dat iedere maand op de 19e mijn 'nieuwe maand' ingaat. Volgens Belcompany, waar ik het abbo heb afgesloten, is er landelijk een flinke storing op het Vodafone-netwerk (waar Hollandsnieuwe op werkt). Na meerdere pogingen om contact te krijgen met HN werd ik gisteren dan eindelijk teruggebeld. Men wist totaal niets af van een storing en het probleem lag toch echt bij mij (volgens de dame van HN). Ze stuurde mij een email met diverse stappen die ik diende te doorlopen. En je raadt het al.......uiteraard zonder resultaat. Hierna weer contact opgenomen met Belcompany, die mij verzekerden dat er 100% zeker weten een storing aan de zijde van Hollandsnieuwe / Vodafone is en ik daar niets aan kon doen.
HEY HollandsNieuwe!!!! WORD WAKKER!
Is er vandaag geen oplossing van jullie kant, zal ik het maandag zelf oplossen!!!!! Contract of niet, jullie kunnen mij niet bieden waar ik voor betaal, dus ............ raad zelf maar wie dit zal winnen!
Ik ben na 3 maanden al helemaal klaar met jullie........dan maar meer betalen en een fatsoenlijke provider.
HEY HollandsNieuwe!!!! WORD WAKKER!
Is er vandaag geen oplossing van jullie kant, zal ik het maandag zelf oplossen!!!!! Contract of niet, jullie kunnen mij niet bieden waar ik voor betaal, dus ............ raad zelf maar wie dit zal winnen!
Ik ben na 3 maanden al helemaal klaar met jullie........dan maar meer betalen en een fatsoenlijke provider.
-
hollandsnieuwe
- verified
Re: Geen mobiel internet meer bij HollandsNieuwe
Beste Ron_angels,
Wat vervelend om te horen. Bij ons is inderdaad geen storing bekend. Wanneer je ons per privebericht je gegevens toestuurt gaan we bekijken welke oplossingen we al met je doorgenomen hebben om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Wat vervelend om te horen. Bij ons is inderdaad geen storing bekend. Wanneer je ons per privebericht je gegevens toestuurt gaan we bekijken welke oplossingen we al met je doorgenomen hebben om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
-
MAXIEM
Ron_angels
Je schrijft:
Sukses, Maxiem.
Je schrijft:
Heel begrijpelijk dat je zo reageert Ron. Wel is het zo, dat het webcare team van Hn er soms in slaagt om de problemen vrij snel op te lossen. Laten we duimen dat dat bij jou ook het geval zal zijn.HEY HollandsNieuwe!!!! WORD WAKKER!
Sukses, Maxiem.
-
Ex-beheerder
Natuurlijk is er geen storing, het is een blijvend probleem door dat de capaciteit in jouw omgeving door Vodafone gebruikers in beslag wordt genomen en jij dus GEEN verbinding kunt krijgen.
Het is bij mij ook sterk wisselend en afhankelijk van het tijdstip en de plaats waar ik ben. Ik raak er al gewend en ik hoef nog maar een paar maanden en dan ben ik van die baggerzooi af en ga ik naar een provider met een stabiele verbinding.
Het is bij mij ook sterk wisselend en afhankelijk van het tijdstip en de plaats waar ik ben. Ik raak er al gewend en ik hoef nog maar een paar maanden en dan ben ik van die baggerzooi af en ga ik naar een provider met een stabiele verbinding.
-
MAXIEM
Ex-beheerder
Je schrijft:
Met collegiale groet, Maxiem.
Je schrijft:
Een welke provider gaat dat dan worden?Het is bij mij ook sterk wisselend en afhankelijk van het tijdstip en de plaats waar ik ben. Ik raak er al gewend en ik hoef nog maar een paar maanden en dan ben ik van die baggerzooi af en ga ik naar een provider met een stabiele verbinding.
Met collegiale groet, Maxiem.
-
Ron_angels
En nog steeds wachtende............zucht......wat 'n firma!
Ik ben benieuwd of en wanneer ze dit probleem eindelijk oplossen EN welke vergoeding daar tegenover staat............tenminste ik neem aan dat HN zo 'vriendelijk' is om hier iets mee te doen.
Morgenochtend geen (goed) bericht, betekent aktie van mijn zijde!
Ik ben benieuwd of en wanneer ze dit probleem eindelijk oplossen EN welke vergoeding daar tegenover staat............tenminste ik neem aan dat HN zo 'vriendelijk' is om hier iets mee te doen.
Morgenochtend geen (goed) bericht, betekent aktie van mijn zijde!
-
Ron_angels
HOLLANDSNIEUWE.........jullie hebben nog 2 en 'n half uur om (positief) te reageren!
De benodigde telefoonnummers en lidnummers liggen 'in de aanslag'.
Dus..... it's up to you!
De benodigde telefoonnummers en lidnummers liggen 'in de aanslag'.
Dus..... it's up to you!
-
Ron_angels
Om 10:50 uur werd ik dan gebeld door een vriendelijke medewerker van HollandsNieuwe!
Deze man heeft met mij allerlei instellingen doorlopen van mijn Samsung Galaxy S2 en .............. IK BEN WEER ONLINE !!
Oorzaak van het wegvallen van 't mobiele internet........??? (raadsel)
Voorlopig hoop ik in ieder geval geen problemen meer te hebben.
Mijn dank is groot aan betreffende medewerker van NH !!
M.v.g.
Ron
Deze man heeft met mij allerlei instellingen doorlopen van mijn Samsung Galaxy S2 en .............. IK BEN WEER ONLINE !!
Oorzaak van het wegvallen van 't mobiele internet........??? (raadsel)
Voorlopig hoop ik in ieder geval geen problemen meer te hebben.
Mijn dank is groot aan betreffende medewerker van NH !!
M.v.g.
Ron
-
MAXIEM
Ron_angels
Proficiat!!! en hopelijk zien we je op dit forum niet meer terug.
Maxiem.
Proficiat!!! en hopelijk zien we je op dit forum niet meer terug.
Maxiem.