| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GEEN SERVICE
GEEN SERVICE
op 27 feb 2011 maakte ik de overstap naar KPN mobiel omdat ik ontevreden was over de klantenservice van mijn oude provider, foute informatie, incorrect te woord staan, etc.
om de overstap te vieren kreeg ik een LG GW 620, een mooi geavanceerd mobieltje. helaas blijkt dit mobieltje een softwarefout te hebben volgens een medewerker van de KPN-winkel en kan ik hem niet gebruiken.
het toestel ontving ik via de post en helaas heeft de bezorger vergeten te melden dat de "pakbon" tevens mijn garantiebewijs is.
de pakbon kwam in de papierdoos terecht en is ondertussen gerecycled!
ik heb de klantenservice van KPN gebeld, een jonge dame stond mij ter woord maar haar vocabulaire bleek beperkt, nl. ik kan niets voor u doen zonder een garantiebewijs en zoekt u nog eens goed u huis door!!
nu ben ik dus eigenaar van een niet werkend mobieltje van enkele honderden euro's maar vooral gedesillusioneerd door de totale service ongevoeligheid van KPN!
ik zit nog twee jaar vast aan KPN maar er gaat vandaag een brief uit dat ik mijn abonnement wil opzeggen.
TELEURSTELLEND DUS KPN
om de overstap te vieren kreeg ik een LG GW 620, een mooi geavanceerd mobieltje. helaas blijkt dit mobieltje een softwarefout te hebben volgens een medewerker van de KPN-winkel en kan ik hem niet gebruiken.
het toestel ontving ik via de post en helaas heeft de bezorger vergeten te melden dat de "pakbon" tevens mijn garantiebewijs is.
de pakbon kwam in de papierdoos terecht en is ondertussen gerecycled!
ik heb de klantenservice van KPN gebeld, een jonge dame stond mij ter woord maar haar vocabulaire bleek beperkt, nl. ik kan niets voor u doen zonder een garantiebewijs en zoekt u nog eens goed u huis door!!
nu ben ik dus eigenaar van een niet werkend mobieltje van enkele honderden euro's maar vooral gedesillusioneerd door de totale service ongevoeligheid van KPN!
ik zit nog twee jaar vast aan KPN maar er gaat vandaag een brief uit dat ik mijn abonnement wil opzeggen.
TELEURSTELLEND DUS KPN
Re: GEEN SERVICE
Succes, gaat je niet lukken....maar er gaat vandaag een brief uit dat ik mijn abonnement wil opzeggen
En als je kunt aantonen dat je betaald hebt is een garantiebewijs niet nodig.
Wie gooit er nou een pakbon weg
Maar als ik het goed begrijp kreeg je de LG bij je abo. Ze kunnen toch zien wanneer je abo is ingegaan en dus ook wanneer je de LG hebt gekregen. Dan weten ze ook dat er nog garantie op zit.
Maar als ik het goed begrijp kreeg je de LG bij je abo. Ze kunnen toch zien wanneer je abo is ingegaan en dus ook wanneer je de LG hebt gekregen. Dan weten ze ook dat er nog garantie op zit.
ja dat had ik ook al aangegeven maar nee DE PAKBON is alles wat telt!!
Dat hoeft de bezorger niet te melden,hij is gewoon de bezorger.Ubique schreef: het toestel ontving ik via de post en helaas heeft de bezorger vergeten te melden dat de "pakbon" tevens mijn garantiebewijs is.
En op de pakbon staat normaal;
" deze bon is tevens u garantiebewijs"
De pakbon zit in een envelop op het pakje.
Als je de doos met de envelop weggooit(oud papier) heb je idd geen garantiebewijs.
En op de pakbon staat het serienummer ,wie zegt dat ze zonder pakbon de goede telefoon terug krijgen.
Als je gewoon de papieren had bewaard was er niets aan de hand geweest.
Je hebt het in principe aan jezelf te danken.
Makkelijk een ander de schuld te geven.
Spreekt u de verkoper aan voor de reparatie van uw mobiele telefoon? Dan mag de verkoper u vragen om te bewijzen dat u die mobiele telefoon bij hem hebt gekocht. Bijvoorbeeld met een pakbon.
Hebt u de pakbon niet meer? Dan kunt u misschien op een andere manier bewijzen dat u op een bepaalde datum de telefoon bij die verkoper hebt gekocht. Bijvoorbeeld met de bevestiging van de bestelling, waarin deze gegevens staan.
Bron, Consuwijzer.
Hebt u de pakbon niet meer? Dan kunt u misschien op een andere manier bewijzen dat u op een bepaalde datum de telefoon bij die verkoper hebt gekocht. Bijvoorbeeld met de bevestiging van de bestelling, waarin deze gegevens staan.
Bron, Consuwijzer.
de klantenservice van KPN kon mij precies vertellen welk mobiel aan mij was geleverd bij het aangaan van mijn abonnement!