LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld terug actie Samsung galaxy Y

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Geld terug actie Samsung galaxy Y

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Zo wil je het nu niet snappen of..ik geef die link...


En lees zelf ffd rest,mijn god....

En valt hi....niet onder telort'!!!!! Dus proberen waard....maar ach.... :wink:

Ff goed lezen en weten volgens mij is hi,kpn,telfort 1 pot nat,dus waarom zou meneer tarik nu op je reageren...? Ra ra...

Succes..

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Geld terug actie Samsung galaxy Y

Ongelezen bericht door Har06 »

rozemarijntje schreef:Zo wil je het nu niet snappen of..ik geef die link...


En lees zelf ffd rest,mijn god....

En valt hi....niet onder telort'!!!!! Dus proberen waard....maar ach.... :wink:

Ff goed lezen en weten volgens mij is hi,kpn,telfort 1 pot nat,dus waarom zou meneer tarik nu op je reageren...? Ra ra...

Succes..
inderdaad ra ra rozemarijntje, Ts zal toch echt bij z,n contractant aan moeten kloppen:) :oops:

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Geld terug actie Samsung galaxy Y

Ongelezen bericht door olaf79 »

snellie schreef:Het ging bij mij heel snel. Ik had het net ingestuurd. Binnen 14 dagen een mail en de dag daarna het geld.
Ik had het geld al retour voordat ik het product kocht. Alleen al bij de gedachte kreeg ik het geld op mijn rekening gestort. Toch geweldig van Samsung. :lol: :lol:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Geld terug actie Samsung galaxy Y

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Har06 schreef:
rozemarijntje schreef:Zo wil je het nu niet snappen of..ik geef die link...


En lees zelf ffd rest,mijn god....

En valt hi....niet onder telort'!!!!! Dus proberen waard....maar ach.... :wink:

Ff goed lezen en weten volgens mij is hi,kpn,telfort 1 pot nat,dus waarom zou meneer tarik nu op je reageren...? Ra ra...

Succes..
inderdaad ra ra rozemarijntje, Ts zal toch echt bij z,n contractant aan moeten kloppen:) :oops:
Idd bij contractant...niet samsung...maar zoek he uit met hi...ben blij dat mijn acties altijd goed gaan!
Vodafone samsung! Hp,nespresso.nooit gezeur,dus ergens lees ik toch altijd goed,anders nooit snel geld op rekening....nooi gezeur...nespresso een week,samsung 10 dg,hp 2 wk...tja ach..

Modder aan..verder heb het gehad...

Hi-Webcare
Berichten: 141
Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45

Re: Geld terug actie Samsung galaxy Y

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

Hi Janus13,

Ik moet hierbij aangegeven dat Telfort een eigen webcare afdeling heeft. In dit geval betreft het een Telfort toestel en geen Hi toestel. Ik heb wel duidelijk aangegeven in mijn reactie op jouw bericht om een e-mail te sturen als het om een Hi toestel gaat. Je hebt alsnog een e-mail gestuurd en ik heb deze ook doorgestuurd naar een achterliggende afdeling van Hi. Dit was niet de bedoeling aangezien het hier om een toestel van Telfort gaat. De kans is groot dat ik een reactie krijgt met daarin een verwijzing naar Telfort. Hier kan ik weinig aan doen. Je kunt het webcare team van Telfort anders ook bereiken via het forum van Telfort: forum.telfort.nl, twitter: Twitter.com/telfort of Facebook: Facebook.com/telfort.

Groeten van Hi,

Tarik
Hi Webcare

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Geld terug actie Samsung galaxy Y

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Janus13,

Graag zoek ik voor jou uit wat er precies aan de hand is. In een privébericht kun je jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer aan mij kenbaar maken.

Daphne

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Geld terug actie Samsung galaxy Y

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Tja janus

Het staater nog in ook...dus uh..lezen...kan ik,typen moeilijk :wink:

ronaentien
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2014 21:27

Re: Geld terug actie Samsung galaxy Y

Ongelezen bericht door ronaentien »

Wij zijn vanaf januari 2014 al bezig 2x 20,- terug te krijgen; MENSEN TRAP ER NIET IN
Eerst kregen we te horen dat het geld was gestort. Kijken op onze rekening, misschien iets gemist maar nee niks. Toen bleek het rekeningnummer niet te kloppen, dus nieuw rekeningnummer opgegeven. Toen moesten we ineens ALLES opnieuw opsturen, dus kopie registratieformulier,kopie factuur, foto van de streepjescode.
Alles hebben ze, anders was er niet een poging gedaan om uit te betalen. Wij hebben natuurlijk de orginele streepjescode opgestuurd, omdat dat een EIS is ?! Daarnaast zijn we vergeten een copie te maken van het registratieformulier.....
We hebben inmiddels een mail gestuurd naar; Angela, Esra, Kadriye,Esther, Jurre, Masha en zijn een half jaar verder.
Conclusie; ZE WILLEN NIET BETALEN

Gesloten