LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ande
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 okt 2006 16:39

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door ande »

:twisted: :twisted: :oops: :oops:
Het is diep triest dat kinderen
zonder mede weten van hun ouders
zo gemakkelijk opgelicht worden
je kind word op internet wild gemaakt
om een ouder geluid loos ring tone
op de telefoon te krijgen kinderen vinden dat
interessant en willen die ring tone wel hebben
je tel. nr achterlaten bij 6464!!!
je krijgt diverse smsjes die niet tegebruiken
zijn maar die je wel ongevraagd mag betalen
heb nu op aanraden van provider naar 225 een sms gestuurd
met uit en een sms naar 6464 stil stop.
we hopen nu dat het over is met die flauwekul, oplichterij!!!!! :twisted: :twisted: :!: :!:

martijn10
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2006 16:36

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door martijn10 »

Bij de laatst ontvangen telefoonrekening bleek dat er voor meer dan 30,= aan kosten zijn voor sms-en. Dit is onbegrijpelijk: er is door ons nooit iets opgevraagd m.b.t. dit soort "diensten". Met dit probleem ben ik bij Belcompany geweest en zij hebben dit voor ons afgemeld, maar wisten ook niet precies wie of wat dit precies inhoud; het schijnt iets met de top40 te zijn. Ondertussen zijn wij min of meer gehouden deze kosten te voldoen aan Hi, terwijl wij nooit opdracht hebben gegeven (aan wie dan ook) gebruik te maken van deze "service" ?!?!? Voornemend deze kosten in te houden op de betaling, zijn wij benieuwd of iemand hier enige ervaring mee heeft ?

whatsup
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2006 17:54

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door whatsup »

Zojuist een e-mail gehad van het bedrijf dat iedereen bestookt met dure rekeningen. Zij zeggen dat de volgende sms alleen wordt herkend als stopzetten:

WSTIL STOP

e-mail adres van deze afzender is [email protected]

vries1
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2006 19:13

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door vries1 »

Je kan op internet www.smsafzeggen.nl prcies zien wat je moet doen om van dat abbonnement af te komen. Mijn zoon had ook een sms naar 6464 gestuurd niet wetende dat hij daar gelijk een abonnement bij kreeg. [/b]

Brenn
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2006 01:09

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door Brenn »

Ik wilde ooit een keer een ringtone en heb mij toen daarom voor 6464 aangemeld, maar niet als abonnement. Dat wist ik niet.
Daarna kreeg ik wel steeds geluid van een smsje binnen, maar er was niks, dus ik dacht dat het aan mijn telefoon lag, maar nu ik opeens 50 euro kwijt was ben ik gan kijken en bleek ik daarvoor een abbonnement te hebben! Echt zo vervelend! Al dat geld kwijt, voor niks! Ik kreeg geen smsjes of ringtones binnen. Ik baal er enorm van. 1 ding, ik ga in elk geval nooit meer aan dit soort acties meedoen. Ik heb het nu wel gestopt, maar die rekening blijft er natuurlijk wel.

MelanieG
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2007 11:26

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door MelanieG »

Helaas heb ik me ook laten misleiden door de 6464 sms dienst.
Ben 86 euro armer. Door dit forum ben ik er nu eindelijk achter hoe
ik me af moet melden. Ik ga er vanuit dat ik mijn geld gewoon kwijt
ben en daar baal ik goed van. Maar mocht er iemand een manier weten
om iets te kunnen ondernemen, laat het me weten. Ik doe mee.

Groet,
Melanie :( :( :(

caro1564
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2007 21:38

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door caro1564 »

volgens mij werkt SUPERMASTER bij HELLDORADO

michael06
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2007 12:31

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door michael06 »

Hoi ik krijg ook berichten die volgens provider van 6464 afkomstig zijn.

Heb vandaag al sms met HELP gestuurd naar 6464
STOP naar 6464 maar niks te horen gekregen dat ik afgemeld ben ofzo.
Heb nu 2 telnummers alleen zijn die in het weekend niet bereikbaar!

