LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het gratis storingsnummer 0800-0407 van KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Rolandroland

Het gratis storingsnummer 0800-0407 van KPN

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Wanneer u storing heeft op het vaste net dan kon u in dat geval gratis bellen naar KPN toe op het nummer 0800-0407. Dit nummer wordt de lucht uitgehaald. Wanneer u last heeft van een storing moet u voortaan het volgende nummer bellen: 0900-0244. Dat nummer kost 10 eurocent per minuut.

Ik vind als er een storing is je op een normaal of gratis nummer moet kunnen bellen. Immers KPN levert de diensten niet goed. Nu moet je daarvoor betalen om een storing te kunnen melden. Aantrekkelijk voor KPN om voor extra storingen te gaan zorgen.

alda43
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 sep 2008 23:15

Re: Het gratis storingsnummer 0800-0407 van KPN

Ongelezen bericht door alda43 »

ja dat vind ik ook, wij zijn ook door een fout van KPN onze telefoonaansluiting kwijt, dit duurt nu al zo onderhand een maand,
wij hebben uren met kpn gebeld onze mobiel naar een 0900 nummer dit kost dus nog extra bij de kosten van de mobiele kosten, KPN word steeds slechter

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Het gratis storingsnummer 0800-0407 van KPN

Ongelezen bericht door Big-V »

Het is uiteraard een verslechtering van de service, maar hoeveel telecomproviders hebben een gratis storingsdienst?
Bovendien kunnen de kosten voor het bellen naar de klantenservice, in sommige gevallen en indien de klacht gegrond is, worden teruggestort. U moet daar alleen wel even zelf naar vragen.

Rolandroland

Re: Het gratis storingsnummer 0800-0407 van KPN

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Dat is een mooie service alleen dan storten ze het vervolgens niet zodat je hun weer moet gaan bellen. Dat is ook een "goede" manier van werken!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Het gratis storingsnummer 0800-0407 van KPN

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

De volgende stap is: dit tarief verhogen van € 0,10 naar € 0,45 per minuut. Logisch, want dat hebben ze met het nummer klantenservice dit jaar ook gedaan. Als je een Primafoonwinkel binnenwandelt word je te woord gestaan door 16 jarige jongens en meisjes. Ouder personeel is te duur. Je vraagt je zo onderhand af waarom KPN geen dooien in dienst neemt. Die kosten nóg minder :P

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Het gratis storingsnummer 0800-0407 van KPN

Ongelezen bericht door Big-V »

Bij Primafoon is het goed zoeken naar 16-jarigen hoor. Over het algemeen moet je daar achttien jaar of ouder zijn om er te werken. En wat maakt dat ook uit?
Als het om mobiele telefonie en dergelijke gaat weten zij er over het algemeen toch het meeste van af.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Het gratis storingsnummer 0800-0407 van KPN

Ongelezen bericht door agro »

In plaats van 0900-0244 is de helpdesk van kpn ook gratis te bereiken met nummer 0800-0234969.

Wil je meer gratis tel nrs of antwoordnumers zie www.antwoordnummer.nl
Voor gewone en/of alternatieve adressen en tel nrs zie www.uw-adres.nl en www.vraagalex.nl/

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Het gratis storingsnummer 0800-0407 van KPN

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Uit ervaring weet ik dat KPN je niet kan (niet wil) doorverbinden. Met dat 0800 nummer schiet je dus weinig op. Ze zijn wel slecht maar niet gek bij KPN :x

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Het gratis storingsnummer 0800-0407 van KPN

Ongelezen bericht door agro »

Ikzelf heb goede ervaringen met eerder genoemd nummer.
Ook nooit problemen gehad met niet willen of kunnen doorverbinden.

GoldenIndy
Berichten: 129
Lid geworden op: 20 jul 2006 13:51

Re: Het gratis storingsnummer 0800-0407 van KPN

Ongelezen bericht door GoldenIndy »

Bob, niet kan en wil doorverbinden? Wat een onzin zeg. Soms kán het gewoon niet nee, sommige klanten verwachten dat je van elke vezel in het bedrijf verstand hebt als je ergens werkt en niet willen doorverbinden? Ik geloof dat ze je met liefde zovaak willen doorverbinden als je wilt. Kost je alleen wel knaken ... moet je daar dan niet over beginnen he?

Gesloten