LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Grote problemen met Pro Assist!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jornes
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 nov 2011 12:10

Grote problemen met Pro Assist!

Ongelezen bericht door jornes »

Een tijd geleden is pro assist al negatief in het nieuws gekomen bij o.a. RADAR en KASSA.

Ik merk nu dat er weer problemen zijn met pro-assist en uit verhalen van medewerkers en andere verzekeringnemers blijkt dat het grote problemen zijn.
Hieronder mijn verhaal:

Op 3 september 2011 is mijn telefoon (Iphone 4) opgehaald door een medewerker van pro assist. Na 5 weken en veelvuldig contact vanuit mijn kant kreeg ik te horen dat de telefoon ongerepareerd terug was gehaald van het reparatiecentrum door een geschil tussen Pro Assist en het reparatiecentrum. Er werd mij verteld dat hij zo snel mogelijk gerepareerd zou worden. Nu, na 10 weken en 3 dagen heb ik nog altijd mijn telefoon niet terug. Ik zoek elke week contact met Pro Assist om te vragen naar de status. Zojuist (14 november 2011) heb ik weer contact gehad met Pro Assist. Er werd mij verteld dat ze probeerde om binnen 10 dagen mijn telefoon gerepareerd of vervangen terug te zenden. Afspraken komen ze niet na, dat is mijn ervaring. Ik ga er niet vanuit dat ik hem binnen 10 dagen terug heb.

Na dit telefonische contact heb ik direct een mail gestuurd naar de claimservice om nogmaals een klacht in te dienen en tevens te vermelden dat ik mijn telefoon deze week nog gerepareerd terug verwacht, een financiële vergoeding verwacht en ik geen eigen risico ga betalen. Hierbij heb ik ook vermeld dat ik contact met kassa, radar en de consumentenbond heb opgenomen.

Ik ook problemen gehad met een wijziging van telefoon in de verzekering. Dat is meer dan een jaar geleden (dat de wijziging plaats vond) en 2 weken geleden hebben ze het eindelijk voor elkaar gekregen om het op de goede naam te zetten. Dit nadat ik veelvuldig contact heb opgezocht, iedere keer 15 - 45 min in wacht.

Heeft iemand nog tips of andere dingen die ik kan doen, want als klant ben je overgeleverd aan een geweldig bedrijf (sarcastisch) als Pro Assist. Ik raad ook iedereen aan om vooral geen verzekering bij Pro Assist af te sluiten. Hoor van meerdere mensen uit mijn omgeving problemen met Pro Assist.

bieniwini
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 nov 2011 21:13

Re: Grote problemen met Pro Assist!

Ongelezen bericht door bieniwini »

Hallo,

Ik heb mijn telefoon ook verzekerd via Pro-assist, heb hem nu 1,5 jaar waarvan ik hem bij elkaar ongeveer een half jaar kwijt ben geweest om ter reparatie te sturen.
Ik heb een Nokia N97 mini, miskoop van het jaar!! Dat geven de medewerkers van pro-assist zelf ook aan.
Ik heb hem 4x opgestuurd, waarvan ik hem 1x ongerepareerd terug kreeg omdat hun de klachten niet ontdekt hadden. Bij de 4e keer hebben ze een aanvraag voor een nieuwe telefoon gedaan. Toen kreeg ik hem toch gerepareerd terug!!! En het antwoord dat ik kreeg was dat het binnenwerk volledig was vervangen, dat komt volgens hen overeen met een "nieuwe telefoon"! Nou ik heb er geen vertrouwen meer in, inmiddels heb ik hem nu voor de 5e keer opgestuurd en begin nu wekelijks te bellen om aan te geven dat ik nu echt niet meer akkoord ga met een gerepareerd toestel!
Ook is het heel moeilijk om contact te leggen met de klantenservice. De ene keer sta je meer dan een half uur in de wachtrij en krijg je na een uur nog niemand aan de telefoon! Het andere moment, blijf je hangen in het keuzemenu, want dan toets je keuze 1 in, en blijft hij het keuzemenu herhalen.
En ik heb ook regelmatig gehad dat ze in gesprek zijn! Tegenwoordig als ik dat weer heb stuur ik een boos mailtje met het bericht dat ik binnen een half uur telefoon wil krijgen van de klantenservice, en dan bellen ze mij maar op!
Ik ben er echt een beetje klaar mee! Ik ben ook met T-mobile gaan bellen, via hun heb ik deze verzekering afgesloten, maar ook hun komen niet verder met Pro-assist! Nou als het al zover is zou ik zeggen: Zoek een andere verzekering! Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen....

Gesloten