Door de slechte bereikbaarheid van T-mobile en mijn vele klachten hierover, die nooit door T-mobile werden beantwoord, ben ik in december 2011 overgestapt naar een andere provider.
Begin februari 2012 kreeg ik een niet nader gespecificeerde rekening van € 14,99, die ik op 01/03 heb betaald.
Sedert februari word ik nu wekelijks gestalkt met dreigpost van T-mobile, dat ik deze rekening niet zou hebben betaald. Op mijn brieven wordt op geen enkele wijze gereageerd. Laatste brief was dat een incassobureau wordt ingeschakeld en dat ik word aangemeld bij de stichting Preventel.
Schandalig. Ik heb nog nooit van mijn leven een betalingsachterstand gehad. Door de administratieve puinhopen bij T-mobile kom je te boek te staan als een wanbetaler. Het is een bureaucratie daar, waar je niet in doordringt. Ook bellen helpt niet, want je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Hebben nog meer mensen een dergelijk ervaring en wat kan je doen om dit opgelost te krijgen.
ER
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gestalkt door T-mobile
Re: Gestalkt door T-mobile
Jered
Dien gewoon een klacht in bij de Geschillencommissie Telecommunicatie in Den Haag en deel dat vooraf even schriftelijk mee aan T-Mobiel. Geef ook aan dat je in die klacht de extra kosten die je maakt zult opeisen (tijd en geld). Bovendien kan ook een aanmelding bij Preventel je geld gaan kosten. Reken een uurprijs van pakweg 55 euro en dien een gespecificeerde rekening in.
Maxiem.
Dien gewoon een klacht in bij de Geschillencommissie Telecommunicatie in Den Haag en deel dat vooraf even schriftelijk mee aan T-Mobiel. Geef ook aan dat je in die klacht de extra kosten die je maakt zult opeisen (tijd en geld). Bovendien kan ook een aanmelding bij Preventel je geld gaan kosten. Reken een uurprijs van pakweg 55 euro en dien een gespecificeerde rekening in.
Maxiem.
-
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10
Re: Gestalkt door T-mobile
Beste Jered,
Graag wil je ik voor je nakijken wat er aan de hand is. Wil je een e-mail sturen naar webcare@t-mobile.nl met vermelding van je naam, adresgegevens en oude T-Mobile 06- of klantnummer? Vermeld tevens de link naar je bericht op dit forum zodat ik je vraag terug kan vinden.
Wil je verder in het subject Tros Radar vermelden? Bedankt alvast voor je medewerking.
Anne-Marie
T-Mobile Webcare
Graag wil je ik voor je nakijken wat er aan de hand is. Wil je een e-mail sturen naar webcare@t-mobile.nl met vermelding van je naam, adresgegevens en oude T-Mobile 06- of klantnummer? Vermeld tevens de link naar je bericht op dit forum zodat ik je vraag terug kan vinden.
Wil je verder in het subject Tros Radar vermelden? Bedankt alvast voor je medewerking.
Anne-Marie
T-Mobile Webcare
Re: Gestalkt door T-mobile
Wij hebben niks anders met T-mobile!
Nergens geven ze gehoor aan (mail, bellen, aangetekende brieven van mij en de advocaat), ja beledigen over de telefoon dat kunnen ze wel, niks doen is daar standaard, valse beloftes en toezeggingen en niks anders, en dreigbrieven sturen over incasso's en preventel, en bewust duizenden euro's schade aanrichten en vele maanden niet normaal kunnen bellen!
Woedend zijn we op die k...... ze hadden ons bijna al zover dat we een paar van die h..... wilden opzoeken in Denhaag met hun beledigingen.
Zie : Een lang verhaal met vele over T-mobile 28 april 2012
Nergens geven ze gehoor aan (mail, bellen, aangetekende brieven van mij en de advocaat), ja beledigen over de telefoon dat kunnen ze wel, niks doen is daar standaard, valse beloftes en toezeggingen en niks anders, en dreigbrieven sturen over incasso's en preventel, en bewust duizenden euro's schade aanrichten en vele maanden niet normaal kunnen bellen!
Woedend zijn we op die k...... ze hadden ons bijna al zover dat we een paar van die h..... wilden opzoeken in Denhaag met hun beledigingen.
Zie : Een lang verhaal met vele over T-mobile 28 april 2012
Re: Gestalkt door T-mobile
Op 8 mei heb ik antwoord gekregen van ene Eline Tilborg bij T-Mobile dat ze het zou uitzoeken en mij een brief schrijven. Nu 10 dagen later natuurlijk nog niets ontvangen en mw van Tilborg maar eens een mailtje gestuurd. Maar mw Tilborg is t/m 11 juni niet aanwezig !!!!!!!!!!!!
Ben eigenlijk nog geen stap verder.
Schandalig TMobile, wat een malafide organisatie !
Ben eigenlijk nog geen stap verder.
Schandalig TMobile, wat een malafide organisatie !
Re: Gestalkt door T-mobile
Jered
**Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Hieronder volgen een aantal mogelijke adressen, waaruit je zelf kunt kiezen.
*Forums:
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://www.klacht.nl/
http://www.meldpunt.tv/?waxtrapp=fpnbfDsHnHUVaBFVA
**Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):
http://www.consuwijzer.nl/
**Handige adressen:
http://www.opgelicht.nl/hulp/handige-adressen/
Maxiem.
**Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Hieronder volgen een aantal mogelijke adressen, waaruit je zelf kunt kiezen.
*Forums:
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://www.klacht.nl/
http://www.meldpunt.tv/?waxtrapp=fpnbfDsHnHUVaBFVA
**Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):
http://www.consuwijzer.nl/
**Handige adressen:
http://www.opgelicht.nl/hulp/handige-adressen/
Maxiem.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 18 mei 2012 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Gestalkt door T-mobile
Dat is alleen voor consumenten want T-mobile kijkt daar ook niet, en doet niks voor de klanten!
Op meerdere sites die zeer actueel zijn staat T-mobile al jaren onderaan tussen onbekende providers met een oplossings persentage van 0,0 dat zegt wel iets en als je de klachten leest dan gaat het altijd over hun klanten service (geen afspraken nakomen, beledigenen over de telefoon, bedrog) en zeer slechte dekking in nederland!
Ik ben blij dat ik van die k....... af ben, en ik heb nog een beste rekening voor T-mobile voor heel wat zaken, maar daar geven ze ook op geen enkele manier gehoor aan, ook niet op aangetekende brieven van mij en een advocaat.
Zelfs op hun forum knippen de moderators in de verhalen om van de klanten zodat alles mooier lijkt dan dat het is, en als je er wat van zegt dan ben je spam en word je voor het leven verbannen van hun forum:( zielige lui zijn het daar bij T-mobile.
Een ex klant
Op meerdere sites die zeer actueel zijn staat T-mobile al jaren onderaan tussen onbekende providers met een oplossings persentage van 0,0 dat zegt wel iets en als je de klachten leest dan gaat het altijd over hun klanten service (geen afspraken nakomen, beledigenen over de telefoon, bedrog) en zeer slechte dekking in nederland!
Ik ben blij dat ik van die k....... af ben, en ik heb nog een beste rekening voor T-mobile voor heel wat zaken, maar daar geven ze ook op geen enkele manier gehoor aan, ook niet op aangetekende brieven van mij en een advocaat.
Zelfs op hun forum knippen de moderators in de verhalen om van de klanten zodat alles mooier lijkt dan dat het is, en als je er wat van zegt dan ben je spam en word je voor het leven verbannen van hun forum:( zielige lui zijn het daar bij T-mobile.
Een ex klant
