LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help wat moet ik in me eentje tegen tele 2 beginnen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
vw-polo-driver

Help wat moet ik in me eentje tegen tele 2 beginnen

Ongelezen bericht door vw-polo-driver »

Hallo .
ik heb vorige jaar maart of april me lid gemaakt van tele2 (internet telfoonie en tv) ze zeiden tegen me.dat ik een brief enz thuis gestuurd kreeg voor installatie die heb ik ook gekregen. maar modem en kabels bleef maar niet komen . maar wel de rekening werdt afgeschreven 49,95 per maand. dus ik bel op naar tele 2 ja onze exsuus u kunt het geld terugboeken ,dus ook gedaan inmiddels al zoverre ontvreden over tele 2 dat ik besloten heb ziggo te pakken. maanden hoor ik niets en opeens een brief van deurwaarder ik moest 549,- betalen denk he kan dat ik heb niets van tele 2 afgenomen laat staan dat ik modem heb gekregen om online tegaan.
weer contact gehad met tele 2 enmelden mij dat binnen 3 dagen modem bij mij in huis was , dus antwoorde ik heb geen intresse meer in uw dienst. zo gaat u niet met klanten om . toen kreeg ik te horen dat ik 2 JARIGE contrackt had afgesloten (is mij nooit iets van gezegt) schrok innorm . nou uiteindelijk kreeg ik 2 dagen later het modem.en toe behoren. belde ziggo op en melde het voorval en heb het ook opgezegt. ou sluit dus tele 2 aan en kreeg de blokkade wanbetaler en dat ik contact moest opnemen met tele 2 . gedaan naar 1,24 en 55 seconden kreeg ik dus de hogere hand eraan die melde mij u moet eerst de 4 maanden achterstalige betalen en de deurwaarder dan konden hun me online zetten. denk bij me eigen gvd dat is makkelijk geld verdienen neem geen diensten af maar hun willen wel geld zien. uit eindelijk een advocaat ingeschakkeld maar omdat ik dus een hoog slaris heb betaal ik per uur oor een advocaat 1 uurtje werk 330, - euro. maar goed hopelijk kon me advocaat wat voor me betekenen die had een brief geschreven en tele 2 ging gewoon door nu krijg ik een brief dat ze hele abbonement hebben stop gezte en door gestuurd naar die zelfde deurwaarder kosten 4181,85 € EN BEN NOOIT ONLINE GEWEEST . kan dit zomaar dit is toch voor de gekken !!!!! als ik verder ga met een advocaat gaat me nog meer geld kosten om dat ik salaris heb van meer dan 2500 netto en niet voor een advocaat van onvermogen kan beschikken

ik erger me dood aan tele 2 !!!!! een los geslagen kudde schappen zijn te dom om los te lopen !!!!!!!!!!!!!!!

Yme

Re: Help wat moet ik in me eentje tegen tele 2 beginnen

Ongelezen bericht door Yme »

Je hebt het bedrag gestorneerd en vervolgens maanden niets meer van Tele2 gehoord (niet eens een herinnering ontvangen?). Als je geen schriftelijke bevestiging hebt ontvangen dat het contract is geannuleerd is dan kun je er natuurlijk niet zomaar vanuit gaan dat het is afgehandeld.

Heb je wel een antwoord ontvangen op de brief die je advocaat heeft gestuurd?

MementoMori

Ongelezen bericht door MementoMori »

Beste vw-polo-driver,

Een advocaat die € 330,- per uur rekent, hoort binnen 1 uur een goed advies te kunnen geven. Op http://incassoklacht.nl/informatie.php vindt u hoe een incassoprocedure werkt. Een deurwaarder wordt ingeschakeld door een incassobureau om aan u een dagvaarding te overhandigen om voor de kantonrechter te verschijnen. Daarmee kan dus niet zomaar even de schuld worden opgehoogd met een paar duizend Euro. Een echte gerechtsdeurwaarder komt voor een paar honderd Euro, meer niet. Dus dat is wat er hoogstens bovenop komt aan kosten. De rechter kan uiteindelijk beslag laten leggen op uw inkomen of bezittingen om de schuld te betalen, als hij vindt dat Tele 2 gelijk heeft.

Daarom adviseer ik u om toch nog eens bij de advocaat langs te gaan. Tele 2, Pretium en verzin maar, het zijn allemaal teringbedrijven (haags voor bellen).

Groetjes,
MementoMori

kaarsje69

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

VW,

wanneer kreeg je het modem uiteindelijk binnen?

Kijk, je hoeft geen bestuurskunde gestudeerd te hebben om Tele 2 aan te pakken hoor. Trouwens een advocaat heb je ook niet nodig, blijf bij de feiten en leg alles naast je neer tot dat Tele2 besluit om naar de rechter te gaan. Schrijf een brief naar de rechtbank, met jou uitleg! Tele2 heeft nou eenmaal eenmaal niet alles op orde.

Ik denk dat je nog wel de doos in je bezit hebt, waar het is in aangekomen, staat het poststempel op. Anders weet Tele2 het nog wel.

Verwelkom elke deurwaarder alsof het je grootste vriend is, oh, het gaat weer over tele2?
Betaal niets, stuur de hele reut terug en pak je andere provider en vooral, laat je niet bang maken! Hun zijn in gebreke, jij niet!

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Best VW-Polo-Driver,

Je bericht over het niet naar behoren aansluiten en afhandelen van het abonnement zou ik graag voor je op willen lossen. Graag neem ik je klacht hierover in behandeling. Echter heb ik dan wel gegevens van je nodig zodat ik kan uitzoeken hoe dit zo gelopen is. Zou je mij alsjeblieft je postcode en huisnummer of klantnummer toe willen sturen per e-mail? Mijn e-mailadres is [email protected]

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten