Na vele zoeken op het internet van mobget, ben ik uiteindelijk hier geeindigd. Tot mijn grote verbazing van mijn factuur van tmobile ad 102,-- euro kreeg ik de sms diensten te zien van mobget. Ook ik ben hier geen lid van geworden of mij aangemeld. Mijn afrekingen zaten altijd in mijn belbundel oftewel 20,--. Ik dacht dus met het negeren van het bericht dat je dan wel de sms-jes negeerde maar dat is dus niet zo. Ik heb (en tevens mijn vriend ook, die heeft eveneens een toren hoge rekening) afgemeld met de tips die ik hier gelezen heb. Nu idd nog maar even afwachten of ik deze nu dan ook niet meer ontvang.
Tevens hoop ik dat radar hier iets aan kan doen, want zo komen mensen wel flink in de problemen. Mijn vriend en ik zijn nu 200,-- aan de mobiele kosten kwijt, en wie kunnen deze ongevraagde facturen gaan betalen wij de klanten van tmobile, waar wij niet eens om gevraagt hebben.
ik heb een SAMSUNG D600 en bij werkt het echt perfect, ik heb deze tip een tijdje geleden van een verkoper uit een telefoonwinkel gekregen, maar ja als hij niet werkt bij een ander kan ik er niet veel aan doen.RADAR moet hier maar eens een uitzending aan besteden.
RIJK.
TFN heeft geen mobiel nummer waar je heen kan sturen om iets af te zeggen o.i.d. daarom is het ook lastig om dat af te zeggen en op hun site staat er ook niks over omdat het via mail gaat. Nog een lastig punt is dat je geen smsjes krijgt op je mobiel waar je op kunt reageren alleen zie je de smsjes wel terug op je rekening van gemiddeld 2 per dag..
deze ellende heb k ook gehad en een extra bedrag wat op de rekening kwam van boven de 40 euries.
DE OPLOSSING VOOR TFN!!!!::::::::::::::::::
Bel naar je klantenservice en vraag een nieuw nummer aan op hetzelfde simkaartje. je krijgt de mogelijkheid om te kiezen tussen 5 nummers. Dan krijg je geen extra kosten meer in rekening en kan tfn niks meer naar je toe sturen omdat ze het sturen naar je "oude" nummer. Aangezien je dan een ander nummer hebt ben je geen klant meer van hun omdat het nummer wat hun hebben van jou niet meer geldig is.
Dit is de enige oplossing die bij mij hielp of je moet een nieuw simkaartje aanvragen wat rond de 20 euro kost maar nummerverandering is gratis.
Om jezelf af te melden van mobget kun je bellen naar SD&P op het nummer 076-5141924. Zij kunnen uw nummer afmelden. Meer informatie is op hun site te vinden : www.mt50.nl
Ik wilde panther bedanken voor de tip!
Ook ik kreeg een smsje van een ene mobget. Helaas heb ik het wel opengeklikt. Ik vermoedde wel dat er iets niet klopte, via google heb ik mobget ingetoets enzo kwam ik op deze site terecht. En Panther heeft me uiteindelijk het verlossende tip gegeven. Bij deze wil ik iedereen die zichzelf af wil melden van niet gewenste smsjes met ringtones het nr. nog een keer toewensen: 076-5141924
Bedankt voor de tip. Ik heb het telefoonnummer gebeld en de aardige meneer heeft mijn telefoonnummer van een lijst geschrapt. Twee dagen rust en nu is het weer begonnen.
Kan dit zomaar? Pure diefstal!!!
Hopelijk pakt Radar dit eens op.
Ik heb sinds 19 november een telefoon van orange bel er haast nooit mee want als ik dat ding aanzet vliegt het saldo naar beneden. ze zeggen gewoon daar dat ik veel sms maar daar heb ik helemaal geen belang bij.
Voor 2 weken was mijn telefoon bij hun in reparatie en wat blijkt toen ik weer kreeg. Juist er was weer geld van de saldo verdwnen.
En dat terwijl notabene de simkaart in huis was bewaard tot de telefoon terugkwam.
Uitleg kunnen ze me er niet over geven en bij het laatste gesprek werdt me de hoorn er weer opgegooit.
Wat kan ik hieraan doen ben ondertussen wel 50 euro al lichter zonder te bellen.
moet nog 22 maanden voor mijn abbonnement is afgelopen.
Wie weet er raad.
Mijn dochter heeft op haar gsm meerdere sms'jes gehad van 5858. Zonder dat zij het wist werd toen per sms 3 euro van haar tegoed afgeschreven.
Zelf weet zij niet van het bestaan van zaken waar je ringtones kan dowloaden, laat staan dat zij zich aangemeld heeft.
Op een forum zag ik dat heel veel mensen daarmee te kampen hebben, dus het lijkt mij echt iets voor Radar.
Wij zijn er vanaf gekomen door te doen wat ze op die site aangaven.
Mobget is een wappush voor een ringtone die je ontvangt..geen website.
Met deze link haal je ringtones binnen..maar ja wat voor n tones!!
Ik heb me afgemeldt
SMS MT OFF NAAR 4269
Als het goed is ontvang je een berichtje dat je bent afgeme ldt van de dienst..
Gewoon een mail sturen naar [email protected] en die bedrijf zet het stop.
Als het goed is krijg ik nog wat terug.
Als ze het niet doen ga ik aangifte doen.
Want ik heb bewijs dat ze ten onrechte het er hebben afgehaald.
Heb lang moeten speuren en hoop nu dan ook dat ik verlost ben van die oplichterij.
Dit bericht kreeg ik terug.
Beste,
>
> Het blijkt dat er een technische fout in het systeem van het
> verantwoordelijke bedrijf zat.
> Wanneer je een email naar [email protected] stuurt, met je
> contactgegevens en bankgegevens, zullen zij ervoor zorgen dat de
> berichten die na de afmelding gestuurd zijn vergoed worden.
>
> Met vriendelijke groet,
> XXX
> Mobillion
Ik ben in mei 2007 overgestapt op een pre paid simcard van AH (zij blijken als provider Telfort te hebben) en heb tot mijn grote ergernis gemerkt dat mijn beltegoed telkenmale, door een mij onbekende reden, werd geplunderd. Bij mijn laatste Test waardeerde ik mijn tegoed op met 10 euro, zette mijn teller in het mobieltje op nul, en drie dagen later, bij een tellerstand van 3 minuten en 39 seconden, kreeg ik een sms bericht van Telfort dat mijn beltegoed onvoldoende was en met spoed opgewaardeerd diende te worden. Zo'n sms bericht van Telfort ontving ik voor mijn laatste test al 6 maal eerder, kortom daardoor begreep ik dat mijn beltegoed, zo'n 75 euro, vanaf medio oktober telkens door deze provider of zijn relaties is gestolen. En nee, Ik ben niet en was nooit op welke sms dienst of wat dan ook geaboneerd en had slechts in Nederland van mobiel naar mobiel gebeld. Op mijn schriftelijke vragen aan AH over het hoe en wat van deze diefstal kreeg ik een onbevredigend antwoord. En geld terug dus zeker niet.
Stelletje Oplichters!