Hallo,
Ik kan geen netwerk krijgen op mijn samsung galaxy s3. Ik kan dus niet bellen en internetten.
Ik heb geprobeerd:
Ik heb de handmatige internetverbindingswizard doorlopen, alles correct ingevuld.
Heb de batterij er uit gehad en weer er in gedaan, sim kaart er uitgehaald en in gedaan.
Heb een systeemherstel gedaan, alles staat zoals af fabriek nu. Steeds geen verbinding.
Ben naar een andere plek gereden waar normaal goede verbinding heb.
Heb mobiele data aanstaan, vliegtuigmodus aan- en uit gedaan, roaming aan kan wel drie netwerken vinden: Hollandsnieuwe, T-Mobile NL en NL KPN maar kan met geen enkele verbinding maken. Niet handmatig en niet automatisch.
Ook heb ik mijn Samsung opgestuurd naar om er naar te laten kijken, uiteraard werd er gezegt dat alles weer werkte (niet dus!), en aangezien ik hem niet nog een aantal weken kwijt wil om er later achter te komen dat alles voor niets was doe ik dus liever niet meer!
Ook kent de klantenservice onderhand ook mijn naam wel aangezien ik daar standaart even een babbeltje mee maak over ditzelfde probleem (nog geen oplossing).
Ook de gegevens van de toegangspunten kan ik wel dromen onderhand. Dit zal het dus ook niet zijn.
Ik heb een ander SIM-kaart in mijn mobiel gedaan, tot verbazing werkte bij deze SIM-kaart alles prima! Dus het zit hem niet in de Samsung..
Als ik nog iets vergeten ben, ga er maar vanuit dat ik het geprobeerd heb.
Pluspunten:
Om de zoveel tijd maakt mag ik gebruik maken van een minimaal aantal mb's, maar hier mag ik niet teveel van gebruiken want dan komt het bekende "geennetwerk" symbooltje weer tevoorschijn. Ik mag hopen dat dit eens in de week gebeurd.
Ik kan dus al 3 maanden gebruik maken van 100mb (ipv. 1500!). En maar betalen..
Met vriendelijke groet,
Niels
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen Netwerk Hollandsnieuwe
Re: Geen Netwerk Hollandsnieuwe
Hoe kan je 100Mb verstoken als je geen netwerk hebt? En als je hem niet op wilt sturen, kunnen ze weinig voor je doen lijkt me? Maar als een andere simkaart werkt, lijkt me een vervangende simkaart van hollandsenieuwe een goed begin? Het is zeldzaam, maar je simkaart zou corrupt/kapot kunnen zijn.NielsBorn schreef:Hallo,
Ik kan geen netwerk krijgen op mijn samsung galaxy s3. Ik kan dus niet bellen en internetten.
Ik heb geprobeerd:
Ik heb de handmatige internetverbindingswizard doorlopen, alles correct ingevuld.
Heb de batterij er uit gehad en weer er in gedaan, sim kaart er uitgehaald en in gedaan.
Heb een systeemherstel gedaan, alles staat zoals af fabriek nu. Steeds geen verbinding.
Ben naar een andere plek gereden waar normaal goede verbinding heb.
Heb mobiele data aanstaan, vliegtuigmodus aan- en uit gedaan, roaming aan kan wel drie netwerken vinden: Hollandsnieuwe, T-Mobile NL en NL KPN maar kan met geen enkele verbinding maken. Niet handmatig en niet automatisch.
Ook heb ik mijn Samsung opgestuurd naar om er naar te laten kijken, uiteraard werd er gezegt dat alles weer werkte (niet dus!), en aangezien ik hem niet nog een aantal weken kwijt wil om er later achter te komen dat alles voor niets was doe ik dus liever niet meer!
Ook kent de klantenservice onderhand ook mijn naam wel aangezien ik daar standaart even een babbeltje mee maak over ditzelfde probleem (nog geen oplossing).
Ook de gegevens van de toegangspunten kan ik wel dromen onderhand. Dit zal het dus ook niet zijn.
Ik heb een ander SIM-kaart in mijn mobiel gedaan, tot verbazing werkte bij deze SIM-kaart alles prima! Dus het zit hem niet in de Samsung..
Als ik nog iets vergeten ben, ga er maar vanuit dat ik het geprobeerd heb.
Pluspunten:
Om de zoveel tijd maakt mag ik gebruik maken van een minimaal aantal mb's, maar hier mag ik niet teveel van gebruiken want dan komt het bekende "geennetwerk" symbooltje weer tevoorschijn. Ik mag hopen dat dit eens in de week gebeurd.
Ik kan dus al 3 maanden gebruik maken van 100mb (ipv. 1500!). En maar betalen..
Met vriendelijke groet,
Niels
Re: Geen Netwerk Hollandsnieuwe
Bedankt voor je reactie Sjohie,
Ik ben bang dat als ik hem nu wéér opstuur met hetzelfde verhaal dat ik hem dan weer op dezelfde wijze terug krijg dwz. niets aan het probleem gedaan.
Hoe kom ik aan een nieuwe SIM-kaart, en waarom heeft de klantenservice mij daar nog niet over geïnformeerd?
1sjohie schreef: 1 Hoe kan je 100Mb verstoken als je geen netwerk hebt? 2 En als je hem niet op wilt sturen, kunnen ze weinig voor je doen lijkt me? Maar als een andere simkaart werkt, lijkt me een vervangende simkaart van hollandsenieuwe een goed begin? Het is zeldzaam, maar je simkaart zou corrupt/kapot kunnen zijn.
2NielsBorn schreef: Om de zoveel tijd maakt mag ik gebruik maken van een minimaal aantal mb's, maar hier mag ik niet teveel van gebruiken want dan komt het bekende "geennetwerk" symbooltje weer tevoorschijn. Ik mag hopen dat dit eens in de week gebeurd.
Ik ben bang dat als ik hem nu wéér opstuur met hetzelfde verhaal dat ik hem dan weer op dezelfde wijze terug krijg dwz. niets aan het probleem gedaan.
Hoe kom ik aan een nieuwe SIM-kaart, en waarom heeft de klantenservice mij daar nog niet over geïnformeerd?
Re: Geen Netwerk Hollandsnieuwe
Update:
Nieuwe simkaart ontvangen van de BelCompany. Nu wordt mijn abonnement niet herkent via mijn nieuwe sim terwijl ik hem wel heb geactiveerd.
Moet dit allemaal zo moeilijk gaan?
Nieuwe simkaart ontvangen van de BelCompany. Nu wordt mijn abonnement niet herkent via mijn nieuwe sim terwijl ik hem wel heb geactiveerd.
Moet dit allemaal zo moeilijk gaan?
-
- verified
- Berichten: 416
- Lid geworden op: 26 jan 2011 13:51
- Contacteer:
Re: Geen Netwerk Hollandsnieuwe
Hoi Niels,NielsBorn schreef:Update:
Nieuwe simkaart ontvangen van de BelCompany. Nu wordt mijn abonnement niet herkent via mijn nieuwe sim terwijl ik hem wel heb geactiveerd.
Moet dit allemaal zo moeilijk gaan?
Wat lastig dat u niet optimaal van onze diensten gebruik kunt maken. Als het probleem nog niet is opgelost, zou u dan uw 06nummer, adres, woonplaats en geboortedatum via een privebericht, Facebook of Twitter willen sturen? Dan kan ik u verder helpen.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Re: Geen Netwerk Hollandsnieuwe
Hi Niels, ik ben erg benieuwd of het bij jou ondertussen is opgelost! Zo niet kan ik je als tip meegeven, doe geen moeite om naar de geschillencommissie te stappen. De enige optie is je abbo afkopen. Dat was in ieder geval mijn enige optie, en ik had precies dezelfde problemen als jou