LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] goedkoop bellen!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
tellie

goedkoop bellen!

Ongelezen bericht door tellie »

Als je echt goedkoop wil bellen moet je je bij 1601 aanmelden
0,5 cent per minuut ongeacht lokaal interlokaal piek of dal

De andere zijn dus gewoon veel en veel te duur :x

FritzTheCat

Re: goedkoop bellen!

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Beetje reclame zitten maar hier........bah.. :twisted:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

klopt tellie,

goedkoop en geen adders onder het gras.

veel goedkoper als die zg adverterende op tv tele2 c.s

dus bel met 1601 !

mvdhoorn

Ongelezen bericht door mvdhoorn »

Het klopt, sinds juni zijn wij ookovergestapt op Bel1601 en het is inderdaad veel goedkoper. Scheelt ons al snel 15 euro per maand toch leuk geld besparen.

Marco

Gast

Zelfs de Tele2 verkopers (die je aanspreken in de stad) geven toe dat 1601 goedkoper is!!!!

Gast

Zelfs de Tele2 verkopers (die je aanspreken in de stad) geven toe dat 1601 goedkoper is!!!!
Alleen al een reden om geen tele2 te nemen. Elke keer hetzelfde gezeur. Al geldt dit voor meerdere bedrijven hoor. Je kan niet meer normaal door de stad lopen, zonder gezeur aan te horen over kranten, giften aan goede doelen en weet ik veel wat allemaal :!:

Kees8118

Ongelezen bericht door Kees8118 »

Lovende woorden allemaal hier over 1601 maar nog niemand op z'n specificatie gezien dat je ook het aantal tikken moet betalen als er aan de andere kant van de lijn niet wordt opgenomen? Dat noem ik dus WEL een adder onder het gras! Goedkoop bellen doe je alleen met een fietsbel volgens mij want bij iedere aanbieder wordt je wel ergens een oor aangenaaid.

Gast

kees 8118,

ik heb allang 1601.

de factuur komt per email ,gespecificeerd!

daar geven ze gelijk aan wat je bespaart hebt tov tele2.

ik heb een thuiscentrale met sec/minuten/uren teller ingebouwd.

ik heb exact bijgehouden ivm de tijd en niet opgenomen telefoons!

bij tele2 (had ik eerst) was er duidelijk verschil.

1601 klopt exact!

voordeel tele2 factuur thuis
1601 per email ,dit zit dus ook in het prijsverschil!

ik blij tot lengte van dagen bij 1601(hoop dat ze blijven bestaan)

limelight

Ongelezen bericht door limelight »

Ik sluit mij aan bij de meesten. 1601 is inderdaag goedkoop het scheelt mij 10-15 euro per maand en er wordt niets in rekening gebracht als er geen verbinding is. Dit heb ik vaak gecontroleerd.
Neem nu maar aan: ze zijn echt de goedkoopste. Geloof je het niet, dan blijf je toch lekker extra betalen bij KPN of Tele 2 ?
Daar lig ik niet wakker van

bel1601 klant

Ongelezen bericht door bel1601 klant »

Geplaatst op 09 Aug 2004 10:03 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

blijven ze dat ook? wat gebeurd er als ze gegeven moment meer moeten gaan betalen aan KPN voor het gebruik van hun telefoonlijn?
ik ben geen ontevreden bel1601 gebruiker, integendeel zelfs, ik ben een zeer tevreden bel1601 gebruiker, maar ik vraag mij wel steeds af van, ja hallo, ze zijn dan wel goedkoop maar.............. .?
ik denk dat wij allemaal die gebruik maken van bel1601 toch maar voorlopig de kat uit de boom moeten blijven kijken.
was het niet zo, dat tele2 vroeger de goedkoopste was?

Gast

1601 ia binnen een bepaalde tijd failliet.
prijzen onder inkoop. Mooi lokkertje.

Gast

niet bij 1601 maar bij tele2 moet je betalen als er niet wordt opgenomen!

En dat 'binnenkort failliet' verhaal riepen ze een jaar geleden ook al, dus daar klopt geen biet van.

sjaakottenheijm

Ongelezen bericht door sjaakottenheijm »

Sinds kort is het ook mogelijk om in de weekeinden en 's-avonds van 19.00 uur tot 08.00 uur gratis te bellen. (wel starttarief 3,9 cent per gesprek) maar geen maandelijks bedrag net als bij tele2. (Daar kost het starttarief overigens 4 cent).

Gesloten