LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hi en Samsung plaatsen onjuiste informatie over toestellen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Onlinekoper
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 aug 2010 11:43

Hi en Samsung plaatsen onjuiste informatie over toestellen

Ongelezen bericht door Onlinekoper »

Vorige week heb ik bij Hi een prepaidtoestel gekocht, de Samsung C3330. Volgens de omschrijving van Hi zou er een fm-radio in dat toestel zitten. Na ontvangst bleek die er niet in te zitten. Ik heb eerst contact opgenomen met Samsung, waar ik als antwoord kreeg:
Via de volgende link kunt zelf ook nakijken dat er helaas geen radio in deze toestel zit.

http://www.samsung.com/nl/consumer/mobi ... SAMST-spec
Als je de link volgt, zie je bij Ontspanning & Entertainment juist wel staan dat er een fm-radio in het toestel zit.

Ik heb daarna contact opgenomen met Hi. Daar kreeg ik als antwoord:
Je geeft aan dat je een de Samsung C3330 gekocht hebt en dat op de Hi site staat dat op dit toestel een FM radio zit, maar dit niet het geval is. Ik snap dat dit vervelend is. Ik heb je signaal doorgestuurd naar een andere afdeling omdat dit aan te passen. Sorry voor het ongemak.

Helaas is het niet mogelijk dit toestel met radio te ontvangen. Je hebt een zichttermijn van 8 dagen. Binnen deze 8 dagen kun je het toestel retour sturen. Als je dit binnen de 8 dagen zichttermijn niet doet dan ga je akkoord met het toestel.
Kortom, Samsung en Hi beloven van alles, maar geven niet thuis als het product niet past bij de omschrijving.

GodsSon
Berichten: 203
Lid geworden op: 21 feb 2010 18:59

Re: Hi en Samsung plaatsen onjuiste informatie over toestellen

Ongelezen bericht door GodsSon »

Maar wat verwacht je nu?
Ze geven aan dat je het toestel terug kan sturen, foutje met specificaties kan toch altijd gemaakt worden?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Hi en Samsung plaatsen onjuiste informatie over toestellen

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik begrijp het probleem ook niet.

Gewoon terugsturen en wat anders bestellen. Of gewoon behouden.

Gesloten