LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen vaste telefoon meer!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
7812pa1
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 aug 2007 14:39

Geen vaste telefoon meer!

Ongelezen bericht door 7812pa1 »

Zaterdag 13 maart 2010 :
Ik kon niet bellen of gebelt worden met vaste telefoon, dus toen maar met ziggo gebeld via mijn mobiel prepay.

Kosten helpdesk € 0,10 per min plus € 1,30 per min voor mobiel bellen.

Gebeld waarvan 1x 10 min in de wacht terwijl de telefoniste vertelde dat er een wacht tijd was van 1 min.
helaas werd de verbinding verbroken,daar naar weer geprobeerD 15 min aan de lijn en wederom weer verbroken.! nog eens 4 x gebeld met contact mede werker
totaal KOSTEN: € 68.10

Nu het probleem kon dus niet bellen 5 medewerkers alles nagezien doe de steker uit de modem en en weer in dan moet het doen , dus niet probeer de telefoon van de buren eens aan te sluiten op uw modem als die wel werkt is uw telefoon stuk! nou die werkt ook niet , OOOOH dat zijn het de kabels van uw telefoon , dus ook niet kwam er op neer dat ze mijn niet konden helpen. de tip die ze gaven koop een nieuw toestel van ziggo.

Toen zelf alle kabels van de telfoon verwijderd op nieuw aangesloten met de zelf kabels en de zelfde telefoons en op nieuw geprobeerd. En raad eens wat kon op eens weer bellen en het lampje op de modem die voor heen niet brande deed het ook weer.

lag dus wel degelijk aan de modem, stelletje **kels en mij maar op kosten jagen
terug bellen willen ze niet op dat ik prepay belde had ik dit gevraagd, maar dat konden ze niet, terwij ik afgelopen weken vele malen gebeld ben door hun toen kon het wel.

Nu maar hopen dat ik het geld €68,10 weer retour krijg klacht is ingediend.

Het is toch van de zotte dat je € 68.10 moet verbellen met je mobiel en ze kunnen het niet eens oplossen. geld klopperij noem ik dit en ook nog eens klant onvriendelijk.Geen respect van sommige medewerkers.

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: Geen vaste telefoon meer!

Ongelezen bericht door SirPeter »

7812pa1 schreef:Toen zelf alle kabels van de telfoon verwijderd op nieuw aangesloten met de zelf kabels en de zelfde telefoons en op nieuw geprobeerd. En raad eens wat kon op eens weer bellen en het lampje op de modem die voor heen niet brande deed het ook weer.

lag dus wel degelijk aan de modem
Lag of aan de modem of aan de bekabeling. In iedergeval lag de oorzaak in uw eigen huis. U had het zelf ook kunnen proberen om de oplossing te vinden voordat u ging bellen. Daarvoor is die 10 cent (ook) bedoeld om de klant zelf in beweging te brengen.

Heel vervelend en zo maar je kunt zelf ook het eea doen.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Geen vaste telefoon meer!

Ongelezen bericht door Chocomelk »

SirPeter schreef:
7812pa1 schreef:Toen zelf alle kabels van de telfoon verwijderd op nieuw aangesloten met de zelf kabels en de zelfde telefoons en op nieuw geprobeerd. En raad eens wat kon op eens weer bellen en het lampje op de modem die voor heen niet brande deed het ook weer.

lag dus wel degelijk aan de modem
Lag of aan de modem of aan de bekabeling. In iedergeval lag de oorzaak in uw eigen huis. U had het zelf ook kunnen proberen om de oplossing te vinden voordat u ging bellen. Daarvoor is die 10 cent (ook) bedoeld om de klant zelf in beweging te brengen.

Heel vervelend en zo maar je kunt zelf ook het eea doen.
Daar heb je gelijk in maar ik heb laatst het ook meegemaakt dat ik niet
meer gebeld kon worden en zelf ook niet meer kon bellen.
Lag wel aan de kant van Ziggo, maar ik kon met mijn mobiel bellen. :twisted:

7812pa1
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 aug 2007 14:39

Re: Geen vaste telefoon meer!

Ongelezen bericht door 7812pa1 »

@hocomelk,@vogels,@SirPeter

Lag of aan de modem of aan de bekabeling. In iedergeval lag de oorzaak in uw eigen huis. U had het zelf ook kunnen proberen om de oplossing te vinden voordat u ging bellen. Daarvoor is die 10 cent (ook) bedoeld om de klant zelf in beweging te brengen.

Heel vervelend en zo maar je kunt zelf ook het eea doen
Dachten jullie dat ik nou zo dom ben! natuurlijk heb ik vooraf mijn belletje naar ziggo gecontroleerd of mijn aansluiting fout was. Maar dit was niet zo,ziggo probeerd mijn op andere gedachten te brengen ik heb ze verteld dat er niks mis was met mijn telefoon of kabeltje. zij konden mijn wel bellen terwijl mijn telefoon helemaal niet aan gesloten was, beetje vreemd ik kon zelf niet eens bellen of gebeld worden dat heb ik ook uit geprobeerd, maar alle medewerkers hebben een ander antwoordt en het ligt nooi aan de modem volgens hun ik heb ze verteld dat er geen lamptjes branden dan kon niet want alles deed toen ik alles weer alles zelf op de zelfde mannier had aangesloten met de zelfde kabeltjes dus er was niets veranderd, deed mijn telefoon het na een kwatier weer en gingen de lampjes ook branden. Dus de fout ligt wel degelijk bij ziggo. en @Vogel jij bent wel vaker negatief is het niet bij ziggo dan is het wel bij berichten van KPN, verdien je daar wat mee :D

trouwens ziggo mailt mijn net op mijn verzoek schriftelijk te doen dus dat doe ik maar hopen dat het dan iets opleverd want per mail kunnen ze niks ook via klachtenformulier zegt men niks te doen dus die kan ook weg.

groetjes.

Gesloten