LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Glasvezel internet by KPN bestellen en weg is je vaste lijn.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
royvanderlee
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 feb 2010 20:17

Glasvezel internet by KPN bestellen en weg is je vaste lijn.

Ongelezen bericht door royvanderlee »

Onlangs bestelde ik een glasvezellijn bij KPN voor internet. Sedert de glasvezelaansluiting ben ik mijn vaste lijn kwijt zonder dat ik die had opgezegd. Dat hebben ze bij KPN maar zelf bedacht blijkt nu.
Nu ben ik al 2 weken bezig om mijn lijn terug te krijgen. Ik en mijn bedrijf zijn nu al 2 weken telefonisch niet bereikbaar en de beveiliging naar de meldkamer werkt nu dan ook niet. Al 10 uur telefoneren met KPN en zo'n 8 managers verder. Het schijnt maar niet te lukken om mijn lijn weer in de lucht te krijgen. De ene manager verwijst naar de ander. KNP vaste telefonie verwijst naar KPN glasvezel en visa versa.

Leuker kunnen we het niet maken... of is dat van een andere club.
KPN doet in elk geval niet wat ze moeten doen. En dat is service leveren.

Oh ja, ze vergeten niet de facturen te sturen voor een aansluiting die ik niet meer heb.

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Glasvezel internet by KPN bestellen en weg is je vaste lijn.

Ongelezen bericht door cheesecurve »

heb iets soortgelijks meegemaakt, had kpn telefoon, hetnet adsl en upc-tv, heb ik allen overgezet naar kpn-glasvezel-telefoon-internet en tv (pakket brons),
toen sloot men mijn vaste telefoonlijn (koperlijn) af omdat ik glasvezel zou krijgen, ok, maar tevens kreeg ik van hetnet, wat intussen kpn geworden was een extra rekening voor instapsurfen omdat je voor adsl een vaste lijn nodig hebt en die was nu juist omgezet, na veel mailen met nietszeggende antwoorden eindelijk een juffrouw aan de lijn die me heel vriendelijk te woord stond een afspraak maakte waarop ik teruggebeld zou worden, wat ook stipt gebeurd is en inmiddels de teveel betaalde rekeningen teruggestort gekregen,
deze juffrouw was zich ervan bewust dat er organisatorisch tussen kpnkoper-kpnglasvezel en adslhetnet wat problemen bestonden, maar deze heeft ze door persoonlijke bemoeienis weten op te lossen,
zie dat je ook deze juffrouw aan de lijn krijgt :!: :D

marcj2
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mar 2010 08:57

Re: Glasvezel internet by KPN bestellen en weg is je vaste lijn.

Ongelezen bericht door marcj2 »

Volgens mij heb ik net zoiets!
Ik heb glasvezel van kpn genomen en automatisch zou mijn telefoon en internet abonnement stop gezet worden.
Glasvezel werkt alleen krijg ik opeens 3 dagen na de installatie een brief met een bevestiging van een aanvraag van adsl??? voor 25 euro per maand!
Ik heb niets aangevraagt! Alles zou juist afgesloten worden en omgezet worden naar glasvezel.
Na contact met de helpdesk opgenomen te hebben geven ze aan dat het een fout van kpn is en dat ze een klacht gaan aanmaken en dat ik over 3 dagen gebelt ga worden om alles op te lossen. Een bevestiging van het telefoongesprek naar mijn mail kon ik niet krijgen.
Ik ben nu nog vrij rustig, maar in het verleden wel eens contact gehad met de KPN helpdesk wat een groot drama is geworden.
Wordt vervolgt.

marcj2
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mar 2010 08:57

Re: Glasvezel internet by KPN bestellen en weg is je vaste lijn.

Ongelezen bericht door marcj2 »

En zoals ik al dacht.....
Ik zou vandaag tussen 12:00 en 14:00 door iemand van KPN gebelt worden om het probleem op te lossen.
Niemand..... :!:
Ongelooflijk, wat een amateuristisch geheel.....
Zal vanavond wel weer zelf opnieuw moeten bellen a 10 eurocent per minuut!
Wordt vervolgt...

marcj2
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mar 2010 08:57

Re: Glasvezel internet by KPN bestellen en weg is je vaste lijn.

Ongelezen bericht door marcj2 »

Of ik even 20 dagen wil wachten op hun reactie.... :? Wat een bedrijf...



