LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hetnet slecht service
hetnet slecht service
Wij zijn al vanaf vrijdag bezig met het stop zetten van het net van ,€3,00 per maand.
Ik heb Vrijdag al gebeld die tijd heb ik niet bij gehouden,over het stop zetten van die €3,00 ik werd van het kastje naar de muur gestuurt.
Het ging om het email adres en de spam tegen te houden daar is die €3,00 voor,voor iets wat we niet hebben we hebben al sinds december 2006 geen internet van hetnet.
Mijn zoon vondt het raar dit verhaal,en heeft zelf gebeld daar hebben we de tijd niet van bijgehouden ,maar mijn zoon mocht bijna zijn verhaal niet kwijd omdat de medewerker van hetnet er steeds tussen kwam.
Hij vondt het vreemd wel die €3,00 afschrijven terwijl we geen internet hebben van jullie.
Mijn zoon is hier mee gestopt want we kwamen niet verder.
Toen heeft mijn vrouw zaterdag zelf gebeld toen werd er gezegd dat de fout bij hetnet ligt dat die €3,00 onterecht is afgeschreven,en dfat ze maandag hetnet moest bellen en vragen naar dibiteurafdeling.
Ik ben maandag 26-02-2007 om 10.45 gaan bellen naar het net afdeling debiteuren ik zat volgens de medewerker verkeerd en werd na 15 min door verbonden maar het duurde nog eens 15 min voordat ik iemand aan de lijn kreeg.
Die zei van dat ik verkeerde afdeling zat,hij wou me weer doorverbinden toen zei ik dus niet ik hang al een 30 min aan de lijn en wil dit nu oplossen toen kon het in eens wel.
DIT IS MINUUT 1 ER VOLGEN NOG MEER EMAIL VOOR ELKE MIN DIE IK HEB GEWACHT KRIJGEN JULLIE EEN EMAIL,KAN JE VOELEN HOE WIJ ONS VOELEN OM MAAR STEEDS TE WACHTEN EN WORDEN DOORVERBONEN.
DEZE EMAIL GAAT OOK NAAR KASSA EN RADAR MISSCHIEN DAT MENSEN DIE HET ZELFDE MEEMAKEN DIT OOK DOEN.
mvg geert b
Ik heb Vrijdag al gebeld die tijd heb ik niet bij gehouden,over het stop zetten van die €3,00 ik werd van het kastje naar de muur gestuurt.
Het ging om het email adres en de spam tegen te houden daar is die €3,00 voor,voor iets wat we niet hebben we hebben al sinds december 2006 geen internet van hetnet.
Mijn zoon vondt het raar dit verhaal,en heeft zelf gebeld daar hebben we de tijd niet van bijgehouden ,maar mijn zoon mocht bijna zijn verhaal niet kwijd omdat de medewerker van hetnet er steeds tussen kwam.
Hij vondt het vreemd wel die €3,00 afschrijven terwijl we geen internet hebben van jullie.
Mijn zoon is hier mee gestopt want we kwamen niet verder.
Toen heeft mijn vrouw zaterdag zelf gebeld toen werd er gezegd dat de fout bij hetnet ligt dat die €3,00 onterecht is afgeschreven,en dfat ze maandag hetnet moest bellen en vragen naar dibiteurafdeling.
Ik ben maandag 26-02-2007 om 10.45 gaan bellen naar het net afdeling debiteuren ik zat volgens de medewerker verkeerd en werd na 15 min door verbonden maar het duurde nog eens 15 min voordat ik iemand aan de lijn kreeg.
Die zei van dat ik verkeerde afdeling zat,hij wou me weer doorverbinden toen zei ik dus niet ik hang al een 30 min aan de lijn en wil dit nu oplossen toen kon het in eens wel.
DIT IS MINUUT 1 ER VOLGEN NOG MEER EMAIL VOOR ELKE MIN DIE IK HEB GEWACHT KRIJGEN JULLIE EEN EMAIL,KAN JE VOELEN HOE WIJ ONS VOELEN OM MAAR STEEDS TE WACHTEN EN WORDEN DOORVERBONEN.
DEZE EMAIL GAAT OOK NAAR KASSA EN RADAR MISSCHIEN DAT MENSEN DIE HET ZELFDE MEEMAKEN DIT OOK DOEN.
mvg geert b
Re: hetnet slecht service
Laat je toch gewoon je rekening voor Hetnet blokkeren bij de bank.
Re: hetnet slecht service
Dat is de beste oplossing, maar helaas ben je het al voor een heel jaar kwijt aan telefoonkosten.Laat je toch gewoon je rekening voor Hetnet blokkeren bij de bank.
Daar komt de winst vandaan bij de meeste providers.
Re: hetnet slecht service
Het gaat niet om het blokkeren maar dat je van de kastje naar de muur wordt gestuurt en dat 30 min lang dit wil niemand nu is het 0,1 cent voorheen 0,45 cent per min of 30 cent of €13,40 dit is maar van afgelopen maandag zoals je kon lezen in het verhaal is dit de 4 keer dat we er over belden.
mvg geert b
mvg geert b
Re: hetnet slecht service
Hoewel het maar 1 cent per minuut kost, ik reken ook uurloon.
