LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GSM HELPDESK

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door foonhous »

Na gesproken te hebben met T van GSM helpdesk, is gebleken dat er een foutje gemaakt is door Yellbell.

Hij vertelde ook dat er in Den haag een goed repair center was, hij vond Dynafix een zeer slecht bedrijf.

Over dat TPH winkel van het jaar was hij duidelijk:

Hij vertelde dat hij ook wel een clubje bij elkaar kon krijgen en daar een verkiezing kan houden, en dat het dus geen bal voorsteld


Op hun forum had ik mijn verhaal geplaatst, nu moest B, die bij the phonehouse werkt zijn reacties van TPH weg halen.

Wel jammer dat die jonge geen mening mag hebben van TPH
Ik heb mijn berichten maar allemaal meg gehaald daar, wat heb je er aan als ze geld ontvangen van THP, dan heeft het weinig zin.
Ik had het kunnen weten toen ik die banner zag van TPH.
Wel heel jammer, want de opzet van die site is best goed.
zij zijn naar mijn mening partijdig.

T en ik hebben nog wat heen en weer gemaild, maar ik denk dat het hem niet beviel of hij is op vakantie (van de centen van TPH);-)

In ieder geval wens ik heb veel sterkte toe
Laatst gewijzigd door foonhous op 03 mei 2007 15:43, 6 keer totaal gewijzigd.

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door Kika29 »

Als iemand wil dat iets weg gehaald wordt van een site dan is het niet meer dan normaal dat diegen die de site beheerd het ook verwijderd.Er is nog zoiets als privacywetgeving. Beetje kort door de bocht dus om te roepen dat gsm helpdesk partij kiest. Daarnaast is mijn mening dat dit wel heel erg ver begint te gaan....

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door foonhous »

Kika,

Dus als ik vraag aan de beheerder om jouw berichten weg te halen is dat goed ?


Nog even een update:

Ik kreeg telefoon van Nokia en we gaan het zelf oplossen zonder TPH

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door Kika29 »

Als ik aan een beheerder van een site vraag om berichten van of over mij te verwijderen dan vind ik het niet meer dan normaal dat een beheerder dat doet ja.

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door foonhous »

Kika,

Dus ik mag al jou berichten weg laten halen?

Om eerlijk te zeggen vind ik dat dan het forum niet kompleet is.
En mannipulatie is dan aan de orde.

Maar ik mag je berichten dus weg laten halen ? ;-)

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door Kika29 »

Volgens mij begrijp je niet helemaal wat ik bedoel. Ik zeg dat als er van of over mij berichten geplaatst worden dan mag ik vragen of dat verwijderd wordt aan beheerder van de site. In dit geval mag de THP dus vragen of er berichten verwijderd kunnen worden die van of over hun gaan.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door Big-V »

Wordt het niet eens tijd dat je stopt met het posten van deze spamberichten?

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door Kika29 »

Who me?????

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door Big-V »

Who me?????
Nee, ik had het tegen foonhous, maar dat was inderdaad niet helemaal duidelijk. Een incident als het voorval waar hij het over heeft is vervelend, maar het is niet meer dan dat: een incident. Het is nergens voor nodig om vijf verschillende topics te maken op vijf verschillende fora met steeds dezelfde inhoud.

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door foonhous »

Waar zijn forums voor gemaakt denk je???

Het zou jou telefoon maar eens zijn, dan snap je het beter denk.
TPH doet niks tot niet veel, dus vertel ik dat hier.

Als je daar niet tegen kunt, kan je beter de donald duck lezen.

Ik wil mijn doel berijken, en dat is dat TPH zijn fouten toe geeft.

Dan heb ik vandaag een heel gesprek gehad met Tim van GSM helpdesk.en deze geeft aan dat er een foutje gemaakt is en hij zal het forum daar vanavond aanpassen, dus wat mij betreft kan deze weer dicht

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door Big-V »

Natuurlijk mag je op fora uiteraard wel duidelijk maken wat je problemen zijn met Phonehouse of welke andere winkel, of welk ander bedrijf dan ook.
Waar ik echter wel problemen mee heb is dat bijna de helft van de topics in de telefonie-sectie van jou zijn, allemaal over hetzelfde gaan en vrijwel allemaal dezelfde post bevatten..

Mensen, ik zie nu zovel klachten staan op verschillende forums,
Laten we met zijn allen eens gaan mailen naar hun,
vul maar eens in bij zoeken "Phonehouse" dan zie je er wel een aantal staan.

Kijk nog maar eens hier:



http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=49605

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=forum_ ... frm=267861

http://www.gsmhelpdesk.nl/forum/viewtop ... aa119457ac

Vergeet vooral niet je eigen klachten erbij te plaatsen
en te mailen naar [email protected]

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door foonhous »

Kika,

Als je goed gelezen had, kon je zien dat ook MIJN berichten weg waren,

Daar gaat het om, ieder is vrij om te doen met zijn of haar berichten zoals deze wil.