Geachte heer ,

Naar aanleiding van uw klacht over uw overstap naar KPN Glasvezel kunnen wij u als volgt informeren: In ons systeem is uw klacht reeds bekend onder reactienummer ....... Deze klacht is doorgestuurd naar de afdeling Klantenreacties. Zodra deze afdeling de klacht heeft afgehandeld, ontvangt u hiervan bericht. Wij verzoeken u vriendelijk bericht van deze afdeling af te wachten. De gemiddelde reactietijd is op dit moment ongeveer 20 dagen. Nogmaals onze excuses voor het ondervonden ongemak. Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
KPN

sannie74
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2010 15:21

Re: Glasvezel internet by KPN bestellen en weg is je vaste lijn.

Ongelezen bericht door sannie74 »

:o ben niet de enige lees ik.
sinds eind april overgegaan van internet+bellen van kpn naar kpn glasvezel
wat een ellende wat een ellende niet te verwoorden
het begon met het instellen van mijn telefoonnummer ja hoor mevr die kunt u gewoon mee nemen heel fijn natuurlijk ,alles aan gesloten zie ik een ander nummer staan niet mijn eigen , vraag ik het aan de monteur ,nee hoor is helemaal goed dit hoort zo :roll: ik nee hoor echt nie gewoon ,hij toch even gebelt en nee klopte nie
ze waren vergeten mn nummer over te zetten zuchtttt
maar geen probeem zou binnen 24 uur op gelost zijn ,nou 5 weken later tig telefoontjes en mailtjes later eindelijk mn eigen nummer terug
zeggen en schrijven heb ik 2 weken me nummer gehad voor hij er weer uit lag
maar weer even mailen maar geen reactie dus toch maar bellen een aardige man aan de telefoon die me verzekerde dat het 2 dagen zou duren voor ik hem terug had , nou niet dus
weer gebelt een mevr aan de lijn onder tussen ben en was ik er zo ziek van dat ik niet meer zo vriendelijk ben gebleven, die mevr contact gezocht met de technische dienst om te kijken hoe lang het zou gaan duren , ja daar was de mevr weer nou ze zei 5 dagen ja tuurlijk kpn kende zal het wel 2 maand duren
toen het wonder kpn belde , met het verhaal dat het hun speet en dat ze het heel erg vonden hoe de gang van zaken gingen ,maar ook deze dame beloofde dat het spoedig zou worden opgelost , :? :? toen vorige week op vakantie werd ik gebeld door knp ,mevr we hebben het volgende voor u aanstaande vrijdag doet u telefoon het weer , ik geloofde het nie zo en heb dat ook gezegt vandaag terug gekomen van vakantie en u raad het al denk ik ..... nog steeds geen telefoon.
dus maar weer gebelt bij mn schoonouders ....... kost niet zo veel ppfff
een meneer aan de telefoon die mij dood leuk vertelde dat er iets mis was gegaan met de order en ze mn telefoonnummer kwijt zijn :shock: :shock: :shock: echt niet te geloven gewoon, en ze hebben geen idee waneer ik weer telefoon heb
zit er ook echt aan te denken om alles weer op te zeggen en gewoon weer terug naar wat het was te gaaan
kpn glasvezel nou voor mij hoeft t nie meer
geen idee meer wat te doen wordt er moedeloos van :(

Frank444
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 apr 2010 17:27

Re: Glasvezel internet by KPN bestellen en weg is je vaste lijn.

Ongelezen bericht door Frank444 »

Bedankt allemaal. Kan kiezen uit 3 glasaanbieders. Kies dus niet voor KPN.
Om 2 redenen:

- Bij KPN gaat veel fout
- Bij KPN kun je niemand aan de stropdas trekken om te wurgen. Men beschikt namelijk over anti-agressiestropdassen. Die laten los als je eraan trekt.

Het zal wel Lijbrandt worden. Baptiest zoekt het maar uit met zijn targets. Ik doe daar binnenkort niet aan mee. Eigen schuld, dikke bult.

Tis weer bijzonder
Berichten: 737
Lid geworden op: 30 mei 2010 21:26

Re: Glasvezel internet by KPN bestellen en weg is je vaste lijn.

Ongelezen bericht door Tis weer bijzonder »

Als bellen niet (direct) helpt: schrijven!
M.a.w. dossier opbouwen.

Gesloten