Wie o Wie kan mij verder HELPEN ????
Ik moet ervan af.

sjorsy
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mar 2007 00:32

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door sjorsy »

Ik heb 4 smsjes gestuurd met stop naar 6464, 2 weken later nog 1 en toen kreeg ik bericht dat ik afgemeld was.. MAARR ZE FACTUREN NOG STEEDS! Ik krijg geen smsjes meer, maar nog wel 2,52 per sms gerekend!

Maar een tip: stuur even 3 of 4 smsjes met stop, dat geld ben je anders toch wel kwijt. Bewaar de smsjes die je verzend (maak een logboek) en bewaar de ontvangen smsen. Als zij tegen hun eigen algemene voorwaarden ingaan zijn ze strafbaar toch?

Ik las op celldorado.nl dat ze een maximaal aantal smsen per week sturen waar ze bij mij dik overheen zijn gegaan. Bovendien blijven ze na het beeindigen van hun dienst nog steeds factureren.
Er moet toch ergens een gaatje zijn hier iets mee te doen!

fl0ppy
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 apr 2007 20:07

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door fl0ppy »

Heb mij nooit op welke wijze dan ook aangemeld bij deze dienst.
Kreeg vanmiddag opeens binnen 1 kwartier meer dan 250 smsjes van 6464 en 5028 met bijvoorbeeld een text als: "Download nu je gratis realtone door OK naar 6464 te sturen... etc". Ik heb meteen op google gezocht en STOP gesmst, maar het ging maar door. Ik had net gister opgewaardeerd met 10 euro. "Gelukkig" heb ik dan nog een prepaid telefoon en is het "maar" 10 euro wat ik kwijt ben geraakt, want als ik dat zo lees hier ben je met een abbonnement nog erger aan de beurt. Ik snap er werkelijk niks van en vind dit ronduit belachelijke van celldorado/blinck of hoe ze ook mogen heten. Het feit alleen al dat dit kan! Zomaar gesmst worden en geld kwijt raken.

Floris

Jaap van Delden
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2007 15:25

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door Jaap van Delden »

Ik heb een sms gestuurd met STOP 6464.
Ik kreeg een bericht terug dat ik ben uitgeschreven.
Heb hun tevens gevraagt op het bedrag terug te storten op mijn bank rekening, binnen een week.
Als dit niet gebeurd geef ik het uithanden via mijn verzekering voor rechtshulp.
Ik ben aangemeld zonder mijn mede weten.
Heeft iemand anders ook deze ervaring?????

robindv
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2007 17:21

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door robindv »

Mijn broertje had het zelfde probleem

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2007 17:18

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door [email protected] »

Hallo allemaal,

Ik krijg bijna elke dag 2 van de smsjes van 6464. Ik vond mijn telefoonrekening al aan de hoge kant!Nu begrijp ik waarom...Ik heb nu 6464 en stop gesmst en nu staat alles, als het goed is, stil. Kun je de kosten die gemaakt zijn ergens declareren?

debakkertjes
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2007 09:20

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door debakkertjes »

Ik wil reageren op kosten die in rekening worden gebracht via je mobiele telefoonabonnement.
Ik heb ooit, eenmalig via de tv, een ringtone besteld.Elke maand waren de kosten van mijn mobiel een stuk hoger(gemiddeld 30-40 euro)maar ik legde de link niet met de gedownloade ringtone.Ik zelf dacht dat het met mijn Vodafone Live abonnement te maken had.
Via Vodafone ben ik er dus achter gekomen dat niet zij maar de provider Netsize achter de kosten zitten.Zij hebben dus maanden lang kosten in rekening gebracht van een product die ik niet wilde maar ook die zij mij uiteindelijk niet hebben gegeven.Zij geven aan dat zij dan elke maand 3 ringtones geven en een aantal berichten.Deze heb ik nooit ontvangen.Zij geven als reden dat mijn telefoon ze waarschijnlijk dan niet ontvangt(yeah,right).Ik heb mij dus telefonisch afgemeld bij hun.Tevens vroeg ik om een bevestiging van afmelden.Daar deden ze niet aan.Ik gaf aan dat ik een bevestiging wilde op welke manier dan ook.Ze zou mij bij hoge uitzondering een email sturen.Dit hebben ze ook gedaan.
Dit zijn hun gegevens:
Netsize tel:010-4378788
[email protected]
www.netsize.com

Zijn de kosten te verhalen?????

