LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GSMWeb
GSMWeb
Op 3 juli hebben wij een mobiele telefoon besteld via GSMWeb. Op de site stond een 1 jarig Telfort abonnement met toestel.
De toestelprijs was 18 euro.
Toen wij het contract ontvingen was de prijs ineens 60 euro. Op de site gekeken en inderdaad de prijs was in de lijst aangepast, echter als je op de link doorklikt stond er wederom 18 euro.
Gebeld met GSMWeb en men gaf aan het contract te retourneren en het bedrag van 60 euro te veranderen in 18 euro. Tevens een uitdraai gemaakt van het scherm met de bewuste prijs en meegezonden.
Toen kwam het pakketje en wat blijkt, er wordt toch 60 euro in rekening gebracht. Wederom gebeld en vanaf GSMWeb een zeer onvriendelijke behandeling. De laatste prijs is geldig en wij hadden ook eerder een uitdraai van het scherm kunnen maken en later de datum toevoegen. Al met al, wij worden nu gezien als fraudeurs.
Enkele jaren geleden heb ik zonder enige problemen bij GSMWeb wat bestelt, geen probleem. Maar zodra er een kink in de kabel is kan je beter niet met ze in zee gaan.
Gelukkig hebben zij ook zwart op wit dat ik niet voor 60 euro heb getekend.
Waarschuwing:
ALS JE ZAKEN MET GSMWEB WILT DOEN, ALLES ZWART OP WIT LATEN ZETTEN EN ZEKER NIET TEKENEN ALS HET CONTRACT NIET KLOPT, BETER OOK NIET HANDMATIG AANPASSEN. LAAT EEN NIEUW CONTRACT STUREN! ALS ALLES KLOPT, KLASSE BEDRIJF; ALS HET FOUT GAAT BEN JE INEENS GEEN KLANT MEER EN ZIJN ZE ZEER ONVRIENDELIJK!!
De toestelprijs was 18 euro.
Toen wij het contract ontvingen was de prijs ineens 60 euro. Op de site gekeken en inderdaad de prijs was in de lijst aangepast, echter als je op de link doorklikt stond er wederom 18 euro.
Gebeld met GSMWeb en men gaf aan het contract te retourneren en het bedrag van 60 euro te veranderen in 18 euro. Tevens een uitdraai gemaakt van het scherm met de bewuste prijs en meegezonden.
Toen kwam het pakketje en wat blijkt, er wordt toch 60 euro in rekening gebracht. Wederom gebeld en vanaf GSMWeb een zeer onvriendelijke behandeling. De laatste prijs is geldig en wij hadden ook eerder een uitdraai van het scherm kunnen maken en later de datum toevoegen. Al met al, wij worden nu gezien als fraudeurs.
Enkele jaren geleden heb ik zonder enige problemen bij GSMWeb wat bestelt, geen probleem. Maar zodra er een kink in de kabel is kan je beter niet met ze in zee gaan.
Gelukkig hebben zij ook zwart op wit dat ik niet voor 60 euro heb getekend.
Waarschuwing:
ALS JE ZAKEN MET GSMWEB WILT DOEN, ALLES ZWART OP WIT LATEN ZETTEN EN ZEKER NIET TEKENEN ALS HET CONTRACT NIET KLOPT, BETER OOK NIET HANDMATIG AANPASSEN. LAAT EEN NIEUW CONTRACT STUREN! ALS ALLES KLOPT, KLASSE BEDRIJF; ALS HET FOUT GAAT BEN JE INEENS GEEN KLANT MEER EN ZIJN ZE ZEER ONVRIENDELIJK!!
Re: GSMWeb
Heb vergelijkbare ervaringen. Als het mis gaat wordt je werkelijk als grof vuil behandeld! Ik do enooit meer zaken met ze.
