LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen verbinding mogelijk in buitenland met t-mobile!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

ik heb het gevoel dat t-mobile probeert mijn klachten te verdoezelen

ja
2
100%
nee
0
Geen stemmen
soms
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 2

mattjeu

geen verbinding mogelijk in buitenland met t-mobile!!

Ongelezen bericht door mattjeu »

daar zit je dan, op vakantie, en zonder verbinding met je telefoon. niet omdat je buiten bereik zit, maar omdat je ineens geen toegang meer krijgt tot het netwerk. juiste provider, niks mis met de telefoon, tmobile heeft gewoon mijn verbinding geblokkeerd. zonder waarschuwing, zonder dat ik weet waarom. wat een kutbedrijf! ik heb al zo vaak een klacht ingedient tegen ze. ze verbeteren totaal niets. en hoe kan ik in contact komen met ze? echt niet via mail hoor. en vorige week nog een brutale medewerker die de verbinding verbrak toen ik haar naam vroeg... waar ging het om? ik wilde een schriftelijke reactie op mijn schriftelijke klacht in plaats van een "afpoeier excuus telefoontje" van een medewerker. dat willen ze niet meer doen omdat dan de klacht ook echt als "klacht" geregistreerd moet worden. en je kunt ook niet verder klagen bij de opta omdat een telefoongesprek moeilijk als "reactie op je klacht" kan worden gezien. het wordt iig heel moeilijk om te bewijzen dat er gereageerd is en wat er precies is gezegt..
Ik hoop dat ze nog een paar keer flink te pakken worden genomen in de media over deze wanpraktijken en machtsmisbruik.

T-Mobile Webcare

Re: geen verbinding mogelijk in buitenland met t-mobile!!

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@mattjeu
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Cindy’ vermelden.

Cindy
T-Mobile Webcare

Gesloten