Judith Bakker

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ze zijn verplicht om aan te geven hoe je er weer vanaf komt.

''daar deden ze niet aan'', dat geeft aan hoe ze denken: lekker makkelijk geld binnen krijgen, zonder er iets voor te doen. Schandalige houding.

Als jij die tonen niet kunt ontvangen, dan hebben ze ze toch zeker ook niet afgeleverd? Waarom zou je er dan voor moeten betalen?

Silvester
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2007 23:41

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door Silvester »

Goeieavond,

Ik word ook om de zoveel dagen gesmst. Met 2 of 3 achter elkaar, naar mijn weten en mening ben ik hier TOTAAL niet van op de hoogte, ik ben hier dus niet lid van geworden!!!
Echter als ik nu: 'STOP 6464' ben ik bang dat het of meer word, of dat ze toch niet stoppen!
Wat moet ik doen, ik overweeg nu zelfs om een ander nummer te nemen.
Ik heb ook nooit een ringtone of iets anders van Jamba, of elk ander oplichterzooitje besteld. Ook word ik tegenwoordig gebeld door prive nummers, en als ik opneem en me naam zeg, krijg ik geen reactie aan de andere kant van de lijn. Dit is zeer frustrerend, en erger nog heel duur.
Dus alsnog smsen met: 'STOP 6464' en: 'STOP 2200'
EDIT: Zojuist een smsje eruit gestuurd naar 6464, met alleen het woord stop, vervolgens krijg ik 7!!! berichtend terug dat ik ben afgemeld.
Dit is toch niet normaal, kan dit zomaar?

Bij voorbaat dank,
Silvester

Swift64
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2008 17:40

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door Swift64 »

Ik ben voor ongeveer 400 euro opgelicht door deze gasten, bij mij is precies hetzelfde gebeurt als bij bovenstaande berichten. ik kreeg tussen de 50 en 60 sms jes per maand , alleen die heb ik nooit ontvangen, Ik heb gebeld naar kpn om erachter te komen waar die sms jes vandaan kwamen, dus van de smerige honden van 6464, ben er nu gelukkig vanaf, daar kreeg ik natuurlijk wel twee berichten voor terug. ik overweeg om aangifte te doen, ik weet alleen niet of dit nut heeft. Misschien dat iemand dit weet??

Groeten van een slachtoffer, Frank :x

linny0908
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jun 2008 21:15

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door linny0908 »

ik wil toch even reageren op het mailtje van supermaster, ik heb nog noooit naar zulke dingen gebeld of gesmst en toch word ik steeds anngemeld het is zelfs zo erg dat als ik 10 euro beltegoed haal dat ik dan een sms krijg dat er niet voldoende opstaat en als ik meer doe alles in 1 dag kwijt ben, kun je nagaan hoe hoog de kosten op kunnen lopen, schijnbaar kan iemand anders mij aanmelden of doen hun dit gewoon zonder toestemming ik heb ook GEEN bevestigings sms gehad, uiteindelijk heb ik stop ook geprobeert dat hielp maar er klopt iets niet!!

[email protected]
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2008 10:17

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door [email protected] »

Sinds ik overgestapt ben naar HI (KPN) heb ik last van 6464. Na 3 maanden kwam ik er eindelijk achter dat ik STOP moest sturen. Ik ben er twee maanden vanaf geweest en nu begint het gelazer weer. Ik heb een klacht ingedient bij www.opta.nl die spamklachten in behandeling neemt. Het zou goed zijn als jullie dit ook doen. Tegelijkertijd zal ik een brief/email naar staatssecretaris van Heemskerk sturen, over dit fenomeen. Het moet echt drastisch aangepakt worden.

[email protected]
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2008 10:17

Re: Help mij met 6464 af te melden Word GEK!

Ongelezen bericht door [email protected] »

Kijk even op deze site. Hier staat hoe je een klacht kan indienen.
http://www.consuwijzer.nl/Uitgelicht/Ringtones

Gesloten