Ik heb vanaf vrijdag geen telefoon kan niet gebeld worden maar kan ook zelf niet bellen.
Zaterdag gebeld omdat ik eerst dag dat telefoon defect was dus nieuwe gekocht.
Zaterdag bel ik met tele 2 en meld mijn probleem.
Ze konden nu niets doen en maandag wordt pas een monteur ingeschakeld,maar die gaat dan pas dinsdag aan het werk.
Ik vertel dat ik zelf in een bed lig en niet kan lopen en dat telefoon voor mijn belangrijk is voor als ik hulp nodig heb.
Ben copd patient en heb een longembolie gehad.
Het enige wat de medewerker zei is dat hij het vervelend vondt maar ik hoe niet eerder dan woensdag contact te zoeken met hen.
Nu is het maandag tele 2 heeft niets laten horen ze zouden mijn zoon bellen omdat ik geen mobiel heb en dat ook niet goed kan zien.
Heeft iemand hier ervaring mee en hoe hebben jullie dit af gehandelt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geen telefoon tele 2
Re: geen telefoon tele 2
Het valt qua levensbedreiging nogal mee, je kunt blijkbaar toch bellen.airco26 schreef:..
Zaterdag bel ik met tele 2 en meld mijn probleem....dat telefoon voor mijn belangrijk is voor als ik hulp nodig heb.
Ben copd patient en heb een longembolie gehad....ze zouden mijn zoon bellen omdat ik geen mobiel heb en dat ook niet goed kan zien...
Het is voor de Klantenservice volstrekt onbelangrijk dat je aangeeft de telefoon hard nodig te hebben. Mocht je daar namelijk ècht op moeten vertrouwen dan moet je een PSTN lijn nemen van de KPN. Veel stabieler en gecertificeerd. Maar goed, bezuinigingen mogen. Tele2 moet de order gewoon goed in de systemen hebben en dat wordt het echt wel opgelost. Maar om het nu te bespoedigen is niet te doen. Afwachten is het enige dat je kunt doen. Een volgende keer vragen of het een hogere prio mag krijgen.
-
Re: geen telefoon tele 2
U ging wel tel kopen maar kan bed niet uit?
Storingen kunnen coor komen,modem al gereset,?
Bij mij tel in 8 jr en maar twee keer half uurtje uitgelegen dus ik kan niet meepraten,wel,internet ook oke, alles van tele 2
Maar misschien even wat anders,als bellen van levensbelang is ,koop eem goedkope mobiele tel,met prepaid en als er wat is kunt u nog gratis 112 bellen ook...als ik ik in levensgevaar zo kunnen verkeren zou hij dag en nacht in me zak zitten
Het is miet leuk voor u copd,maar ja,helaas zijn meer mensen zoals u...en meestal vragen ze toch eerst wat dingen te doen,voor er monteur komt???u weet als de dout bij u ligt dat u denk ik wel moet betalen..geen kabeltje los of???
Storingen kunnen coor komen,modem al gereset,?
Bij mij tel in 8 jr en maar twee keer half uurtje uitgelegen dus ik kan niet meepraten,wel,internet ook oke, alles van tele 2
Maar misschien even wat anders,als bellen van levensbelang is ,koop eem goedkope mobiele tel,met prepaid en als er wat is kunt u nog gratis 112 bellen ook...als ik ik in levensgevaar zo kunnen verkeren zou hij dag en nacht in me zak zitten
Het is miet leuk voor u copd,maar ja,helaas zijn meer mensen zoals u...en meestal vragen ze toch eerst wat dingen te doen,voor er monteur komt???u weet als de dout bij u ligt dat u denk ik wel moet betalen..geen kabeltje los of???