LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het muismatje van UPC

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jacobs87
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 nov 2005 00:33

Het muismatje van UPC

Ongelezen bericht door Jacobs87 »

Het muismatje van UPC

Na het invullen van een enquete over het installeren van internet, zou de nieuwe client binnen een paar dagen een muismatje krijgen als presentje. Ik heb inmiddels vijf keer gebeld : het was onderweg of het werd gelijk verzonden. Het gaat mij niet om het muismatje dat zult u begrijpen.Maar beloven is nakomen, vindt u ook niet?

MVG, J.J. Jacobs

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Het muismatje van UPC

Ongelezen bericht door hoffie »

dat wordt een duur muismatje :lol:
Maar beloven is nakomen, vindt u ook niet?
Neu niet bij UPC, daar kennen ze het woord nakomen niet, beloven des te beter..............

Mischa0320
Berichten: 147
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47

Re: Het muismatje van UPC

Ongelezen bericht door Mischa0320 »

Je muismatje is al 2 keer naar je opgestuurd, maar wordt alleen steeds uit de post gestolen door Hoffie/Agro.

Ja, die ja, die zo gek is op UPC en tig verschillende namen heeft.

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Het muismatje van UPC

Ongelezen bericht door hoffie »

he fijn. misscha is er weer met haar weloverwogen antwoorden

Uranus
Berichten: 104
Lid geworden op: 28 jan 2006 05:48

Re: Het muismatje van UPC

Ongelezen bericht door Uranus »

Het is alsof jullie nog denken, dat oplichters service kunnen verlen :D

Uranus
Berichten: 104
Lid geworden op: 28 jan 2006 05:48

Re: Het muismatje van UPC

Ongelezen bericht door Uranus »

Alsa je zoveel moet faxen om zo een antwoord te krijgen als klant end at je als klant alleen maar een product bent van hun die geld naar binnen brengt; wil ik geeneens zo'n provider hebben. Dan zijn het gewoon stinkende dieven en oplichters. Met dat soort zwijnen ga ik geen eens in zee. Die kunnen voor mijn ogen sterven die lui en zal ik er nog smakelijk om lachen ook terwijl ze voor mijn ogen kapot creperen van de ellende en de pijn!!

Groet,

Uranus.

Beathoven
Berichten: 191
Lid geworden op: 29 jan 2006 23:43

Re: Het muismatje van UPC

Ongelezen bericht door Beathoven »

Ik heb nog wel een muismatje van UPC, wel 6 jaar oud.. maar hee, het muist nog prima ;) :P

Uranus
Berichten: 104
Lid geworden op: 28 jan 2006 05:48

Re: Het muismatje van UPC

Ongelezen bericht door Uranus »

Nou ik heb weleens bij iemand die een Chello Internet had en met heel veel storingen te kampen had een door Rattak uitgedroogde muis op zijn muismatje neergelegd. Een blaadje bovenop de muis en met de Tekst:"Nieuwe draadloze muis". Hij zei: "Dat muist niet prima!!"

Ja, toen waren er in dat gebied nog heel veel storingen aan het internet, die wij als ADSL klanten niet hebben.

Neptunus.

Gesloten