LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HELP! wat is dit nu , hoe stop ik dit

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sandra 0608

HELP! wat is dit nu , hoe stop ik dit

Ongelezen bericht door sandra 0608 »

hallo onlangs ben ik erachtergekomen dat ik al een jaar smsinfo diensten 6464 en 4636 geld van mn rekeningen halen.
Gebld naar ze gesmst naar ze. en jahoor ze hebben gezegd dat het abonnement gestopt is ook als ik sms staat er dat ik geen abonnement heb.
Ik heb zelfs mijn nummer gewijzigd en nu zie ik deze maad WEER dat het weer zover is!!!! ik ben al 2000 euro kwijt in godsnaam help hoe stop ik dit ik, ik word hier zo verdrietig van.Hoe kan dit toch!

email: [email protected]

Big-V

Re: HELP! wat is dit nu , hoe stop ik dit

Ongelezen bericht door Big-V »

Kan je provider niets voor je betekenen?

Succes.

puma73

Re: HELP! wat is dit nu , hoe stop ik dit

Ongelezen bericht door puma73 »

onderstaande heb ik gevonden smsafzeggen.nl
Wanneer je niet meer weet voor welke ringtones je bent opgenomen bij 6464 stuur een sms met "HELP" je krijgt dan een SMS met de mededeling waaronder je bent opgenomen. Stuur vervolgens een smsm naar 6464 met precies dezelfde omschrijving. Hoofdletters en punten op de juiste plaats en daarna een spatie en vervolgens STOP. Je krijgt binnen enkele seconden een reactie of je bent afgemeld. Bij een fout met de hoofdletters of punten krijg je de melding dat je neit bent aangemeld voor deze service. Bekijk de reactie op de "HELP" sms nog maar eens goed. Succes.
Afmelden: sms stopsound naar 4636. Betaling gebeurt eenvoudig via je maandelijkse telefoonrekening of prepaid tegoed.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt doen

Gesloten