Maar alles komt goed, heb een goed gesprek gehad

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door foonhous »

Big V

Dat noem ik reclame maken, en hoe meer ziel hoe meer vreugd,
Die telefoon had ik eigenlijk al opgegeven, TPH moet het een en ander inzien.

Maar goed, hier zal over TPH geen forum meer komen, athans niet door mij.

Ik hoop het niet voor jou, maar als jij zo`n probleem heb grijp je ook alle middelen aan toch.

Voor mij is het goed dat dit nu direct met Nokia geregeld wordt, terwijl dat eigenlijk de taak van TPH was

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door Kika29 »

@ foonhous...vind je zelf niet ook dat dit behoorlijk door begint te slaan?...Dan neem je het weer op met nokia dan is het weer de schuld van TPH dan dit dan zus dan zo...en inmiddels ben je er dag en nacht mee bezig. Het gaat over een telefoon niet over een familielid die door een of andere talibanstrijder ontvoerd is in verweggiestan of iets anders verschrikkelijks. Het gaat over een LUXEPROBLEEM....geef het een kans voordat je van alles gaat beweren en roepen. Dergelijke problemen zijn meerdere partijen mee gemoeid zoals je hebt ondervonden dit kan niet van de 1 op de andere dag maar zo ff opgelost worden hier gaan hele procedures aan vooraf.

Dat het heel erg vervelend is voor je dat begrijp ik dat het op het forum alleen nog hierover gaat daarentegen niet. Daarnaast vind ik het zelf heel naar als mensen maar lukraak namen van medewerkers gaan noemen. Hou de eer aan jezelf zou ik zeggen !!!

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door foonhous »

Kika,

Alles wat hier staat is te weerleggen, dus ga daar verder niet op in.
Alles , vind ik mogen de mensen weten dus vertel ik wat er op dat moment speelt.

Al dit geklaag heeft zijn vruchten afgeworpen.

En Je hoeft dit niet te lezen en je hoeft niet te reageren, dit doe je uit vrije wil.

Ik kan nu alleen maar hopen dat zoiets als dit jou overkomt, en dat hoop ik ook dat wij elkaar dan nog eens spreken.

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door Kika29 »

Het is mij ook weleens overkomen. En ja heel vervelend was dat, maar niet het einde van de wereld.Ik vind het daarnaast ook erg vervelend als een klant terugkomt met een toestel wat niet goed gerepareerd is.

Dan nog zit er een hele rij procedures aan vast en is het niet zomaar ff omruilen en klaar.Als verkooppunt krijg je dat nooit vergoed van de fabrikant terwijl de fabrikant de verantwoordelijke is.Maar goed dat verhaal ga ik niet weer helemaal optypen is het veels te warm voor.

Er valt niet overheen te lezen als het forum alleen nog hierover gaat.En tja ik kan me voorstellen dat een verkooppunt het op een keer zat is en zegt zoek het maar uit met Nokia wij doen er niks meer aan als het zo moet ....

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door foonhous »

Juist, en ik ben pas daana met de forums begonnen

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door foonhous »

Helaas weer een bericht weg, kreeg een mail dat er een bericht geplaatst was en heb er naar gekeken, maar de volgende dag was het weg.

TOEVAL ???????

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door foonhous »

Wederom problemen over berichten, ik vermeld wat er tegen mij is gezegd en zelfs dat mag niet volgens B die bij The Phonehouse in Dronten werkt, ik zal even vrij vertalen waar het om ging
1e
Of ik uit mijn reacties zijn quotes zou willen verwijderen?
Het hoofdkantoor van The Phonehouse heeft dat graag..
2e
Deze komen van een medewerker van TPH wiens naam we niet noemen ik zal in het kort omschrijven wat hij mede te delen had

Ik vroeg je om mijn quotes te verwijderen vertelde hij en het was helemaal niet de bedoeling dat ik mijn berichten zou weghalen. Het ging om zijn reactie en niet die van mij. Jij hebt jouw mening en ik de mijne alleen mocht hij van TPH me niet mengen in de discussie.
Dat refereren naar Theo slaat in dit geval als bom in voor mensen die niet voor hun mening uit DURVEN te komen.
Dat is echt complete onzin zegt hij

3e
ik heb mijn eigen berichten verwijderd hoor vertelde hij.

Zelfs na herstel van het forum en melding van de redactie, had hij niet de moed om even te vertellen dat hij er naast zat

Groeten,
RON
Laatst gewijzigd door foonhous op 25 apr 2007 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: GSM HELPDESK

Ongelezen bericht door foonhous »

Tja B ,

Het is allemaal wat he die ophef over TPH,gelukkig zijn ze in Dronten niet zo moeilijk.

Maar deze Ron weet het wel, alleen snapt deze Ron niet dat een persoon niet voor zijn mening uit mag komen, we leven in een vrij land,en zolang die persoon geen leugens verteld denk ik dat die persoon zich gewoon mag mengen in het forum op alle onderwerpen,omdat deze persoon een mens is en geen eigendom van TPH
Laatst gewijzigd door foonhous op 25 apr 2007 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten