| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gsmweb licht vaste klanten op?
-
unclevinnie
Gsmweb licht vaste klanten op?
GSMWEB verstuurd mensen die al jaren klant zijn zogenaamde aanbiedingen per e-mail en post. Men stelt dat men 'grote kortingen' krijgt als men het abonnement bij hen verlengd, maar de prijzen die je betaalt zijn precies hetzelfde als die je bij de provider rechtstreeks betaalt, als NIEUWE KLANT. Een duidelijk geval van oplichting dus van je vaste klantenbestand. Hoeveel mensen zouden hier gewoon intrappen en nog denken dat ze een monsterlijke korting hebben ontvangen? Hoeveel mensen zijn hier inmiddels al ingetrapt? Reageer, dan kunnen we samen actie ondernemen tegen deze niet te accepteren vorm van 'klantenbinding'. Ik ga weg bij GSMWEB. U ook? Waarom een schakel ertussen als je bij de provider rechtstreeks dezelfde prijs betaalt? Als nieuwe klant nog wel!
Re: Gsmweb licht vaste klanten op?
Precies als nieuwe klant lokken ze je binnen met lage tarieven eenmaal klant zijn de voordelen minder. Ik dacht dat je dat nu wel wist zo gebeurd het overal jij bent ook met een lokkertje binnengehaald.Als nieuwe klant nog wel!
Sukses er mee maar lees je eerst eens goed in alvorens zulke onzinnige woorden uit te kramen dit gebeurd bij Energie Maatschappijen, Banken, Telefoon providers Verzekeringen etc. Misschien is er wel weer een advocaat bereid om tegen inschrijving van 25 tot 100 euro te gaan procederen is goude handel voor hun maar niet voor de deelnemers.Reageer, dan kunnen we samen actie ondernemen tegen deze niet te accepteren vorm van 'klantenbinding'
Dus advies is goed zoeken en eventueel een nieuwe provider nemen zo blijf je voordeel houden nu en in de toekomst. Je tijd verspillen met actie voeren is nutteloos er is totaal geen sprake van oplichting. Het woord oplichting wordt naar mijn mening veel te veel ten onpas gebruikt.
gr Henk
Bedankt voor deze waardevolle informatie.
Ik heb nog meer ontdekt voor u :
- gras is groen
- water is nat
Ik heb nog meer ontdekt voor u :
- gras is groen
- water is nat
-
Tis weer bijzonder
Ingetrokken.
Laatst gewijzigd door Tis weer bijzonder op 29 jun 2010 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
witte angora
Dus als ik chips bij Albert Heijn koop, en er later achter kom dat ik diezelfde chips bij de groothandel voor dezelfde prijs kan krijgen, ga ik voortaan naar de groothandel?
Om vervolgens hier een topic te starten dat ik opgelicht ben door Albert Heijn?
Heerlijk.
Om vervolgens hier een topic te starten dat ik opgelicht ben door Albert Heijn?
Heerlijk.
-
Tis weer bijzonder
Ingetrokken.
Laatst gewijzigd door Tis weer bijzonder op 29 jun 2010 23:08, 2 keer totaal gewijzigd.
-
unclevinnie
Hallo, Uncle Vinnie weer, die dit onderwerp is gestart. Ik lach me ondertussen een kriek met al deze reacties. Wat zijn mensen toch grappig. En hier zal ook wel weer het een en ander op volgen. Nogmaals, het is en blijft gewoon oplichting. Of vals voorlichten. Of wat dan ook. Maar we zijn al zo verhersenweekt dat we het gedrag van dit soort bedrijven als normaal zijn gaan beschouwen. Wel triest. Toch niet om te lachen eigenlijk.
-
unclevinnie
Maar toch fijn dat er nog mensen reageren ha ha. Toch nog iets bereikt. En waren we allemaal maar zo wijs als al fie mensen die reageren. Zijn dat medewerkers van GSMWEB trouwens? Ik heb wel eens gehoord dat bedrijven mensen inhuren om dit soort dingen tegen te werken vanuit het bedrijf die dit soort valse voorlichting de wereld in helpt. Ik ben geneigd dit te geloven. Ze hebben er veel belang bij dat mijn bericht de kop in wordt gedrukt natuurlijk. Enfin, het was weer een leerzame en goede ervaring!
-
unclevinnie
En Witte Angora, ik vrees dat je mijn verhaal niet hebt begrepen. Als je het al met de Albert Heijn zou willen vergelijken zit het zo: er valt een brief in de bus van AH waarin ze tegen jou zeggen dat je, omdat je al jaren chips bij hen koopt, je als je dat blijft doen een enorme korting op de chips krijgt. En dan kom je er bij de kassa opeens achter dat je helemaal geen korting krijgt. Blij maken met een dode mus heet dat ook wel. Begrijp je? Het ligt dus iets genuanceerder.
-
unclevinnie
Tisweerbijzonder moet bij GSMWEB werken dat kan niet anders. De rechtszaak win ik. Maak je geen zorgen.
-
Tis weer bijzonder
Ingetrokken.
Laatst gewijzigd door Tis weer bijzonder op 29 jun 2010 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
witte angora
Ik maak hier toch echt uit op dat je bij de provider dezelfde korting krijgt als bij GSM-web.Men stelt dat men 'grote kortingen' krijgt als men het abonnement bij hen verlengd, maar de prijzen die je betaalt zijn precies hetzelfde als die je bij de provider rechtstreeks betaalt, als NIEUWE KLANT.
Echter, mbt tot het AH verhaal stel je dat er kortingen beloofd worden, die je achteraf niet krijgt.
Dat zijn toch echt heel verschillende dingen.
Ik denk dat jij niet goed weet wat je schrijft. Of dat je een troll bent.
Dat ik het in mijn AH verhaal even niet over korting had, was omwille van de eenvoud, het ging in jouw openingspost immers om de hoogte van de prijs van de abonnementen. Of je zowel bij de AH als bij de groothandel dezelfde prijs betaalt terwijl je korting krijgt, of dat je bij beiden dezelfde prijs betaalt zonder korting, dat doet niet zoveel ter zake. De kern van jouw klacht is dat je bij de provider hetzelfde betaald als bij GSM-web. Daar heb ik op ingespeeld.
Lach maar rustig. Laat je de uitspraak van de rechter nog even weten, ook als het in je nadeel is?
De opmerking dat iedereen wel bij het bedrijf moet werken doet mij vermoeden dat wij hier met een troll te maken hebben.witte angora schreef:Ik denk dat jij niet goed weet wat je schrijft. Of dat je een troll bent.
Dit zijn de echte goede berichten.crazyme schreef:De opmerking dat iedereen wel bij het bedrijf moet werken doet mij vermoeden dat wij hier met een troll te maken hebben.witte angora schreef:Ik denk dat jij niet goed weet wat je schrijft. Of dat je een troll bent.
Op zoiets niet meer reageren, dat is mijn advies!
Hier kan je al zien, hoe uncle vinnie gestart is!
unclevinnie
Laatst bezocht: 25 jun 2010 14:57
Totaal aantal berichten: 5
-
unclevinnie
Aan de reacties te zien zijn de Kafka tijden in de samenleving dan toch echt aangebroken (u bent bekend met deze schrijver mag ik hopen?). Maar neem het me niet kwalijk dat ik daar niet in mee ga. Als 1000 of meer idioten zeggen dat iets normaal is, blijf ik toch twijfelen aan die duizend of meer idioten.
Je moet het boek van deze schrijver Miguel de Cervantes Saavedra eens lezen.(u bent bekend met deze schrijver mag ik hopen?)
Is op je lijf geschreven. Vocht tegen windmolens, had ook waan ideen.
Prettig weekend
gr Henk
-
witte angora
Ajah, maar wie zegt dat jouw tegenspelers op dit topic allen idioten zijn. Wie bepaalt dat. Wat is idioot? Alleen als er een meningsverschil is? Of gelden er ook andere criteria? En 1000 zijn het er ook al niet.
Wederom een zeer nietszeggende post die niets toevoegt aan de eigenlijke discussie. Die al volslagen nietszeggend begonnen was.
Idioot, maar waar.
Wederom een zeer nietszeggende post die niets toevoegt aan de eigenlijke discussie. Die al volslagen nietszeggend begonnen was.
Idioot, maar waar.
Die bedrijven krijgen subsidie voor elk nieuw afgesloten contract. En daarom is het logisch dat ze daarop kortingen geven.
Als ik gsmweb was zou ik inderdaad eisen dat de topic verwijderd wordt en indien dat niet gebeurt trosradar voor de rechter slepen wegens smaad.
Dan mag trosradar het met de topicstarter oplossen.
Als ik gsmweb was zou ik inderdaad eisen dat de topic verwijderd wordt en indien dat niet gebeurt trosradar voor de rechter slepen wegens smaad.
Dan mag trosradar het met de topicstarter oplossen.
-
Tis weer bijzonder
Ach, nu zie ik het.
N.a.v. mijn melding is er een vraagteken achter de titel geplaatst.
Op dezelfde manier zoals bijv. Story de verkoop vaak probeert te stimuleren.
Tis weer bijzonder.
N.a.v. mijn melding is er een vraagteken achter de titel geplaatst.
Op dezelfde manier zoals bijv. Story de verkoop vaak probeert te stimuleren.
Tis weer bijzonder.
Het verwijderen van berichten is redelijk irritant omdat op deze wijze de leesbaarheid van een topic volledig om zeep wordt geholpen.Tis weer bijzonder schreef:Ingetrokken.
Net als in een echte conversatie kun je ook niet uitspraken in het verleden terugnemen.