| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gsm-stunter
-
marcel ter plegt
gsm-stunter
Hallo ik wil graag weten of er ook mensen zijn die via gsm-stunter een telefoon of abonnement hebben afgesloten en daar nog geld van zouden terug krijgen.
Ik heb ze al geprobeerd te bellen maar ze zijn of in gesprek of ze nemen niet op ik heb ook al e- mail gestuurt maar daar word ook niet op gereageerd graag zuo ik met deze mensen in contact willen komen .
U kunt u ervaring sturen naar mijn e-mail adres bedankt.
Ik heb ze al geprobeerd te bellen maar ze zijn of in gesprek of ze nemen niet op ik heb ook al e- mail gestuurt maar daar word ook niet op gereageerd graag zuo ik met deze mensen in contact willen komen .
U kunt u ervaring sturen naar mijn e-mail adres bedankt.
-
Onbekend
Re: gsm-stunter
Ik heb wel goede ervaringen met dit bedrijf. Ze zijn alleen telefonisch vrijwel niet bereikbaar, maar komen hun beloften wel altijd na.
-
Astrid
Is dit dus wel een goed bedrijf?
Is er iemand die hier ook echt ervaringen mee heeft dat het goed komt?
Is er iemand die hier ook echt ervaringen mee heeft dat het goed komt?
-
jeroen
Gewoon niet op internet kopen. Zijn allemaal oplichters. Ze verkopen vanaf een zolderkamertje, en als je ze nodig hebt zijn ze er niet. Al twee keer problemen gehad .
-
Mike
Ik heb zelf bij GSM-stunter een abbonement afgesloten en heb nu een "gratis" abbonement van KPN met 120 minuten beltegeoed. Het abbonementsgeld kreeg ik keurig na zo 6 a 7 weken op mijn rekening gestort. Ik hoop dat er bij afloop van dit abbo weer zo'n leuke aanbieding is, want ik zou zo weer bij GSM-stunter bestellen.
-
geert
Gaat waarschijnlijk over samengoedkoperbellen.nl Hun leveringsvoorwaarden op de website zien er wel erg vrijblijvend uit. Bijna zelfde aanbieding is ook te bekomen via gsmweb.nl .Kost een paar dubbeltjes per maand meer (2,95 i.p.v. 2,50 voor 90 belminuten) maar je hoeft niks voor te schieten. Lijkt mij veiliger
-
Prins_Igor
Kijk eens op www.telecomvergelijker.nl Marcel, daar kun je per shop ervaringen van klanten lezen.
-
Daniël Tulp
Hoi,
ik heb ongeveer hetzelfde verhaal. GSMstunter.nl heeft echt een hele belabberde service.
Ik heb een Ericsson R380 world met abo voor € 0,50 per maand bij hun besteld. Ik heb het toestel gekregen (de communicatie hierbij is geautomatiseerd en dus ook goed) en de cashback ontvangen.
Toen is mijn toestel stukgegaan. Dus ik stuur hem terug. Ik hoor een hele tijd niets (meer dan 7 weken geleden). Ik stuur mailtjes. Geen reactie. Dan stuur ik daarover een mailtje en dan krijg ik eindelijk iets te horen. En wel één zin: "Heb je hem aangetekend verstuurd? Groetjes Lonneke".
Het lijkt wel of een puber van 12 daar de boel behandeld. Dit is zeer onprofessioneel (al eerder bij andere e-mail wisseling meegemaakt).
Dan maar bellen. Geen telefoonnummer te vinden. Uiteindelijk via hun domeinregistratie achter hun telefoonnummer gekomen. Ik bel op.
"We bellen u morgen terug." (op zich goed behandeld). Ik wordt echter niet terug gebeld. Een week later (nu dus) probeer ik hun weer te bereiken en ze zijn constant in gesprek. En als hij over gaat, krijg ik een bandje te horen waarop een vrouw, vrij onvriendelijk zegt dat ze in gesprek zijn (AAAAAAh ik wordt gek).
Ik sta nu op het punt om ergens anders een goedkope telefoon te bestellen. Want de service bij GSMstunter.nl is erg slecht. Ze zouden de koude douche moeten krijgen!!
