Sinds een paar maanden maak ik gebruik van het mobiele abonnement van Tele2. Bij dit abonnement mag je in de daluren gratis bellen naar alle vaste en Tele2mobiel nummers.
Ik heb daar al die tijd gebruik van gemaakt, totdat ik gebeld werd door Tele2. Men deelde mij mede dat ik teveel belde en dat dat niet de bedoeling was. Er werd mij vriendelijk doch dringend verzocht om niet teveel te bellen.
Na het gesprek heb ik zekerheidshalve even de abonnementsvoorwaarde van Tele2 aandachtig doorgenomen. Nergens stond in dat ik niet 1 uur per dag mocht bellen, want mensen het ging echt om ongeveer een uurtje per dag bellen.
Dus mensen trap niet in de mooie praatjes van Tele2 mobiel. Ik heb nog een maand te gaan dan ben ik van mijn half jaar contract af en beeindig direct het contract.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gratis bellen bij Tele2 Mobiel?
-
coolcom
Re: Gratis bellen bij Tele2 Mobiel?
Hoi,
Volgens mij heb ik ergens voor bij zien vliegen dat bij die acties (ook bij bv andere carrier selectbedrijven voor vaste telefonie) wel de regel geldt de FAIR POLICY. Dat houdt in dat je er wel gebruik van mag maken mits normaal gebruik. Maar ja wat is normaal gebruik? Blijkbaar vind jouw provider een uurtje per dag al te veel. Lastig, wellicht een optie om gratis te bellen via bv 1649 of 1609 of 1601 via je vaste telefoon naar andere vaste nummers?
Succes
Volgens mij heb ik ergens voor bij zien vliegen dat bij die acties (ook bij bv andere carrier selectbedrijven voor vaste telefonie) wel de regel geldt de FAIR POLICY. Dat houdt in dat je er wel gebruik van mag maken mits normaal gebruik. Maar ja wat is normaal gebruik? Blijkbaar vind jouw provider een uurtje per dag al te veel. Lastig, wellicht een optie om gratis te bellen via bv 1649 of 1609 of 1601 via je vaste telefoon naar andere vaste nummers?
Succes