LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] goedkoopste abonement voor buitenland??
goedkoopste abonement voor buitenland??
hallo
ik had even een vraagje
wie weet welk abonnement het goedkoopste is om in het buitenland te bellen zo ongeveer bij engeland ierland schotland die richting
mijn man die heeft nu flexibel van kpn maar heefft daarmee vorige maand een uurtje gebeld hoogstens en betaalde dus 60 euro
dus zo'n beetje omgerekend een euro per minuut
weet iemand of dat nog goedkoper kan met een ander abonnement
alvast hartelijk bedankt
ik had even een vraagje
wie weet welk abonnement het goedkoopste is om in het buitenland te bellen zo ongeveer bij engeland ierland schotland die richting
mijn man die heeft nu flexibel van kpn maar heefft daarmee vorige maand een uurtje gebeld hoogstens en betaalde dus 60 euro
dus zo'n beetje omgerekend een euro per minuut
weet iemand of dat nog goedkoper kan met een ander abonnement
alvast hartelijk bedankt
Re: goedkoopste abonement voor buitenland??
Heeft hij in het buitenland gebeld, of van het buitenland naar Nederland?
In het eerste geval kan hij waarschijnlijk het beste een prepaid kaart kopen in het land waar hij verblijft, dan belt hij daar namelijk tegen het lokaal geldende tarief.
In het eerste geval kan hij waarschijnlijk het beste een prepaid kaart kopen in het land waar hij verblijft, dan belt hij daar namelijk tegen het lokaal geldende tarief.
hij kan het beste overstappen op een kpn mobiel plus abo... die heeft nmlk een belbundel die ook in het buitenland geldig is
hij vaart dus is verschillend waar hij voor de kust ligt
dus weet ik niet of hij met een pre paid kaart beter kan bellen
want dat geld dan waarschijlijk voor het desbetreffende land waar hij dan natuurlijk de kaart voor heb
dus ik denk dat het dan echt een abonnement moet zijn
ik ben voor de rest echt een leek in dit soort dingen maar denk dus ook wel dat het ietsje goedkoper kan
bedankt voor de reactie in ieder geval de kpn mobiel plus ga ik ook even nakijken thanx
dus weet ik niet of hij met een pre paid kaart beter kan bellen
want dat geld dan waarschijlijk voor het desbetreffende land waar hij dan natuurlijk de kaart voor heb
dus ik denk dat het dan echt een abonnement moet zijn
ik ben voor de rest echt een leek in dit soort dingen maar denk dus ook wel dat het ietsje goedkoper kan
bedankt voor de reactie in ieder geval de kpn mobiel plus ga ik ook even nakijken thanx
of een vodafone abonnement/ prepaid met passport. Betaal je in het buitenland dezelfde gesprekskosten als in binnenland en gebeld worden is maar 0.99 cnt.....
-
Zeg Blaat,
Wel alles vermelden !
Naast die 99 ct betaal je ook 25 ct per minuut !
Deze info komt van de site van Vodafone
Reinaat,
Je kan je ook aanmelden bij 1643 (www.bel1643.nl)
Jij kan je partner dan bellen voor een leukere prijs.
Ik neem aan dat hij je op een vaste tijd belt ...
Of ...
Hij belt, jij ziet zijn nummer (jij neemt niet op), maar belt terug.
(Kost hem niks omdat jij niet opneemt)
Zij vragen voor Ierland en Engeland (Schotland is daar een deel van) 19 ct per minuut en een starttarief van 9 ct.
In Nederland bel je naar vaste nummers zelfs gratis (alleen een starttik van 5 ct)
Nee, ik heb geen aandelen bij 1643, maar ben wel een tevreden gebruiker.
Succes, lieske
Wel alles vermelden !
Naast die 99 ct betaal je ook 25 ct per minuut !
Deze info komt van de site van Vodafone
Bellen in het buitenland is extra voordelig met Vodafone Passport. Je belt nu al in 19 landen op het Vodafone netwerk voor het Nederlandse ThuisTarief (25 cent per minuut; het Basistarief buiten je bundel), plus 99 cent per gesprek. Houd in het buitenland je telefoonkosten onder controle dankzij Vodafone Passport!
Reinaat,
Je kan je ook aanmelden bij 1643 (www.bel1643.nl)
Jij kan je partner dan bellen voor een leukere prijs.
Ik neem aan dat hij je op een vaste tijd belt ...
Of ...
Hij belt, jij ziet zijn nummer (jij neemt niet op), maar belt terug.
(Kost hem niks omdat jij niet opneemt)
Zij vragen voor Ierland en Engeland (Schotland is daar een deel van) 19 ct per minuut en een starttarief van 9 ct.
In Nederland bel je naar vaste nummers zelfs gratis (alleen een starttik van 5 ct)
Nee, ik heb geen aandelen bij 1643, maar ben wel een tevreden gebruiker.
Succes, lieske
datzeg ik toch.. dezelfde gesprekskosten als in binnenland + 0.99 cnt starttarief...
ja zo'n soort nummer die hadden we ook belde we goedkoper maar omdat mijn man niet altijd in belbereik ligt ben ik niet altijd thuis als hij belt dus belt hij ook wel naar mijn mobiel ik heb pre paid dus kan hem dan beter niet terug bellen op dat moment
dus zoiezo moet ie echt een abonement aanhouden
ik ga weer even kijken voor vodafone even speuren op internet
alle tips zijn welkom hoor kan ik het een beetje uitpluizen
bedankt
dus zoiezo moet ie echt een abonement aanhouden
ik ga weer even kijken voor vodafone even speuren op internet
alle tips zijn welkom hoor kan ik het een beetje uitpluizen
bedankt
is trouwens wel erg jammer dat je bij vodafone 0,99 per gesprek betaald als gewone gespreks kosten en daarnaast ook nog je bel minuten betaald dat schiet dus ook al niet op want omdat ze soms zo dicht op de grens leggen van wel bereik of geen bereik gebeurt het soms wel eens dat hij ongeveer 10 keer moet terug bellen omdat hij steeds weg valt
nou das dan alleen maar al voor het openen 10 euro ofzo dus dit word denk ook geen suc6
maar daarintegen betaal je niet veel per minuut dus dat is wel weer aantrekkelijk
ik wacht gewoon alle tips af en dan zet ik alles op een rijtje
nou das dan alleen maar al voor het openen 10 euro ofzo dus dit word denk ook geen suc6
maar daarintegen betaal je niet veel per minuut dus dat is wel weer aantrekkelijk
ik wacht gewoon alle tips af en dan zet ik alles op een rijtje
als je in een grensgebied woont moet je ervoor zorgen dat je je toesetlop handmatig netwerk selecteren zet, dan hou je zelf in de gaten op welk netwerk je belt... probleem op gelost...
en trouwens het is 0.99 starttarief. dat is dus eenmalig, voor de rest je gesprekskosten zoals die in nederland zijn. zonder passport betaal je 1.25 p/m.... verscil is er dus degelijk...
maar ik bedoelde dat mijn man op zee zit en als ze de kant zien hebben ze bereik maar omdat ze soms heel veel mijl uit de kust zijn liggen ze net op de grens dat ze bereik hebben dus als wij dan ongeveer 20 minuten gebel;d hebben dan heeft hij me al soms 10 keer terug moeten bellen omdat hij steeds net weg valt en net weer buiten bereik valt dus dan hebben we steeds het start tarief van die 0.99 cent en je minuten dus ben beniuwd of dat dan iets goedkoper kan
hij heeft nu flexibel an kapn betaald daar abon.kosten 15 euro per maand en heeft dan nog niet gebeld en krijgt ook geen bel minuten
hij zoekt ook altijd wel het goedkoopste netwerk op om te bellen maar uiteindelijk komen we soms nog op 200 euro in de maand uit en dan hebben we niet eens veel gebeld maar volgens mij is kpn gewoon oook wel een van de duurste aanbieders of heb ik het soms mis
hij heeft nu flexibel an kapn betaald daar abon.kosten 15 euro per maand en heeft dan nog niet gebeld en krijgt ook geen bel minuten
hij zoekt ook altijd wel het goedkoopste netwerk op om te bellen maar uiteindelijk komen we soms nog op 200 euro in de maand uit en dan hebben we niet eens veel gebeld maar volgens mij is kpn gewoon oook wel een van de duurste aanbieders of heb ik het soms mis
-
Heeft iemand het bellen via internet al ondekt zelf bel ik met express talk waar je alle vaste nummers in nederland en het buitenland kan bellen gratis, je kan ook voor 10 euro een nummer aanvragen zodat mensen jou ook kunnen bellen.
verder koop je een pakket waar je ook andere mensen op jou server kan aansluiten die vervolgens ook weer kunnen bellen .
voor mobiel bellen moet je een kaart kopen en das dan wel voordelig.
de kabel of de kpn kan me echt gestolen worden kost me nu echt helemaal niks en ik ben allang blij dat ik niet veel mobiel hoef te bellen want dat bespaar ik al op de gewone nummers aan kosten zodat mijn tel rekening van mobiel steeds lager wordt.
Misschien een goede tip voor jullie allemaal, maar pas op geen interne t verbinding geen telefoon ,maar dat is ook al als je via de kabel belt, o ja en je betaald ook geen btw want je krijgt geen rekeningen meer.
Verder heb je wel een microfoon nodig liefst headset zodat je gewoon naar die instanties kan bellen, waarbij je soms langer dan 45 minuten blijft hangen op lokaal tarief, met als garantie dat het je nu dus helemaal niks kost ook geen start tarief, kijk dat is pas goedkoop bellen.
ik hoop dat jullie hier wat aan zullen hebben, ik wil nooit meer iets anders.
Vriendelijke groet,
Ilse van Galen
verder koop je een pakket waar je ook andere mensen op jou server kan aansluiten die vervolgens ook weer kunnen bellen .
voor mobiel bellen moet je een kaart kopen en das dan wel voordelig.
de kabel of de kpn kan me echt gestolen worden kost me nu echt helemaal niks en ik ben allang blij dat ik niet veel mobiel hoef te bellen want dat bespaar ik al op de gewone nummers aan kosten zodat mijn tel rekening van mobiel steeds lager wordt.
Misschien een goede tip voor jullie allemaal, maar pas op geen interne t verbinding geen telefoon ,maar dat is ook al als je via de kabel belt, o ja en je betaald ook geen btw want je krijgt geen rekeningen meer.
Verder heb je wel een microfoon nodig liefst headset zodat je gewoon naar die instanties kan bellen, waarbij je soms langer dan 45 minuten blijft hangen op lokaal tarief, met als garantie dat het je nu dus helemaal niks kost ook geen start tarief, kijk dat is pas goedkoop bellen.
ik hoop dat jullie hier wat aan zullen hebben, ik wil nooit meer iets anders.
Vriendelijke groet,
Ilse van Galen
-
Kijk eens op www.mobielbellenbuitenland.nl
Ik heb thuis een Kpn abb. en ik bel hem ongeveer 530 min per 2 maanden en ben dan ongeveer 40 euro kwijt en heb dat internationaal nummer ook een voordeelregeling van 30 procent.
Je krijgt een kaartje die stop je in je tel als je naar het buitenland gaat en maak niet uit welk land je zit.
Goedkoper ben ik niet tegengekome, moet wel zeggen dat ik hem altijd belt en heb hij mij nodig dan laat hij de tel een keer overgaan.
Ik heb thuis een Kpn abb. en ik bel hem ongeveer 530 min per 2 maanden en ben dan ongeveer 40 euro kwijt en heb dat internationaal nummer ook een voordeelregeling van 30 procent.
Je krijgt een kaartje die stop je in je tel als je naar het buitenland gaat en maak niet uit welk land je zit.
Goedkoper ben ik niet tegengekome, moet wel zeggen dat ik hem altijd belt en heb hij mij nodig dan laat hij de tel een keer overgaan.
hey daar heb ik wel wat aan denk dank je ga even de site bekijken
-
Denk ook eens aan T-Mobile Flex,....zit alles binnen de bundel, ook buitenland en met de tarieven die gelden vanaf Oktober is dit ook een optie.