LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GRATIS PLAYSTATION BIJ T FOR TELECOM

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mechelse herder

GRATIS PLAYSTATION BIJ T FOR TELECOM

Ongelezen bericht door mechelse herder »

Hallo, 4 januari 2005 heb ik een 2 jarig contract afgesloten bij t for telecom,hierbij kreeg ik een gratis nokia 6230 en een gratis playstation erbij.Er werd gezegd dat de play station over 3 weken werd thuisbezorgd.Maar nu 5 weken verder heb ik nog geen playstation gekregen ,ik ben naar de winkel teruggegaan en heb gevraagd hoe dat nu zit.Er werd gezegd dat de playstation niet meer te krijgen waren voor de klanten.Wat een actie zeg ik heb nog steeds geen playstation,maar zit wel aan een 2 jarig contract vast.Wie o wie heeft ook geen playstation nog gehad?
groetjes

Marije1000

Re: GRATIS PLAYSTATION BIJ T FOR TELECOM

Ongelezen bericht door Marije1000 »

Ik heb begin januari een 2 jarig contract afgesloten met een Xbox erbij! Ik had hem begin februari binnen met een spel erbij!
Bij mij is het dus wel goed gegaan.

Ik wens je veel succes en wijsheid!

Groet, Marije

nikky

Ongelezen bericht door nikky »

Hallo! Bij mij is het nog erger, Ik heb op 2dec. een telefoon met gratis playstation 2 gekocht met een 2-jarig abonnement. Eerst zeiden ze 2 weken,toen eind januari, nu zeggen ze dat er geen zicht is op de levertijd. En niemand is verantwoordelijk als je belt naar de winkel of de klantenservice. Dus wat moet je dan? Heeft iemand een idee??? Groetjes Nikky :evil: [/quote]

dakkie17

Ongelezen bericht door dakkie17 »

je hoeft je niet aan je contract te houden als er in jou contract staat dat jij wettelijk recht daar op heb. je kan je contract altijd verbreken en anders is er nog een rechtswinkel bij je in de buurt die je altijd willen helpen...je kan er gewoon onder uit komen.
succes

NIKKY

Ongelezen bericht door NIKKY »

JA MAAR IK WIL TOCH WEL GRAAG DE PLAYSTATION GR NIKKY :(

Lama

Ongelezen bericht door Lama »

Ik heb sinds 1-12-2004 een abonnement van Hi (KPN) afgesloten bij het T for telecom filiaal in Venlo. Als ik een 2 jarig abonnement nam kreeg ik hier een nieuwe versie van de Sony Playstation2 bij. Ik heb omdat ik graag een Sony Playstation2 wou hebben een 2 jarig contract afgesloten. De Sony Playstation2 was niet direct aan mij te overhandigen dat zou binnen 2 weken gebeuren via de post. Ik inmiddels al 2,5 maand aan het wachten op mijn Sony Playstation2 ben dit al enige tijd beu. Ik heb na twee weken contact opgenomen met het T for telecom filiaal in Venlo om het feit dat ik mijn Sony Playstation2 nog steeds niet heb ontvangen. Hun zouden erachter aan gaan en het voor mij uitzoeken. Ze hebben mij toen gezegd dat ze de grote hoeveelheid mensen die een abonnement i.c.m. Sony Playstation2 wouden hebben hadden onderschat, maar dat mijn Sony Playstation2 binnen twee weken toch wel in mijn bezit moest zijn. Nadat de twee weken waren verstreken en ik nog steeds niet mijn Sony Playstation2 had ontvangen besloot ik nogmaals om contact met het filiaal in Venlo op te nemen. Ik heb hun toen gevraagd om het telefoonnummer van hun hoofdkantoor te geven. Dit mochten ze niet en hebben het dus ook niet gegeven. Na een beetje op internet te hebben gezocht kwam ik achter een telefoonnummer wat dan van het hoofdkantoor van T for telecom was. Ik heb dit nummer gebeld. Een man kreeg ik aan de lijn en die vertelde me dat ik een filiaal van T for telecom aan de lijn had. Dus heb ik hem mijn verhaal uitgelegd van de Sony Playstation2 dat ik daar al zolang op wachtte. Hij begreep mijn irritatie maar vertelde mij dat ik contact op moest nemen met het filiaal waar ik mijn telefoon met abonnement en Sony Playstation2 had gekocht. Ik heb het daarna een tijdje laten rusten in de hoop dat ik er wel bericht van zou krijgen. Ik ben nu al de afgelopen drie weken een soms twee keer per week aan het bellen met T for telecom en die zeggen steeds van de Sony Playstation2 wordt uitgeleverd komende week. Afgelopen zaterdag ben ik maar een persoonlijk verhaal gaan halen bij het T for telecom filiaal in Venlo. Die wisten mij te vertellen dat ik deze week een brief thuis kreeg met daar vier alternatieven voor de Sony Playstation2. In die brief staat dat ze tot hun grote spijt mij mededelen dat de levering van de Sony Playstation2 vertraging heeft opgelopen. (Ik wacht pas 2,5 maand dus dat had ik al gemerkt) Hun zeggen dat Sony problemen met het aanleveren van de Sony Playstation2. Na wat rond te bellen blijkt dat Sony inderdaad enige moeite heeft met het aanleveren van de Sony Playstation2. Verder staat in de brief dat als ik niet voor een alternatief kies ik nog wel een maand of 2 a 4 kan wachten op mijn Sony Playstation2. In het minst erge geval zou dat betekenen dat ik dus al 4,5 moet wachten voordat ik uiteindelijk mijn Sony Playstation2 krijg. Dit vind ik persoonlijk nogal absurd. Terwijl Bart Smit mij de Sony Playstation2 met uitgebreidere kit voor een bedrag van €10.- meer over drie weken kunnen leveren. In de brief die ik thuis heb gekregen stond ook nog een telefoonnummer van T for telecom. Toen ik het nummer zag kwam het mij al bekend voor. Dit was het nummer wat ik al een keer eerder gebeld had, toen ik een meneer aan de lijn kreeg die zei dat ik gewoon een filiaal had gebeld. Ik heb dit telefoonnummer nog maar eens gebeld en tot mijn verwondering kreeg ik nu een spontane vrouw aan de lijn (na 5 min te hebben gewacht) en die vertelde me dat ik nu wel het hoofdkantoor aan de lijn had. Ik voel me nu eigenlijk als ik me even in mijn eigen woorden mag uitdrukken zwaar genaaid door T for telecom. Kijk dat je af en toe aan het lijntje wordt gehouden door een bedrijf daar kan ik nog wel inkomen maar niet 2,5 maand en dan ook nog liegen. Ik ben vrij pissig op T for telecom.