Bij aanvraag had ik een begeleidende brief gedaan (ivm omzetten naam, nummerbehoud vraag etc), alles gezamelijk verzonden. Aanvraag is in behandeling genomen, sim toegesturud gekregen. Ik ging er dus vanuit dat ook nummerbehoud en omzetting (zoals in de brief vermeld) geregeld waren. Na enige tijd toch eens navraag gedaan: nee, geen idee waar u het over heeft, geen zin om dossier te zoeken, als u een brief mee stuurt gooien we die meestal in de prullenbak (werkelijk waar ...!! dat is echt gezegd), dus pech voor u kijk maar op de site. Op de formulieren die ik uitprintte van de site stond dus iets anders, maarja, daar moest ik niet naar kijken .,..
Geen enkele medewerking en schandalige behandeling. Nu staat ook op de site dat je na x-weken een bedrag retour krijgt. Natuurlijk had ik het bedrag nog niet retour binnen de gestelde termijn. Toen ik ze er op wees dat ook dat er op stond, reageerden ze heel lauw, ook dat komt wel, ik zal het direct in orde maken. Afijn, enekle weken later een mailtje dat het was overgemaakt, en nog weer enkele weken later was het pas binnen.
Natuurlijk mag er best wel vertraging zijn, maar met name de manier waarop ze vragen beantwoorden en problemen oplossen (of beter: niet oplossen) is schandalig, nog nooit zoiets meegemaakt.
Bij aanvraag had ik een begeleidende brief gedaan (ivm omzetten naam, nummerbehoud vraag etc), alles gezamelijk verzonden. Aanvraag is in behandeling genomen, sim toegesturud gekregen. Ik ging er dus vanuit dat ook nummerbehoud en omzetting (zoals in de brief vermeld) geregeld waren. Na enige tijd toch eens navraag gedaan: nee, geen idee waar u het over heeft, geen zin om dossier te zoeken, als u een brief mee stuurt gooien we die meestal in de prullenbak (werkelijk waar ...!! dat is echt gezegd), dus pech voor u kijk maar op de site. Op de formulieren die ik uitprintte van de site stond dus iets anders, maarja, daar moest ik niet naar kijken .,..
Geen enkele medewerking en schandalige behandeling. Nu staat ook op de site dat je na x-weken een bedrag retour krijgt. Natuurlijk had ik het bedrag nog niet retour binnen de gestelde termijn. Toen ik ze er op wees dat ook dat er op stond, reageerden ze heel lauw, ook dat komt wel, ik zal het direct in orde maken. Afijn, enekle weken later een mailtje dat het was overgemaakt, en nog weer enkele weken later was het pas binnen.
Natuurlijk mag er best wel vertraging zijn, maar met name de manier waarop ze vragen beantwoorden en problemen oplossen (of beter: niet oplossen) is schandalig, nog nooit zoiets meegemaakt.
Re: GSMWeb
MENSEN NOOIT BIJ GSMWEB BESTELLEN
Ik geef jullie volkomen gelijk. Ik heb ook precies hetzelfde meegemaakt. ZOdra je een probleem heb dan schakelen zij zich gelijk om en doen ze onvriendelijk tegen je.
MEDEWERKERS ZIJN ECHT HEEL ERG ONBESCHOFT EN BIJDEHAND.
ZE LUISTEREN TOTAAL NIET NAAR JE EN ALS JE VRAAGT NAAR DE MANAGER KRIJG JE NIET DE VOLLEDIGE NAAM en dan zeggen zij dat je een email of brief moet sturen want hij wenst niet telefonisch benadert te worden. ONGELOVELIG dat je moet betalen voor klantvriendelijkheid en die vervolgens niet krijgt ook.
ALS JULLIE DIT LEZEN GEEF HET DAN DOOR.
EN ALS ER IEMAND OP HET FORUM KOMT MET MEDEDELING DAT HET ALLEMAAL WEL PLUIS IS NIET GELOVEN DAT ZIJN MEDEWERKERS VAN GSMWEB.
Ik geef jullie volkomen gelijk. Ik heb ook precies hetzelfde meegemaakt. ZOdra je een probleem heb dan schakelen zij zich gelijk om en doen ze onvriendelijk tegen je.
MEDEWERKERS ZIJN ECHT HEEL ERG ONBESCHOFT EN BIJDEHAND.
ZE LUISTEREN TOTAAL NIET NAAR JE EN ALS JE VRAAGT NAAR DE MANAGER KRIJG JE NIET DE VOLLEDIGE NAAM en dan zeggen zij dat je een email of brief moet sturen want hij wenst niet telefonisch benadert te worden. ONGELOVELIG dat je moet betalen voor klantvriendelijkheid en die vervolgens niet krijgt ook.
ALS JULLIE DIT LEZEN GEEF HET DAN DOOR.
EN ALS ER IEMAND OP HET FORUM KOMT MET MEDEDELING DAT HET ALLEMAAL WEL PLUIS IS NIET GELOVEN DAT ZIJN MEDEWERKERS VAN GSMWEB.
Re: GSMWeb
Ga gewoon dit soort artikelen in een winkel kopen. Het is iets duurder maar je hoeft niet alle problemen telefonisch proberen op te lossen maar je kunt gewoon langs gaan. Dan voorkom je een hele hoop ellende.
Re: GSMWeb
misschien goed idee maybe
Maar ja ik hoop toch dat dit een keer wordt uitgezonden en dat zit er aan te komen denk ik.
Maar ja ik hoop toch dat dit een keer wordt uitgezonden en dat zit er aan te komen denk ik.
Re: GSMWeb
Feit is inderdaad wel dat er iets aan de mispraktijken van webshops gedaan wordt.Maar ja ik hoop toch dat dit een keer wordt uitgezonden en dat zit er aan te komen denk ik.
Re: GSMWeb
hallo,
mag ik even wat positiefs laten horen over gsmweb.
ik heb al 3 jaar 2 telfort samenbellen abonementen lopen bij hun en geen enkel probleem.
niet met contracten en niet met de service.
dus het kan ook goed gaan.
mag ik even wat positiefs laten horen over gsmweb.
ik heb al 3 jaar 2 telfort samenbellen abonementen lopen bij hun en geen enkel probleem.
niet met contracten en niet met de service.
dus het kan ook goed gaan.
Re: GSMWeb
mevrouw nataly.. mag ik ff iets zeggen.
KAPPEN MET DIE ONZIN!!
Waarom haal je elk onderwerp van GSMWEB naar boven? Heb je nu echt alleen maar een account gemaakt om in elk topic waar gsmweb in staat naar boven te bumpen en ze zwart te maken. Maak ipv dat nu zelf even een topic waarin je meld WAT er mis is gegaan en je met DUIDELIJKE argumenten aangeeft waarom jij de winkel slecht vind.. Daar kunnen we mat mee, niet mee een copy/paste tekst met een verrotte capslock in elk topic.
Spreken we dat af?? Maak jij een serieus topic, gaan wij serieus om met je probleem. Want dit is vlees noch vis..
Nu kom je over als een gefrustreerde muts die ook het hele dorp vol zou hangen met 'BOYCOT de BAKKER'-posters als er een keer een korstje is aangebrand van je volkoren broodje.
KAPPEN MET DIE ONZIN!!
Waarom haal je elk onderwerp van GSMWEB naar boven? Heb je nu echt alleen maar een account gemaakt om in elk topic waar gsmweb in staat naar boven te bumpen en ze zwart te maken. Maak ipv dat nu zelf even een topic waarin je meld WAT er mis is gegaan en je met DUIDELIJKE argumenten aangeeft waarom jij de winkel slecht vind.. Daar kunnen we mat mee, niet mee een copy/paste tekst met een verrotte capslock in elk topic.
Spreken we dat af?? Maak jij een serieus topic, gaan wij serieus om met je probleem. Want dit is vlees noch vis..
Nu kom je over als een gefrustreerde muts die ook het hele dorp vol zou hangen met 'BOYCOT de BAKKER'-posters als er een keer een korstje is aangebrand van je volkoren broodje.
Re: GSMWeb
Dames en Heren, doe NOOIT ik herhaal NOOIT zaken met GSMWEB.nl
Eerst wil ik u erop wijzen dat je bijvoorbeeld maar eens de klantenservice moet bellen voor de grap.. ik heb t een week gedaan omdat ze mij proberen te naaien met een contract die ik niet wil..
