Zoals iedereen wel weet kan je sinds kort je geld terug vragen van je telecomprovider voor het betaalde geld aan je telefoon.
nu vroeg ik me af of het mogelijk is om je nummer te behouden als je je abbonnement nietig verklaart zoals hier aan gegeven: https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/voo ... /item/169/
Indien mogelijk op welke wijze moet ik dan handelen?
Alvast bedankt voor de informatie!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geld terugvragen en nummer behouden
-
-
Re: Geld terugvragen en nummer behouden
Eerst een nieuw abonnement afsluiten bij een andere provider. En daarbij kiezen voor nummerbehoud. Daarna je oude abonnement nietig laten verklaren.
De vraag is twee jaar oud.Bob Schurkjens schreef:Eerst een nieuw abonnement afsluiten bij een andere provider. En daarbij kiezen voor nummerbehoud. Daarna je oude abonnement nietig laten verklaren.
-
Onbegrijpelijk dat Radar deze vraag dan laat zien. Maar ik ben de draad hier al lang kwijt door de doorgevoerde "verbeteringen".
Onbegrijpelijk dat iemand zo goed zijn best doet om zo'n oude vraag te vinden.Bob Schurkjens schreef:Onbegrijpelijk dat Radar deze vraag dan laat zien. Maar ik ben de draad hier al lang kwijt door de doorgevoerde "verbeteringen".