Helaas ben ik sinds september in conflict met tele2. In augustus ben ik overgegaan naar een nieuwe provider, gelijk heb ik mijn tele2 abonnement opgezegd en de medewerker vertelde me dat mijn abonnement dezelfde week nog afgesloten zou worden en dan zou ik de telefoon niet meer kunnen gebruiken.
Sindsdien is er in september 15 euro, oktober 15 euro, december 20 euro (normale kosten inclusief heraansluitkosten) en februari 3,87 van mijn rekening afgeschreven.
Inmiddels heb ik meer dan 10 keer contact gehad met de klantenservice van tele2, tot noch toe echter zonder resultaat. In December is mij verteld dat ik 20 euro (betaald in December) teruggestort zou krijgen binnen de +-50 dagen. Aan september en oktober kon ik niks meer doen werd me verteld.
Toen ik na de 50 dagen tele2 belde waar mijn geld bleef werd er gezegd dat ik het binnen een week op mijn rekening zou hebben staan. Vele telefoongesprekken later en contact met medewerkers via de chat hebben mij tot noch toe niks opgeleverd. Na veel aandringen is het bedrag wel verhoogt naar 25 euro om de gemaakte kosten voor het bellen met de klantenservice gedeeltelijk te vergoeden.
De 3,87 die in februari is afgeschreven heb ik via de ING teruggeboekt.
In voorlaatste contact met de klantenservice heb ik gevraagt om een bevestiging van de overschrijving via de email. Enkele dagen later heb ik die gekregen met weer een valse(niet gehaalde) belofte.
De email:
15 maart 2011 19:02:32
Wat kan ik doen? Ik word gek!Geachte heer Versloot,
Na aanleiding van het contact met de klantenservice op 11 maart j.l.
hebben wij geconstateerd dat de terugstorting niet correct is verlopen.
Bij deze wordt dit alsnog in orde gemaakt, en ontvangt u het bedrag van €
25,00 binnen 10 dagen op uw rekening.
Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Tele2 Nederland BV