Als je bij bank terug haal, en blokkeer, dan komt vermoedelijk een Incasso Buro, en die zijn nog slechter bereikbaar, stuur mail, en bewaar deze, ook de antwoorden, het kan nog maanden duren, acceptgiro's en zo, maar laat je niet gek maken, zij maken dan hoge kosten voor een flut bedrag wat ze nooit ontvangen, bij een rechtszaak waarmee ze vermoedelijk dreigen, zowel de reiskosten als snipperdagen mag je declareren als kosten als zij verliezen en die kans ik 99,99 %
Bij een dreiging met rechtszaak gewoon de datum vragen en bewijs stukken, dan schrikken ze en lost het sneller op.
Vermoedelijk is de Internet verbinding gestopt, en de later afgesloten spamfilter vergeten, daarom....
Als je bij bank terug haal, en blokkeer, dan komt vermoedelijk een Incasso Buro, en die zijn nog slechter bereikbaar, stuur mail, en bewaar deze, ook de antwoorden, het kan nog maanden duren, acceptgiro's en zo, maar laat je niet gek maken, zij maken dan hoge kosten voor een flut bedrag wat ze nooit ontvangen, bij een rechtszaak waarmee ze vermoedelijk dreigen, zowel de reiskosten als snipperdagen mag je declareren als kosten als zij verliezen en die kans ik 99,99 %
Bij een dreiging met rechtszaak gewoon de datum vragen en bewijs stukken, dan schrikken ze en lost het sneller op.
Vermoedelijk is de Internet verbinding gestopt, en de later afgesloten spamfilter vergeten, daarom....
Re: hetnet slecht service
Ik zie inderdaad op de site van Hetnet dat het tegenwoordig 1 cent per minuut is, dat wist ik niet, dus mijn opmerking over de belkosten was niet terecht.nu is het 1 cent
Niet dat de ergernis daar minder van wordt, die begrijp ik heel goed, die heb ik met andere producten van KPN ook ervaren.
Re: hetnet slecht service
Het is inmiddels wel gestopt,maar het gaat er mij om het wachten,doorverbinden,en de zeeeeer slechte service je kan je verhaal niet kwijd want de mederker praat er door heen maandag werdt ik ook weer na 30 min weer doorverbonden en zei van dus niet ik wil het nu opgelost hebben toen kon het wel.
Als je maar de mond los doe dan gaat het wel.
mvg geert b
Als je maar de mond los doe dan gaat het wel.
mvg geert b
Re: hetnet slecht service
Of heeft het later afgesloten spamfilter ook een minimale looptijd van een jaar? Wat niet gelijk loopt met het adsl abonnement?Vermoedelijk is de Internet verbinding gestopt, en de later afgesloten spamfilter vergeten, daarom....
Klinkt onlogisch maar iets soortgelijks gebeurt ook met extra zenderpakketten van UPC digitale tv
Zeg je binnen je proefperiode van een half jaar de digitale tv op, blijkt het extra zenderpakket ( dat kun je nl. maar 1 maand gratis proberen) wel een heel jaar te zijn, betaal je dus voor iets wat je niet kunt gebruiken.
Re: hetnet slecht service
Het was voor de email en de spam maar het was September 2006 al opgezegt
Hebben we ook gehad na 2 weken heb ik hem terug gestuurt er waren maar 3 zenders die me interesseerde en daar betaal ik geen €4,00 voor
mvg geert b
Hebben we ook gehad na 2 weken heb ik hem terug gestuurt er waren maar 3 zenders die me interesseerde en daar betaal ik geen €4,00 voor
mvg geert b
Re: hetnet slecht service
Ik begrijp percies hoe u zich voelt meneer.
Maar ik heb zo'n medewerker van zoiets belachelijk bij t-mobile mijn verhaal vertelt en de man moest wel luisteren omdat ik hem de kans niet gaf om hem te laten uitpraten..
Kunnen hun eens weten hoe het voelt om opgelicht te worden.
Maar ik heb zo'n medewerker van zoiets belachelijk bij t-mobile mijn verhaal vertelt en de man moest wel luisteren omdat ik hem de kans niet gaf om hem te laten uitpraten..
Kunnen hun eens weten hoe het voelt om opgelicht te worden.
Re: hetnet slecht service
Daarom er zitten soms mensen aan de telefoon die niet de geduld hebben om te luisteren ,niet allemaal maar er zijn mensen die beter een ander beroep kunnen nemen.
mvg geert b
mvg geert b
Re: hetnet slecht service
Ik denk dat dat over het algemeen wel meevalt, maar dat de oorzaak ligt bij een stukje opleiding en de beperkte mogelijkheden die ze hebben om iets op te lossen.die niet de geduld hebben om te luisteren
Vooral bij KPN heb ik vaak gehoord dat ze niets anders kunnen doen dan een mailtje sturen naar een andere afdeling en verder dus zelf ook machteloos staan.
Als de topmensen nu eens een iets minder hoge bonus krijgen en de klantenservice wat meer training en mogelijkheden?