LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het loopt storm bij UPC !!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Joepie zie je overal

Het loopt storm bij UPC !!!

Ongelezen bericht door Joepie zie je overal »

Las het volgende stukje op planet.nl. Het is duidelijk, UPC is op de juiste weg. Ik ben in ieder geval een MEER dan tevreden klant! En daar komen er duizenden per week bij! Helaas zitten er altijd een klein aantal missers bij wat de hele boel opblaast en dagelijks hier onzin post! Hier volgt het stukje!

Per week noteert UPC naar eigen zeggen gemiddeld 5.000 nieuwe klanten voor haar IP-telefonie. Het aantal internetabonnees steeg met zes procent het afgelopen kwartaal.
Vanmiddag maakte UnitedGlobalCom, het moederbedrijf van UPC, de cijfers over het eerste kwartaal van 2005 bekend.

In Nederland steeg de omzet in dollars met ruim 17 procent, tot 201 miljoen dollar, maar na valutaverrekening met 12 procent. De operationele kasstroom in Nederland, het verschil tussen inkomsten en uitgaven, groeide in Nederland met 16 procent in dollars, tot 113 miljoen dollar, en met 10,5 procent na valutaverrekening.

Dit betekent dat de kasstroom als percentage van de omzet zo'n 56 procent bedroeg. Dit is een bruto-overschot uit de abonnementen van UPC, die vooral met televisie veel winst maakt. Daar gaan de investeringen dan nog vanaf.

Eind maart telde UPC In Nederland 421.000 internetabonnees, 212.000 telefonieklanten (ook Priority), 2,2 miljoen analoge en 55.000 digitale tv-abonnees. Dat betekent een groei in internetabonnees afgelopen kwartaal met bijna 6 procent, want eind 2004 stond de teller op 397.000 voor de Chello-internetdienst in Nederland.

Gast

Re: Het loopt storm bij UPC !!!

Ongelezen bericht door Gast »

Waarom 2 keer plaatsen joepie? is deze onzin die je uitkraamt zo belangrijk?
upc op de juiste weg, laat me niet lachen dit is wel de grootste mop die ik in jaren gehoord heb.

00172002

Re: Het loopt storm bij UPC !!!

Ongelezen bericht door 00172002 »

joepie zie je overal verdwijnen bedoel. En er komen er elke week duizenden bij geloof je het zelf er verdwijnen er dagelijks duizenden zou je bedoelen.Oook wij waren daar eerst klant maar snel weer terug gekeerd naar KPN . NOOIT doen wij nog zaken met UPC :shock: :shock: :shock:

Marjet Cassé

Re: Het loopt storm bij UPC !!!

Ongelezen bericht door Marjet Cassé »

Ik lees zo dit forum en ben erg teleurgesteld. Wat een kinderachtig gedoe hier.

Gelooft diegene die telkens weer negatief moet reageren zelf dat er duizenden klanten per dag opzeggen?

Het is een feit, dat er vele duizenden per week bijkomen. Daar mag een bedrijf best trots op zijn.

Omdat jij en nog een paar anderen die zorgen voor de vele honderden negatieve berichtjes op dit forum problemen hebt met UPC doet NIETS af aan dit feit.

Het zal je teleurstellen als ik je zeg dat ik vandaag een afspraak heb gemaakt voor de produkten chello Light en Digitale Telefonie FreeTime. En oh ja, voor ik het vergeet, ik kom dus net als die andere duizenden klanten per week van die zogenaamde fantastische KPN.

Dus droom maar lekker verder en reageer maar weer op mijn posting met vele onder verschillende namen negativiteit en schuil je maar weer achter die oude koeien van jaren geleden dat UPC het inderdaad niet zo best deed. Dit is echter jaren geleden al achterhaald!

Succes en ik wens jullie allemaal heel veel plezier met jullie UPC produkten en als je die niet hebt???? Wat doe je dan in hemelsnaam op dit forum??? Ja, ja inderdaad, zielig lopen zieken!

Marlies Keller

Re: Het loopt storm bij UPC !!!

Ongelezen bericht door Marlies Keller »

OK dan Marjet.

Je slaat de spijker op de kop!

Maar ja die persoon die continue onder tientallen namen loopt te kletsen over die zogenaamde "slecte" UPC, zal wel weer gelijk bij het lezen zijn mening moeten op leggen en weer een negatief verhaaltje schrijven.

Best wel zielig, maar zegt wel alles over de persoon die achter al die namen zit met al die zogenaamde zielige probleempjes!

katja
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 mei 2005 10:34

Re: Het loopt storm bij UPC !!!

Ongelezen bericht door katja »

Ik zou willen dat ik positief kon zijn over UPC, maar inmiddels zit ik vandaag al voor de 35ste dag achtereen zonder telefoon. Ik heb al 25 keer gebeld, 8 emails gestuurd, een aangetekende brief, maar nog steeds geen telefoon.

Dit zijn ook dingen die werkelijk gebeuren.

En voordat ik verhuisde werkte alles prima. Het kan dus goed gaan, maar het kan ook goed fout gaan.

Laat ieder in z'n waarde, en probeer elkaar te helpen als je een probleem hebt!!

Katja

kat je

Re: Het loopt storm bij UPC !!!

Ongelezen bericht door kat je »

Wordt er vandaag aangebeld door een bloemist met een prachtig boeket bloemen en een kaartje met daarop: Wij verontschuldigen ons voor alle ongemak en inmiddels werkt uw telefoon weer.

Dus ik de telefoon opnemen en..,.,..... hij doet het weer.

Ik ben weer helemaal tevreden en dat van de bloemen had ik nooiit verwacht.

Toch leuk zoiets

Zander

Re: Het loopt storm bij UPC !!!

Ongelezen bericht door Zander »

Ik heb bij UPC gewerkt en dus veel meegemaakt met mensen met klachten. Ik kan je dus vertellen dat er een HOOP fout gaat, vaak ook door de bedrijfsvoering van UPC! Dus k kan al deze 'zielige zeikende' mensen wel gelijk geven!

katja
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 mei 2005 10:34

Re: Het loopt storm bij UPC !!!

Ongelezen bericht door katja »

He, Zander, bij mij werkt de telefoon ook al 5 weken niet, en daar ben ik echt niet blij mee, maar laten we op deze forums proberen elkaar te helpen, en niet zo te zeuren!!!

Katja

ZAnder

Re: Het loopt storm bij UPC !!!

Ongelezen bericht door ZAnder »

Ik zeur ook niet, maar reageer op de berichtjes van hierboven. Zij hebben geen idee wat er allemaa fout gaat heb ik het diee als ik ze zo hoor praten, dus moetzen zij zich ookniet zo uitlaten!

katja
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 mei 2005 10:34

Re: Het loopt storm bij UPC !!!

Ongelezen bericht door katja »

wist ik maar wat er allemaal fout ging, dan kon ik UPC daar op wijzen, en zouden de problemen misschien eerder opgelost zijn!!!

Maar de gemiddelde nederlander gaat al die problemen boven de pet, en die weten alleen maar dat hun telefoon/internet het niet doet.

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: Het loopt storm bij UPC !!!

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Daar waar je voor betaalt dat moet je geleverd krijgen. Simpel. Ik had ook vijf weken achter elkaar geen telefoon. Steeds weer en weer gebeld met mijn KPN lijn naar UPC en ze beloofde veel dat ze het in orde moesten maken en als ze dat niet deden, dan schortte ik gewoon de betaling op. ik betaalde met acceptgirokaart. Dus trekken zij aan het kortste eind. Zij kwamen met gigantoische nota's aanzetten over de periode dat ik juist afgesloten was. Ik heb ze gebeld en ze wilde niet wijken. De telefoon bleef afgesloten totdat ik deze valse nota betaalt had. Toen ben uik helemaal weggegaan.

Waar staat dat pand van hun kan ik daar met personeel erin een bom op laten gooien.

Groet, Neptunus.

nooitmeeraandelen
Berichten: 77
Lid geworden op: 07 jul 2005 20:48

Re: Het loopt storm bij UPC !!!

Ongelezen bericht door nooitmeeraandelen »

Lees mijn verhaal op "al jaren tevreden......"

Groeten,
Anneke

Har

Re: Het loopt storm bij UPC !!!

Ongelezen bericht door Har »

Gedragsregels Uitleg Zoeken Registreer Profiel Inloggen


Overzicht forums/UPC telefoon/Het loopt storm bij UPC !!!

Gepost door BerichtPrint
Joepie zie je overal
Gast

Geplaatst op 18 Mei 2005 11:47 door Joepie zie je overal


--------------------------------------------------------------------------------

Las het volgende stukje op planet.nl. Het is duidelijk, UPC is op de juiste weg. Ik ben in ieder geval een MEER dan tevreden klant! En daar komen er duizenden per week bij! Helaas zitten er altijd een klein aantal missers bij wat de hele boel opblaast en dagelijks hier onzin post! Hier volgt het stukje!

Per week noteert UPC naar eigen zeggen gemiddeld 5.000 nieuwe klanten voor haar IP-telefonie. Het aantal internetabonnees steeg met zes procent het afgelopen kwartaal.
Vanmiddag maakte UnitedGlobalCom, het moederbedrijf van UPC, de cijfers over het eerste kwartaal van 2005 bekend.

In Nederland steeg de omzet in dollars met ruim 17 procent, tot 201 miljoen dollar, maar na valutaverrekening met 12 procent. De operationele kasstroom in Nederland, het verschil tussen inkomsten en uitgaven, groeide in Nederland met 16 procent in dollars, tot 113 miljoen dollar, en met 10,5 procent na valutaverrekening.

Dit betekent dat de kasstroom als percentage van de omzet zo'n 56 procent bedroeg. Dit is een bruto-overschot uit de abonnementen van UPC, die vooral met televisie veel winst maakt. Daar gaan de investeringen dan nog vanaf.

Eind maart telde UPC In Nederland 421.000 internetabonnees, 212.000 telefonieklanten (ook Priority), 2,2 miljoen analoge en 55.000 digitale tv-abonnees. Dat betekent een groei in internetabonnees afgelopen kwartaal met bijna 6 procent, want eind 2004 stond de teller op 397.000 voor de Chello-internetdienst in Nederland.

Naar boven


Gast
Gast

Geplaatst op 18 Mei 2005 16:20 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Waarom 2 keer plaatsen joepie? is deze onzin die je uitkraamt zo belangrijk?
upc op de juiste weg, laat me niet lachen dit is wel de grootste mop die ik in jaren gehoord heb.

Naar boven


00172002
Gast

Geplaatst op 18 Mei 2005 22:38 door 00172002


--------------------------------------------------------------------------------

joepie zie je overal verdwijnen bedoel. En er komen er elke week duizenden bij geloof je het zelf er verdwijnen er dagelijks duizenden zou je bedoelen.Oook wij waren daar eerst klant maar snel weer terug gekeerd naar KPN . NOOIT doen wij nog zaken met UPC

Naar boven


Marjet Cassé
Gast

Geplaatst op 18 Mei 2005 23:49 door Marjet Cassé


--------------------------------------------------------------------------------

Ik lees zo dit forum en ben erg teleurgesteld. Wat een kinderachtig gedoe hier.

Gelooft diegene die telkens weer negatief moet reageren zelf dat er duizenden klanten per dag opzeggen?

Het is een feit, dat er vele duizenden per week bijkomen. Daar mag een bedrijf best trots op zijn.

Omdat jij en nog een paar anderen die zorgen voor de vele honderden negatieve berichtjes op dit forum problemen hebt met UPC doet NIETS af aan dit feit.

Het zal je teleurstellen als ik je zeg dat ik vandaag een afspraak heb gemaakt voor de produkten chello Light en Digitale Telefonie FreeTime. En oh ja, voor ik het vergeet, ik kom dus net als die andere duizenden klanten per week van die zogenaamde fantastische KPN.

Dus droom maar lekker verder en reageer maar weer op mijn posting met vele onder verschillende namen negativiteit en schuil je maar weer achter die oude koeien van jaren geleden dat UPC het inderdaad niet zo best deed. Dit is echter jaren geleden al achterhaald!

Succes en ik wens jullie allemaal heel veel plezier met jullie UPC produkten en als je die niet hebt???? Wat doe je dan in hemelsnaam op dit forum??? Ja, ja inderdaad, zielig lopen zieken!

Naar boven


Marlies Keller
Gast

Geplaatst op 18 Mei 2005 23:52 door Marlies Keller


--------------------------------------------------------------------------------

OK dan Marjet.

Je slaat de spijker op de kop!

Maar ja die persoon die continue onder tientallen namen loopt te kletsen over die zogenaamde "slecte" UPC, zal wel weer gelijk bij het lezen zijn mening moeten op leggen en weer een negatief verhaaltje schrijven.

Best wel zielig, maar zegt wel alles over de persoon die achter al die namen zit met al die zogenaamde zielige probleempjes!

Naar boven


katja


Geplaatst op 19 Mei 2005 07:49 door katja


--------------------------------------------------------------------------------

Ik zou willen dat ik positief kon zijn over UPC, maar inmiddels zit ik vandaag al voor de 35ste dag achtereen zonder telefoon. Ik heb al 25 keer gebeld, 8 emails gestuurd, een aangetekende brief, maar nog steeds geen telefoon.

Dit zijn ook dingen die werkelijk gebeuren.

En voordat ik verhuisde werkte alles prima. Het kan dus goed gaan, maar het kan ook goed fout gaan.

Laat ieder in z'n waarde, en probeer elkaar te helpen als je een probleem hebt!!

Katja

Naar boven


kat je
Gast

Ik ben weer helemaal tevreden en dat van de bloemen had ik nooiit verwacht.

Toch leuk zoiets

Zander

VoIP
Berichten: 38
Lid geworden op: 06 aug 2005 08:11

Re: Het loopt storm bij UPC !!!

Ongelezen bericht door VoIP »

Het is goed om te zien dat UPC de goede weg ingeslagen is. Voor mij persoonlijk zijn ze dat al jaren. Maar je hoort en leest weleens wat en onfortuinlijk gaat dat schijnbaar niet voor elke klant van UPC op. Ik zeg nadrukkelijk schijnbaar, want er zullen altijd mensen zijn die overal wel iets op aan te merken hebben. Vermoedelijk omdat het gewoon in diens aard zit.
Gelukkig is dat type mens in de minderheid en zullen zij de positieve berichtgeving over UPC niet overschaduwen met hun eeuwige negativiteit.

Afz.
Een tevreden klant van UPC, die dagelijks met veel plezier gebruik maakt van de producten van UPC.

VoIP
Berichten: 38
Lid geworden op: 06 aug 2005 08:11

Re: Het loopt storm bij UPC !!!

Ongelezen bericht door VoIP »

Wordt er vandaag aangebeld door een bloemist met een prachtig boeket bloemen en een kaartje met daarop: Wij verontschuldigen ons voor alle ongemak en inmiddels werkt uw telefoon weer.

Dus ik de telefoon opnemen en..,.,..... hij doet het weer.

Ik ben weer helemaal tevreden en dat van de bloemen had ik nooiit verwacht.

Toch leuk zoiets
Kijk zo zie je maar weer. Het zal waarschijnlijk niet volledig tegemoetkomen aan de problemen die je hebt gehad, maar wat een geweldig gebaar en het toont aan dat UPC wel degelijk begaan is met haar cliëntele.
Goh, ik zou bijna gaan hopen dat digitale telefonie, chello of DTV er bij mij eens een tijd uit zou liggen. Je bent een bevoorrecht mens katja.

Bij mij werkt het juist allemaal fantastisch, dus ik kan zelden tot nooit gebruik maken van de warmte die medewerkers van UPC te bieden hebben. :cry:

Ps.
Ik zal ze eens gaan bellen met de mededeling dat ik zeer tevreden ben om mijn dankbaarheid te tonen. Misschien krijg ik dan ook een stukje warmte. Wie weet? :wink:

Har

Re: Het loopt storm bij UPC !!!

Ongelezen bericht door Har »

Fijn een tevreden panellid.

Graag jouw adres voor Koffie en Agpo cv ivm de bloemen.

evelde
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 aug 2005 02:04

Re: Het loopt storm bij UPC !!!

Ongelezen bericht door evelde »

oke, sinds een maand klant bij UPC. Zowel internet als telefoon. Op zich heb ik geen ernsitge klachten behalve het regelmatig wegvallen van de telefoonverbinding. Wat er het meest mis gaat bij UPC is denk ik het bedrijfsorganisatorische (lang woord) vlak.

Het zijn allemaal kleine foutjes waarvan ik denk dat het in de opstartfase zit. Een voorbeeld: Ik vraag telefonisch de machtiging aan om mijn telefoonnummer over te laten nemen. Krijg ik een machtigingskaart toegestuurd voor automatische incasso. Het zijn dat soort kleine dinegtjes. Niet ernstig toch vervelend. Natuurlijk kunnen we met zijn allen gaan moddergooien. Misschien is het beter als we juist een beetje geduld hebben met de situaties.

Helaas kan ik niet spreken voor de mensen die een groter probleem hebben. Ik kan me hun frustratie zeer wel voorstellen.

gbazz
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2005 18:58

Re: Het loopt storm bij UPC !!!

Ongelezen bericht door gbazz »

Ik heb chello internet bij UPC. Op zich ben ik best tevereden. Toen ik laatst dus telefonisch een aanbieding kreeg om ook telefonie bij UPC te nemen in een paket, ben ik daar op ingegaan. Vervolgens een patroon dat ik vaker heb gehoord (niet alleen bij UPC trouwens). Afspraak gemaakt voor monteur, dagje vrij genomen, midag thuisgebleven en geen monteur gezien.

Aangezien ik geen zin heb nog een (halve) vrije dag op een UPC monteur te wachten heb ik het maar zo gelaten. Nooit meer iets van gehoord ook. Ik bel nog steeds met KPN en internet nog steeds met chello.

amrani
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 okt 2005 00:07

Re: Het loopt storm bij UPC !!!

Ongelezen bericht door amrani »

Was jaren een tevreden klant van UPC (telefoon, internet en TV). Begin dit jaar verhuisd en alleen telefoon TV aangehouden. Aardige mevrouw die alles keurig stopzette, maar helaas de telefoon vergat. 6 maanden lang schreven ze de abbo-kosten af. Diverse keren erover gebeld en gemaild. Eindelijk in de maand september geen rekening meer. ALLEEN, mijn geld krijg ik nog steeds niet terug. De laatste keer dat ik belde zei nog steeds een aardige mevoruw dat ik per augustus heb opgezegd, althans dat staat op de computer!!! Ik moest haar overtuigen dat het onmogelijk is om bij zowel KPN als UPC hetzelfde telefoonnummer te hebben. ALS IK GELIJK HEB, dan zal ze mij terugbellen om te zeggen dat het bedrag wordt teruggestort. Grietje Joustra, van UPC facturering als dat je echte naam is: IK heb alle gelijk van de wereld, maar waar blijft mijn geld (ongeveer 100 euro) verdorie. Voor het bellen ben ik alles bij elkaar bijna 20 euro kwijt.

Voor mensen die overwegen bij UPC klant te worden: UPC is geen slechte provider, alleen als je iets wijzigt dan kan het mis gaan. Hun admin.systeem werkt op de een of andere manier niet goed. Dat is jammer.

Gesloten