LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HELP AUB! ik ben opgelicht bij tele2 ! lees verder.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Azanoo

HELP AUB! ik ben opgelicht bij tele2 ! lees verder.

Ongelezen bericht door Azanoo »

Beste,

Ik heb snel hulp nodig. Ik heb 1 week geleden een abonnement bij tele2 afgesloten. Ik heb daarbij een samsung galaxy S gekregen. Maar de batterijen gingen binnen een halve dag weer leeg. Nou is er zoiets als DAO (dead on arrival), daar zitten strikte voorwaarden aan vast. Dat houdt in dat als je mobiel kapot is bij ontvangst dat je het dan binnen 5 dagen kan retouren voor een nieuwe.

Nou heb ik dat allemaal braaf gedaan. Ik voldeed aan alle 5 de eisen. En nu krijg ik een mailtje van tele2, dat er iets mis is met de handtekening en dat ze me daarom geen nieuwe telefoon kunnen geven enz enz. Ik vind dit helemaaaaaal nergens op slaan. Want ik moet nu 25 euro betalen om het überhaupt nog terug te krijgen, + 12 euro voor het verzenden naar hun. In totaal ben ik dan 37 euro kwijt + ik zit vast aan een 2 jarige abonnement waarvan het mobieltje het niet doet!

AUB wie kan me helpen, wat moet ik doen?!
die telefoonmaatschappijen van tegenwoordig, schandalig! echt ik betreur dit heel erg :(

Groetjes, een trouwe kijker (15)

snepke

Re: HELP AUB! ik ben opgelicht bij tele2 ! lees verder.

Ongelezen bericht door snepke »

Azanoo schreef:Beste,

Ik heb snel hulp nodig.

Groetjes, een trouwe kijker (15)
Staat die 15 voor 15 jaar.
Dan heb je idd een probleem,dan kan je geen abo afsluiten.
Dan zal het jouw handtekening idd niet zijn.

Ik weet niet wie er getekend heeft voor jouw abo.
Maar diegene moet nu dan ook tekenen.

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Azanoo,

Jammer dat het nog niet is gelukt om je mobiel retour te sturen. Ik zou je hier graag bij willen helpen. Zou je me het mobiele nummer kunnen sturen waar het om gaat? Deze kun je sturen naar [email protected] o.v.v. "Azanoo/ trosradar".

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Azanoo,

Een hele tijd geleden, in maart, heb ik je om je gegevens gevraagd. Helaas heb ik toen geen reactie meer van je mogen ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat je probleem inmiddels is verholpen en zal de case hier sluiten. Mocht dit desondanks niet het geval zijn, dan adviseer ik je contact op te nemen met de klantenservice via https://se.tele2.nl/klantenservice/contact.html of via 0900-2411602.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten