LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gsm wijzer.nl

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ckvoersma1

gsm wijzer.nl

Ongelezen bericht door ckvoersma1 »

slechte ervaring met gsmwijzer.nl abonement afgesloten en een stuk toestel gestuurd gekregen
en als je beld word je van kassie naar de muur gestuurd raad je aan om niet met hun in zee te gaan
vresekijk bedrijf

devious

Re: gsm wijzer.nl

Ongelezen bericht door devious »

ckvoersma1 schreef:slechte ervaring met gsmwijzer.nl abonement afgesloten en een stuk toestel gestuurd gekregen
en als je beld word je van kassie naar de muur gestuurd raad je aan om niet met hun in zee te gaan
vresekijk bedrijf
Maar hoe beld uw dan met een stuk toestel? En wanneer krijg u dat andere stuk toegestuurdt? En as uw da kassie nouw eens openmaak? Staat uw dan tog in de zee?

ckvoersma1

Ongelezen bericht door ckvoersma1 »

die divious is wel een topper zo te lezen heeft overal een mening over zal ook wel een prutser zijn

Miranni73

Ongelezen bericht door Miranni73 »

Ook ik heb een slechte ervaring met GSMwijzer. In juli werd ik gebeld door een medewerkster van GSMwijzer die mij een mooi aanbod kon doen omdat mijn contract bijna verlopen was (einddatum 30 oktober 2014). Volgens de medewerkster zou het nieuwe contract op 29 augustus 2014 ingaan. Ik vroeg haar of ze dat zeker wist want ik dacht 2 maanden - 1 dag, dus 1 september. Nee 29 augustus klopte volgens GSMwijzer. Ik dacht na over het aanbod en werd een week later teruggebeld. Ik besloot in te gaan op het aanbod. Via een bandopname werd het contract afgesloten met als ingangsdatum 29 augustus 2014. Mijn nieuwe abonnement is goedkoper en met veel meer belminuten en zonder telefoon omdat mijn huidige iPhone nog goed is.
Het contract zou per post verstuurd worden, dit ontving ik echter nooit omdat GSMwijzer het naar mijn oude adres verstuurd heeft terwijl tijdens de bandopname mijn nieuwe adres is doorgegeven. Wel ontving ik een kopie van de factuur via de mail met ook daarop de ingangsdatum van 29 augustus 2014.
In september keek ik naar mijn nieuwe factuur en zag dat T-Mobile de oude abonnementskosten nog berekende en extra belminuten omdat mijn oude abonnement niet zoveel belminuten had als het nieuwe. Ik nam contact op met GSMwijzer dat T-Mobile de contract verandering niet doorgevoerd heeft en ik een te hoge rekening ontvangen heb.
GSMwijzer antwoordt mij dat zij op de factuur een verkeerde ingangsdatum hebben gezet en dat ik had kunnen weten dat deze niet klopte omdat T-Mobile aangeeft, dat een nieuw contract aansluitend aan het oude ingaat.
Ik heb gereageerd dat ik tot 2x toe gevraagd heb of de ingangsdatum van 29 augustus 2014 wel klopte en tot 2x toe is dit bevestigd. Dan mag ik er toch vanuit gaan dat de medewerkster weet waar ze het over heeft en de juiste informatie geeft?
Ik heb om een kopie van de bandopname gevraagd aangezien GSMwijzer aangeeft dat het alleen om een typefout op de factuur gaat. Dit is zeker niet zo maar de bandopname sturen ze ook niet op.
Ik heb gevraagd hoe de bezwaarprocedure verloopt, deze vraag wordt niet beantwoord door GSMwijzer.
Volgens GSMwijzer kan ik ook niet onder het contract uit omdat ik dat binnen 14 dagen na afsluiten had moeten aangeven.
het nieuwe contract is echter nog niet ingegaan en ik heb geen nieuw toestel afgenomen bij het contract.
Daarnaast heb ik nooit getekend voor het contract of bevestiging per mail retour gestuurd, ook is hier door GSMwijzer nooit om gevraagd.

Moet GSMwijzer zich aan de ingangsdatum op het contract en de bandopname houden? Kan GSMwijzer hier zomaar onderuit?
Kan ik mijn nieuwe abonnement nog ontbinden als het niet is ingegaan?
Wie weet waar ik mijn klacht en bezwaar tegen GSMwijzer kan indienen?

Gesloten