Hebben meer mensen deze ervaring met GSMstunter?
Groeten,
Daniël
ik heb ongeveer hetzelfde verhaal. GSMstunter.nl heeft echt een hele belabberde service.
Ik heb een Ericsson R380 world met abo voor € 0,50 per maand bij hun besteld. Ik heb het toestel gekregen (de communicatie hierbij is geautomatiseerd en dus ook goed) en de cashback ontvangen.
Toen is mijn toestel stukgegaan. Dus ik stuur hem terug. Ik hoor een hele tijd niets (meer dan 7 weken geleden). Ik stuur mailtjes. Geen reactie. Dan stuur ik daarover een mailtje en dan krijg ik eindelijk iets te horen. En wel één zin: "Heb je hem aangetekend verstuurd? Groetjes Lonneke".
Het lijkt wel of een puber van 12 daar de boel behandeld. Dit is zeer onprofessioneel (al eerder bij andere e-mail wisseling meegemaakt).
Dan maar bellen. Geen telefoonnummer te vinden. Uiteindelijk via hun domeinregistratie achter hun telefoonnummer gekomen. Ik bel op.
"We bellen u morgen terug." (op zich goed behandeld). Ik wordt echter niet terug gebeld. Een week later (nu dus) probeer ik hun weer te bereiken en ze zijn constant in gesprek. En als hij over gaat, krijg ik een bandje te horen waarop een vrouw, vrij onvriendelijk zegt dat ze in gesprek zijn (AAAAAAh ik wordt gek).
Ik sta nu op het punt om ergens anders een goedkope telefoon te bestellen. Want de service bij GSMstunter.nl is erg slecht. Ze zouden de koude douche moeten krijgen!!
Hebben meer mensen deze ervaring met GSMstunter?
Groeten,
Daniël
-
Gast
wat dacht je dan voor € 0,50 p/m.?Ik heb een Ericsson R380 world met abo voor € 0,50 per maand bij hun besteld. Ik heb het toestel gekregen (de communicatie hierbij is geautomatiseerd en dus ook goed) en de cashback ontvangen.
voor zo weinig geld en dan nog service verwachten ook, jij durft?!
-
Daniël Tulp
Het gaat er niet om datik veels te veel verwacht. Het is een algemeen probleem, dat iemand met een abonnement voor € 20,- p/m ook heeft. Ok, het is allemaal goedkoop, maar als je zegt op de website dat er meestal na 1 dag wordt gereageerd op e-mail, dan moet je dat ook doen!!
-
Gast
gsmtrack.nl is ook zwaar **** mijn nieuwe toestel is al 5weken in reparatie,waardeloos!
-
Micha.MP
Misschien is het een idee om je toestel eens RECHTSTREEKS naar de importeur te sturen?Dit doe ik zelf ook en het gaat uitstekend!Mits je maar een kopie van de aankoopfactuur meestuurt ivm garantie.
-
Gast
Hallo mensen,
Ik heb een mooi abonnement afgesloten bij gsmstunter. Mijn abbo werkt al perfect, maar de gratis siemens sx1 is al drie weken onderweg, terwijl ik binnen 3 dagen mijn telefoon zou hebben. Ik kreeg zelfs een mailtje op 4 aug dat ik de week voor 29 jul. mijn bestelling in huis zou hebben, slordig, niet?! Per mail komen alleen maar vage beloftes, en per telefoon is er geen gehoor of hoor je een vrolijke brabo die je koeien met gouden hoorns belooft.
Echt een waardeloos bedrijf, maar ik zit er wel mooi mee opgescheept!
Ik heb een mooi abonnement afgesloten bij gsmstunter. Mijn abbo werkt al perfect, maar de gratis siemens sx1 is al drie weken onderweg, terwijl ik binnen 3 dagen mijn telefoon zou hebben. Ik kreeg zelfs een mailtje op 4 aug dat ik de week voor 29 jul. mijn bestelling in huis zou hebben, slordig, niet?! Per mail komen alleen maar vage beloftes, en per telefoon is er geen gehoor of hoor je een vrolijke brabo die je koeien met gouden hoorns belooft.
Echt een waardeloos bedrijf, maar ik zit er wel mooi mee opgescheept!