Nu is mijn vraag:

1 Zijn er meer mensen met dit probleem?
2 Is hier iets tegen te doen?

Voor mij nooit geen T for telecom meer!!

nikky

Wij hebben ook zo'n brief gehad,(onze aankoop is van 4 dec)maar wij willen geen alternatief. Wij willen de playstation! en tegen de tijd dat die geleverd wordt is playstation 3 al uit! en we hebben al spelletjes en de y-toy! Maar de vraag is of ze dit wel mogen doen, dat zou ik wel es willen weten. We hebben tenslotte alles zwart op wit staan. Is er iemand die hier meer over weet??? En is het echt zo dat Sony niet meer kan leveren? Mijn zus heeft er 2 weken geleden nog een bij Bart smit gekocht, en die kreeg hem zo mee. Groetjes Nikky.

Lama

Ik ben zo eigenwijs geweest en heb een aantal speelgoed ketens gebeld. Intertoys kon hem niet goed leveren maar bart smit daar in tegen weer wel. Ik vind dit gedoe om die PS2 nu al te lang duren. Kan iemand mij vertellen of ik hier juridische stappen tegen kan ondernemen??

flierp

Ongelezen bericht door flierp »

Juridische stappen ondernemen is natuurlijk altijd leuk alleen via die manier heb je nog geen playstation. Iets wat er gewoon weg niet is kan natuurlijk nooit uitgeleverd worden... ik zou trouwens kijken of 1 van de alternatieven een xbox is gezien dat de betere console is.

note:
zelf ben ik werkzaam voor een andere keten en wij hebben een xbox actie gehad en op het moment dat we ze niet via de "normale" weg konden krijgen hebben we ze gewoon ff bij media markt gekocht voor de klanten die erop moesten wachten

royal

Ongelezen bericht door royal »

Zo'n actie is gewoon vervelend.
Zelf werk ik bij BelCompany wij geven de klanten liever zo'n toestel gratis bij een goedkoper abo. Juist om dit soort problemen te voorkomen. Waarschijnlijk had je die Nokia bij ons ook gratis gehad alleen dan bij een veel goedkoper abo. maar die keus heb je nu niet meer . Helaas ;-)
Ik wil niet zeggen dat wij heilig zijn maar wij weten uit ervaring (10 jaar) dat dit soort actie's problemen kan geven. Je kan het contract trouwens niet ontbinden omdat het netwerk jouw een korting heeft gegeven (toestel en playstation) en de t4t kan deze niet leveren dus je moet bij hun zijn en als jij hebt afgesproken 2 weken da`n moeten hun dit nakomen. kijk tuurlijk kan het iets vertragen maar 2mnd is wel erg lang dus t4t moet echt een gepaste oplossing voor jullie zoeken.
Ik zou zeggen succes emee en let de volgende keer goed op wat voor een actie je pakt want uiteindelijk betaal je die ps2 toch zelf.

Groetjes royal

Rono

Ongelezen bericht door Rono »

Op 8 december 2004 wilde ik een data kabel kopen voor mijn SGH-P510.
Ik wist echter niet welke ik moest hebben dus heb ik het gevraagd aan een vrouw achter de balie. Zij zei gelijk overtuigend "ja dat is deze" tewijl ze een data kabel pakt van een SGH-E600 :?: (€24.95)

Er werd nog bij gezegd dat ik iets moest downloaden van de Samsung site, ik gezocht op de site.... maar niks voor mijn telefoon.
Dus ik weer terug en gezegd dat er niks op de site tevinden was.
Krijg ik een grote bek van die vrouw dat ik mn ogen moet open doen en zij zou het wel FF laten zien.
Maarja...zij kon het ook niet vinden :?

Ik gezegd dat ik mn geld terug wil, maarja zij zegd dat dat niet mag van dr baas omdat, er geen geld terug gegeven mag worden op accesiores. Zij bleef echter vol houden dat ik echt geen geld terug kon krijgen. (onzin)

Ik naar huis zonder geld en de telefoon gepakt en naar het hoofdkantoor gebeld.
Alles uit gelegd en na een heel gesprek hebben ze gezegd dat ik tog mn geld terug zou krijgen.
Zij zouden bellen naar de winkel (Alexandrium I te Rotterdam) en zeggen dat ik de volgende dag daar een data kabel kwam inleveren omdat, zij een verkeerde hebben gegeven.
En ja hoor ik kom daar aan en ineens doen ze poes lief en aardig.

Ik zou mijn geld, ivm de feestdagen, halverwege januari op mn rekening gestort krijgen.
Nu 27 FEBRUARI nog steeds geen geld gezien.

Nu ben ik benieuwd of er meer mensen zijn met dit probleem.
(ik ga maar weer eens een boze brief schrijven)

Groeten,

lotje01

Ongelezen bericht door lotje01 »

Jongens jongens,tuk toch niet zo op die playstation,in de winkel er een kopen is drie maal zo goedkoop,Bij het afsluiten van een abb.betaal je dit ding nl.zelf,ga het maar is uit rekenen,26,50€x24=636€,koop zelf een redelijk goedkope telefoon en losse belminuten bv 500 minuten voor 2,50€ bij telford en je verdiend zo een hap geld terug

Lama

Ik vraag me af of iemand al iets meer gehoord heeft van T for telecom??

Ik ga namelijk wachten op de PS2

henkgiezen

Ongelezen bericht door henkgiezen »

wellicht kunnen we als gedupeerden een team vormen onder de naam Tfortelecomleed ofzo iets.....

Lama

Goed idee ik doe mee. Heb vandaag contact gehad met de winkel die vertelde mij nu dood leuk dat het 4 tot 8 maanden ging duren!! :evil: :evil:

Als we het onderling regelen kun je mij mailen.
[email protected]

Grt Lama

Jose29

Ongelezen bericht door Jose29 »

Reactie op Royal.

Ik vind het een beetje raar dat je op deze manier reclame probeert te maken voor zo'n slecht bedrijf.
Ik verbruik altijd voor zo'n 30 euro aan abonementskosten. Als ik bij jullie een Nokia 6230 koop, krijg ik er helemaal NIKS bij. Dus jullie gaan er met een dikke winst vandoor.

Ik heb ook slechte ervaringen met de Belcompany. Ik had het toestel een paar maanden en de mijn toestel begon software problemen te krijgen. Jullie wilde mijn toestel niet opsturen omdat het volgens de verkoper vochtschade zou zijn. Later is het toestel bij Nokia zelf onder garantie gerepareerd.

Ik ben nu vaste klant bij T for Telecom. Ik word altijd heel goed en vriendelijk geholpen. Ik kan iedereen adviseren om daar heen te gaan.
Ik had daar ook een abonement met een playstation besteld, maar deze is helaas niet leverbaar. Ik heb netjes een brief gekregen met andere optie's. (producten die normaal veel duurder zijn)
Ik weet dat T for Telecom hier niks aan kan doen. Het probleem ligt bij Sony.

Carlo.P

Ongelezen bericht door Carlo.P »

Misschien leuk voor nieuwe naam.
BelcompaNIE of
Belkommaarnie....

gerard67

Ongelezen bericht door gerard67 »

het gaat niet om de 6230 van mevrouw jose ,maar om een beloofde PS2 ,afspraak is afspraak ,de tfor telecom komt zijn afspraken niet na,dat jij klaarblijkelijk zo tevreden over tft bent is duidelijk er zijn echter tig mensen zeer ontevreden over deze ballen firma...

nikky

WIJ HEBBEN HEM!!!!!!!!!!! Vorige week hoorden we dat het nog zeker 2 maanden kon duren, en wat lag er vrijdag in de brievenbus??? Juist! Zal het dan toch geholpen hebben al die protesten? Ik zal nooit meer wat kopen bij Tfor telecom, maar ben wel blij dat ik 'm heb en dat ik er van af ben. (en dat ik geen alternatief gekozen heb, da's ook lullig dat daar maar een week tussen zat) Ik hoop voor iedereen hier dat ik niet de enige ben.!! groetjes Nikky :lol: :D :wink:

lama

Ongelezen bericht door lama »

ik heb hem inmiddels ook na wat dreigen met rechtsbijstand

Gesloten