HELP HELP.
Wie kan mij helpen om voor diverse SMS diensten af te melden. Bij mijn zoon wordt elke maand een bedrag van 10.50 euro excl btw in rekening gebracht voor 4 i-mode / WAP diensten. Dit is altijd op de 1e van de maand. Het gaat om Hot Video Club, Mobile-babes, Plus 18 xxx, WAP_VCplus. Kan iemand mij helpen om voor deze diensten af te melden????? HELP HELP HELP
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HELP afmelden SMS / i-mode / WAP diensten
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 24 feb 2009 19:20
Re: HELP afmelden SMS / i-mode / WAP diensten
Er valt erg weinig te vinden over deze diensten heb je niet iets meer informatie? website/nummer of iets dergelijks?
Op http://www.smsafmelden.info/ valt veel te vinden maar ik zie hem er niet tussen staan, misschien heb er wat aan.
Al geprobeerd je provider op te bellen en deze vragen de diensten te blokkeren? of iets dergelijks?
Op http://www.smsafmelden.info/ valt veel te vinden maar ik zie hem er niet tussen staan, misschien heb er wat aan.
Al geprobeerd je provider op te bellen en deze vragen de diensten te blokkeren? of iets dergelijks?
Re: HELP afmelden SMS / i-mode / WAP diensten
Dank je voor de reactie. Ik heb zelf inderdaad al op internet gezocht, maar alleen een adres van mobile babes gevonden. Heb verder geen gegevens, alleen dit staat op de rekening elke maand. Kreeg van mobile babes mailtje terug dat ze het jammer vonden maar er niets aan konden doen. Hij kon zelf proberen via het menu van i-mode (is dus niet gelukt) of contact met KPN. We hebben KPN gebeld, die vertelden ook van die SMSfilter, maar dat heeft misschien niks te maken met die WAP diensten. Die SMS filter hebben we er al op gezet. KPN zei dat we naar een Primafoon moeten gaan en daar kunnen ze ons helpen. Had inmiddels ook een mailtje gestuurd naar Hi. Van hun kreeg ik een reactie met een adres van Telconnect in Amsterdam. Heb daar een mailtje naar gestuurd en kreeg heel snel een reactie. Ze zouden alle diensten uitzetten, maar hadden al contact gehad met KPN en zeiden dat dit al door ons gebeurd was inmiddels. Heb weer gemaild dat we dus van KPN naar de Primafoon winkel moesten en hoe het nu zit. Hier heb ik echter nog geen reactie op gekregen. Als ik iets hoor laat ik het hier weer weten.