In de laatste week van september wilde ik overstappen van Telfort Prepaid naat Telfort Sim Only 200 met nummerbehoud. Ik kreeg van Telfort een simkaart met tijdelijk nummer toegestuurd en pas in december zou het nummer worden overgezet!. Met de klantenservice gebeld en na lange tijd werd opgenomen en beloofd dat het op 2 oktober zou gebeuren.Dit is ook schriftelijk bevestigd.Maar vanaf 2 oktober kan ik niet meer bellen of gebeld worden, niet met mijn oude nummer en ook niet met het tijdelijke nummer.Alsmaar klantenservice
bellen ( tot. 74 minuten) en krijg het antwoord: "Dat weet ik niet "of
"Dat kan ik u niet vertellen". Een keer werd zelfs het gesprek door die dame beeindigd! Toen een brief geschreven naar de Directeur Klantenservice Mobiel, maar geen enkele reactie gekregen!. En vervolgens een aangetekende brief naar de directie met de tijdelijke sim-kaart zodat ze alles terug hebben. En nog steeds geen reactie.
Dus, Telfort, barst maar met jullie handel, want zo ga je niet met klanten om. P.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen service van Telfort
Re: Geen service van Telfort
Telfort is nu van KPN, dus krijg je service op KPN niveau, oftewel geen.
KPN neemt nu ook Debitel over, alweer een club erbij waar je geen klant moet worden.
KPN neemt nu ook Debitel over, alweer een club erbij waar je geen klant moet worden.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 27 mar 2009 22:45
Re: Geen service van Telfort
Helaas kan ik bovenstaand bericht alleen maar bevestigen. Telfort doet een prachtige aanbieding: Sim-only-abonnement met daaraan een leuke Nokia 1650 (€ 39,95).
Ook bij mij blijkt de Nokia Simlock te zijn. Na een telefoontje (€€€) ontving ik vrij snel een unlock-code maar die werkt niet. Uiteindelijk maar weer gebeld met de helpdesk (€€€), maar de jongen bleek ook niet in staat om mij te helpen. Zijn conclusie: "U had 2 codes moeten krijgen, ik vraag deze voor u aan". Daarna lang geen bericht, dus maar weer gebeld (€€€). "Meneer, ik kan lezen dat u een aanvraag hebt gedaan. Wij zijn afhankelijk van derden (???? met wie doe ik zaken ???). Ondertussen lopen de incasso's van het abonnement door. Laat ik trouwens elke keer stoneren.
Vanavond voor de 4e keer een kapitaaltje verspeeld door opnieuw te bellen. Ik heb de dame getipt dat Telfort best een gebaar mag maken om te laten zien dat ze een klant nog als 'koning' zien. (Bijv. ander toestel sturen, bos bloemen, keertje terug bellen, bedenk zelf eens wat.).
Als reactie ontving ik 16x een kopietje van de interne mail die de medewerkster naar de TC heeft gestuurd. Het lijkt dat zij mijn frustratie begrepen heeft. Of er iets mee gebeurt ????
Ook bij mij blijkt de Nokia Simlock te zijn. Na een telefoontje (€€€) ontving ik vrij snel een unlock-code maar die werkt niet. Uiteindelijk maar weer gebeld met de helpdesk (€€€), maar de jongen bleek ook niet in staat om mij te helpen. Zijn conclusie: "U had 2 codes moeten krijgen, ik vraag deze voor u aan". Daarna lang geen bericht, dus maar weer gebeld (€€€). "Meneer, ik kan lezen dat u een aanvraag hebt gedaan. Wij zijn afhankelijk van derden (???? met wie doe ik zaken ???). Ondertussen lopen de incasso's van het abonnement door. Laat ik trouwens elke keer stoneren.
Vanavond voor de 4e keer een kapitaaltje verspeeld door opnieuw te bellen. Ik heb de dame getipt dat Telfort best een gebaar mag maken om te laten zien dat ze een klant nog als 'koning' zien. (Bijv. ander toestel sturen, bos bloemen, keertje terug bellen, bedenk zelf eens wat.).
Als reactie ontving ik 16x een kopietje van de interne mail die de medewerkster naar de TC heeft gestuurd. Het lijkt dat zij mijn frustratie begrepen heeft. Of er iets mee gebeurt ????
Re: Geen service van Telfort
Bert, de klant is bij dit soort bedrijven al lang geen koning meer, maar een "lastig" iets wat ze helaas nodig hebben om inkomsten te genereren.Vanavond voor de 4e keer een kapitaaltje verspeeld door opnieuw te bellen. Ik heb de dame getipt dat Telfort best een gebaar mag maken om te laten zien dat ze een klant nog als 'koning' zien.
Ik denk dat het weer "koning" maken van de klant te veel kost, het is voordeliger klanten kwaad op te laten stappen, zolang het maar onder een bepaald percentage blijft, en niet bij Radar of Kassa op tv komt
Gisteren hoorde ik een idee voor de bonussen van topmanagers, die zouden minder hoog moeten worden en niet alleen afhankelijk van de winstcijfers, maar ook van de klanttevredenheid.
Re: Geen service van Telfort
IK HEB VRESELIJKE SPIJT DAT IK EEN ABONNEMENT HEBT BIJ DIE SCHURKEN VAN TELFORT!!!
Re: Geen service van Telfort
Kijk voor zulke zaken wil ik wel een stichting opzetten waar geld wordt gedoneerd om die providers via de rechter aan te pakken. Gewoon elke dag voor de rechter dagen. Dat moet toch te doen zijn.