ALS je binnen een half uur word geholpen moet je een geluksvogel zijn!
!!
dat noemt zich klantenservice én als je dan een pipo aan de lijn krijgt weet ie niet eens wat je precies wil (weet t wel, maar doet of zn neus bloed)
ps toets voor de grap eens gsmweb op google.nl of een ander zoeksite, ik las zelfs over een andere slachtoffer die kreeg een gebruikte!! lees een tweedehans toestel!! terwijl ie betaald voor een nieuwe!!
Ze vervalsen zelfs je eigen!!! documenten!!
WAARSCHUWING WAARSCHUWING GA NIET MET GSMWEB.NL uit amsterdam in zee.
Met vriendelijke groet,
Een persoon die ze nog lang gaat heugen want ik zal niet rusten tot deze malafide bv ten onder gaat..
Eerst wil ik u erop wijzen dat je bijvoorbeeld maar eens de klantenservice moet bellen voor de grap.. ik heb t een week gedaan omdat ze mij proberen te naaien met een contract die ik niet wil..
ALS je binnen een half uur word geholpen moet je een geluksvogel zijn!
!!
dat noemt zich klantenservice én als je dan een pipo aan de lijn krijgt weet ie niet eens wat je precies wil (weet t wel, maar doet of zn neus bloed)
ps toets voor de grap eens gsmweb op google.nl of een ander zoeksite, ik las zelfs over een andere slachtoffer die kreeg een gebruikte!! lees een tweedehans toestel!! terwijl ie betaald voor een nieuwe!!
Ze vervalsen zelfs je eigen!!! documenten!!
WAARSCHUWING WAARSCHUWING GA NIET MET GSMWEB.NL uit amsterdam in zee.
Met vriendelijke groet,
Een persoon die ze nog lang gaat heugen want ik zal niet rusten tot deze malafide bv ten onder gaat..
Re: GSMWeb
ik wilde effe kwijt dat ik iets soortgelijk heb meegemaakt. Ik heb onlangs ook een gsm besteld en wilde het niet meer hebben omdat de klantenservice mij de verkeerde informatie heeft gegeven en mij ook verkeerd heeft begrepen. Dit kon niet meer geannuleerd worden.
Ik kon mijn verhaal ook nergens kwijt omdat de klantenservice ook niet mee wilde werken nadat zij een fout hadden gemaakt. Ze deden heel onbeschoft en zeiden telkens weer wat anders. Elke collega zij weer wat anders over de procedures maar in de tussentijd is heel de klanten service ingelicht over wie en hoe je bent dus ze weten precies wat ze moeten zeggen. Dus wat Dwies zegt ze doen alsof hun neus bloedt terwijl ze wel op de hoogte zijn.
En ook moet je heel lang wachten voordat je geholpen wordt wat jou ook weer extra geld kost.
Dit bewijst weer dat iedereen een zaak kan runnen. Een cursus omgaan met klanten zou goed zijn TIP
Ik kon mijn verhaal ook nergens kwijt omdat de klantenservice ook niet mee wilde werken nadat zij een fout hadden gemaakt. Ze deden heel onbeschoft en zeiden telkens weer wat anders. Elke collega zij weer wat anders over de procedures maar in de tussentijd is heel de klanten service ingelicht over wie en hoe je bent dus ze weten precies wat ze moeten zeggen. Dus wat Dwies zegt ze doen alsof hun neus bloedt terwijl ze wel op de hoogte zijn.
En ook moet je heel lang wachten voordat je geholpen wordt wat jou ook weer extra geld kost.
Dit bewijst weer dat iedereen een zaak kan runnen. Een cursus omgaan met klanten zou goed zijn TIP
Re: GSMWeb
sas als je wil kan je mij toevoegen dan kan ik kijken of ik iets voor je kan doen..
[email protected]
[email protected]
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 03 mei 2005 16:23
Re: GSMWeb
Nou je kan ook eens bij ze langs gaan; ze zitten naast de autowasserij aan de van Marwijk Kooistraat in Amsterdam.
Re: GSMWeb
WE MOETEN GSM WEB LEKKER BOYCOTTEN MET ZN ALLEN