LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het helpt echt!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
m2
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jan 2006 16:57

Het helpt echt!

Ongelezen bericht door m2 »

Geachte forumers

Ook deze UPC'er heeft veel problemen gehad met UPC totdat deze via de media de naam achterhaalde van de directeur en aan de hand van bestaande UPC mail adressen zijn directe E-mail adres achterhaalde.

Na het versturen van een klacht werd deze direct de zelfde dag nog opgelost. Veel managers van bedrijven horen nooit iets via de werkvloer omdat die stug vasthouden aan het niet mogen doorverbinden met meerdere binnen de onderneming.

Mijn advies, surf naar UPC.NL klik daar op OVER UPC klik vervolgens op PERS en als laatste op WOORDVOERING, hier vind je voldoende adressen waar je wellicht iets aan hebt.

Mijn advies "Aim High !"

Veel suc6, het is mij ook gelukt.

rolschaatser
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 okt 2005 19:49

Re: Het helpt echt!

Ongelezen bericht door rolschaatser »

ok,
en nu?
als ik het via de normale weg doe, wordt mijn probleem ook keurig verholpen.

Uranus
Berichten: 104
Lid geworden op: 28 jan 2006 05:48

Re: Het helpt echt!

Ongelezen bericht door Uranus »

NOu ik denk dat je dan alleen maar aan het rolschaatsen kan wijden. Dat is namelijk niet zo en ze manen je de valse torenhoge rekeningen wel te betalen.

Ik wens je dus veel succes.

Groet,

Uranus.

Uranus
Berichten: 104
Lid geworden op: 28 jan 2006 05:48

Re: Het helpt echt!

Ongelezen bericht door Uranus »

Alsa je zoveel moet faxen om zo een antwoord te krijgen als klant end at je als klant alleen maar een product bent van hun die geld naar binnen brengt; wil ik geeneens zo'n provider hebben. Dan zijn het gewoon stinkende dieven en oplichters. Met dat soort zwijnen ga ik geen eens in zee. Die kunnen voor mijn ogen sterven die lui en zal ik er nog smakelijk om lachen ook terwijl ze voor mijn ogen kapot creperen van de ellende en de pijn!!

Groet,

Uranus.

jt001
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2006 16:23

Re: Het helpt echt!

Ongelezen bericht door jt001 »

m2 heeft gelijk , heb hey uiteindelijk ook op die manier opgelost en toen 1 aanspreekpunt gekregen in geval van probleem.

UPC doet er alles aan om de boel goed op te lossen.
Alleen werken de mensen bij de helpdesk vaak niet mee.
Zelfde verhaal opdreunen , zelfde vragen stellen etc.

Feit blijft dat het wel goed kan werken , inmiddels heb ik alweer een jaar telefoon van hun zonder problemen.

Kortom , ik ken ze als bedrijf die de klachten wil oplossen , als je maar aan de juiste touwtjes trekt.

Uranus
Berichten: 104
Lid geworden op: 28 jan 2006 05:48

Re: Het helpt echt!

Ongelezen bericht door Uranus »

Dan moet je die touwtjes wel weten te vinden wanneer de helpdesk niet meewerkt. Verder is UPC in de telefonie veelste duur.

2.2 ct en 3,2 ct per minuut van vast -->vast is me 100% te duur en hun internet net zo.

Ik heb ze gezien; ik heb ze geroken en ik heb ze uitgespuugd.

Dus ze kunnen me de rug op!!

Groet,

Uranus.

Allarick
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jan 2006 22:00

Re: Het helpt echt!

Ongelezen bericht door Allarick »

Met zo veel haat en nijd in je ziel, dat je zelfs lacht om het sterven van wie dan ook bij UPC.

Je moet snel een hulpverlener zoeken voor dat je zelf ten onder gaat aan hoge bloeddruk of een infarct.

We weten het nu wel, denk aan groene weiden met mooie bloemetjes, en vergeet.............

Met vriendelijke groet Paolo

hmhmulder
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 apr 2006 10:50

Re: Het helpt echt!

Ongelezen bericht door hmhmulder »

Ik heb de heren en dame gemaild...heb al één reactie:
De dame is Dinsdag 18 april weer aanwezig....
de e-mail adressen zijn dus goed (nog wel..hahahaha)

Bedankt!!!

Hans.

hmhmulder
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 apr 2006 10:50

Re: Het helpt echt!

Ongelezen bericht door hmhmulder »

UPDATE ... UPDATE ... UPDATE ... UPDATE ...

inmiddels van de anderen ook een mail gekregen dat ze het gingen oplossen. Op 15 mei (1 dag na mijn e-mails) een brief gekregen van de Director Customer Care van UPC dat ik niet meer op de bellijst sta...
en...'s middags een bosje bloemen gekregen vanwege het ongemak!!!

AIM HIGH: it helps!!!

Grtz, Hans.

PS: inmiddels is het aantal contactpersonen op de site naar 2 gedaald...de persvoorlichtster is er niet meer bij ...hihihihi..

Gesloten