LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gsmweb.nl
Re: gsmweb.nl
Hoi Cyberron
Het adres is postbus 40
1110AA Diemen
Groetjes Giny
Het adres is postbus 40
1110AA Diemen
Groetjes Giny
die gegevens heb ik al ,maar bedankt ik zoek de straatnaam waar ze zitten.
groetjes ron.
groetjes ron.
MENSEN NOOIT BIJ GSMWEB BESTELLEN
MEDEWERKERS ZIJN ECHT HEEL ERG ONBESCHOFT EN BIJDEHAND.
ZE LUISTEREN TOTAAL NIET NAAR JE EN ALS JE VRAAGT NAAR DE MANAGER KRIJG JE NIET DE VOLLEDIGE NAAM.
ALS JULLIE DIT LEZEN GEEF HET DAN DOOR.
EN ALS ER IEMAND OP HET FORUM KOMT MET MEDEDELING DAT HET ALLEMAAL WEL PLUIS IS NIET GELOVEN DAT ZIJN MEDEWERKERS VAN GSMWEB.
MEDEWERKERS ZIJN ECHT HEEL ERG ONBESCHOFT EN BIJDEHAND.
ZE LUISTEREN TOTAAL NIET NAAR JE EN ALS JE VRAAGT NAAR DE MANAGER KRIJG JE NIET DE VOLLEDIGE NAAM.
ALS JULLIE DIT LEZEN GEEF HET DAN DOOR.
EN ALS ER IEMAND OP HET FORUM KOMT MET MEDEDELING DAT HET ALLEMAAL WEL PLUIS IS NIET GELOVEN DAT ZIJN MEDEWERKERS VAN GSMWEB.
Ehh Nataly?
Wil je svp niet meer crossposten? In ieder topic hetzelfde lezen begint op den duur te vervelen en ik denk dat je standpunt wel duidelijk is....
Wil je svp niet meer crossposten? In ieder topic hetzelfde lezen begint op den duur te vervelen en ik denk dat je standpunt wel duidelijk is....
Dit staat echt werkelijk overal. Gebrek aan aandacht nataly??
Hoe meer hoe beter.
En jullie kunnen ook ophouden met onder een andere naam je eigen werkgever te VERDEDIGEN he Maybe want jij staat ook overal waar ik het geplaats heb.
Dus dat
En jullie kunnen ook ophouden met onder een andere naam je eigen werkgever te VERDEDIGEN he Maybe want jij staat ook overal waar ik het geplaats heb.
Dus dat
Waarom is iedereen die positief over een bedrijf is nou direkt een werknemer daar? Ik was laatst positief over Tele2 en kreeg meteen het verwijt dat ik er wel zou werken. Mensen kunnen ook positieve ervaringen hebben met bedrijven, leg je daar gewoon bij neer, maar ga niet direkt aannemen dat die persoon daar dan wel zal werken.
Bailey dat geloof ik ook best maar niet van maybe.
Heb van maybe namelijk een email gekregen waarin hij mijn reactie van forum gekopieerd heeft en in mijn mail heeft gezet.
Heb van maybe namelijk een email gekregen waarin hij mijn reactie van forum gekopieerd heeft en in mijn mail heeft gezet.
wat een onzin. Ik heb je email adres niet eens. Je bent echt een volslagen paranoide idioot. Ik ben ook helemaal klaar met je onwetendheid en gebrek aan intelligentie en logica.
-
Nataly,
Jammer dat jij geen goede ervaring hebt met GSMWEb.
Ik heb er 1 1/2 jr geleden een telefoon besteld.
1 kleine probleempje en dat is netjes opgelost.
Lieske
Jammer dat jij geen goede ervaring hebt met GSMWEb.
Ik heb er 1 1/2 jr geleden een telefoon besteld.
1 kleine probleempje en dat is netjes opgelost.
Lieske
-
Ron,
Dit vond ik via www.zoeknummerinfo.nl
GSM Web Nederland BV
Van Marwijk Kooystraat 10/A
1096 BR Amsterdam
Lieske
Dit vond ik via www.zoeknummerinfo.nl
GSM Web Nederland BV
Van Marwijk Kooystraat 10/A
1096 BR Amsterdam
Lieske
Gelukkig ben je er klaar mee maybe. Lees de reactie en leef verder telkens als ik een reactie post moet je commentaar geven dat geeft aan dat je er erg mee zit tog?
Ik geef alleen mijn mening je hoeft er niet 1o keer op te reageren.
Ik geef alleen mijn mening je hoeft er niet 1o keer op te reageren.