| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HI is het slechte provider ooit!!
HI is het slechte provider ooit!!
Hallo allen,
Ik heb mij telefoon op 25 mei 2011 teruggestuurd naar Hi. Wegens reparatie aan mij telefoon maar ipv Zoetermeer had ik het naar Den Bosch teruggestuurd. Dit was niet juiste adres, waar ik mij telefoon terug moest sturen, als je wou dat telefoon gerepareerd moest worden. Maar ik kwam op een later moment erachter en had klantenservice van Hi verzocht, om het naar Zoetermeer te versturen. In Zoetermeer zou mij telefoon gerepareerd moeten worden. De klantenservice gaf aan, dat ze contact zou opzoeken met afdeling Den Bosch, dat het uiteindelijk toch naar Zoetermeer verstuurd wordt. Met het gevoel dat het goed zou komen, ben ik op vakantie gegaan. Maar toen ik terug kwam uit vakantie, had ik helaas mij telefoon nog steeds niet terug.
Uiteindelijk heb ik meerdere malen met Hi klantenservice gebeld en uiteindelijk was ik het zo zat, dat ik telefonische klacht heb ingediend. Ik kreeg een mail of ik TNT NR wou op sturen, want ze konden mij telefoon niet terug vinden. Dat heb ik netjes gedaan, heb mij tntnr op de mail gezet en netjes terug gestuurd naar haar toe.
Maanden hoorde ik niks van hun, meerdere malen weer contact opgezocht met de Hi klantenservice, maar die gaven aan dat me klacht nog in behandeling was. Ik moest van hun 3 weken wachten. De 3 weken gingen voorbij en heb weer maar contact met hun gezocht en dit keer gaven ze aan dat ze mij Blackberry telefoon al op oktober naar mij oude woonadres hebben verstuurd. Volgens de medewerkers van Hi klantenservice moest ik naar mij oude woonadres gaan, want daar zou mij telefoon moeten liggen. Volgens hun heeft bewoner het ontvangen, maar ze kon het niet bewijzen, want het was niet aangetekend teruggestuurd. Ik ben uiteindelijk daarheen gereden, en de bewoner gaf dat hij niks heeft ontvangen.
Terwijl ik al maanden geleden mij woonadres heb gewijzigd en heb letterlijk bij het reparatieformulier het juiste adres gezet.
Groet,
Nadia
Ik heb mij telefoon op 25 mei 2011 teruggestuurd naar Hi. Wegens reparatie aan mij telefoon maar ipv Zoetermeer had ik het naar Den Bosch teruggestuurd. Dit was niet juiste adres, waar ik mij telefoon terug moest sturen, als je wou dat telefoon gerepareerd moest worden. Maar ik kwam op een later moment erachter en had klantenservice van Hi verzocht, om het naar Zoetermeer te versturen. In Zoetermeer zou mij telefoon gerepareerd moeten worden. De klantenservice gaf aan, dat ze contact zou opzoeken met afdeling Den Bosch, dat het uiteindelijk toch naar Zoetermeer verstuurd wordt. Met het gevoel dat het goed zou komen, ben ik op vakantie gegaan. Maar toen ik terug kwam uit vakantie, had ik helaas mij telefoon nog steeds niet terug.
Uiteindelijk heb ik meerdere malen met Hi klantenservice gebeld en uiteindelijk was ik het zo zat, dat ik telefonische klacht heb ingediend. Ik kreeg een mail of ik TNT NR wou op sturen, want ze konden mij telefoon niet terug vinden. Dat heb ik netjes gedaan, heb mij tntnr op de mail gezet en netjes terug gestuurd naar haar toe.
Maanden hoorde ik niks van hun, meerdere malen weer contact opgezocht met de Hi klantenservice, maar die gaven aan dat me klacht nog in behandeling was. Ik moest van hun 3 weken wachten. De 3 weken gingen voorbij en heb weer maar contact met hun gezocht en dit keer gaven ze aan dat ze mij Blackberry telefoon al op oktober naar mij oude woonadres hebben verstuurd. Volgens de medewerkers van Hi klantenservice moest ik naar mij oude woonadres gaan, want daar zou mij telefoon moeten liggen. Volgens hun heeft bewoner het ontvangen, maar ze kon het niet bewijzen, want het was niet aangetekend teruggestuurd. Ik ben uiteindelijk daarheen gereden, en de bewoner gaf dat hij niks heeft ontvangen.
Terwijl ik al maanden geleden mij woonadres heb gewijzigd en heb letterlijk bij het reparatieformulier het juiste adres gezet.
Groet,
Nadia
Laatst gewijzigd door Nadiakiki op 04 jan 2012 12:51, 5 keer totaal gewijzigd.
Re: HI is het slechte provider ooit!!
Wie kan mij helpen aub?
Als je nou eerst eens begint met het posten van een topic zonder spelfouten, dan leest het wellicht wat makkelijker.
Redshy, dat is niet aardig. Zo te zien is Nederlands niet de eerste taal van TS. Hij of zij schrijft niet veel slechter dan 95% van de mensen hier.RedShy schreef:Als je nou eerst eens begint met het posten van een topic zonder spelfouten, dan leest het wellicht wat makkelijker.
Nadiakiki, helaas, ik kan je verder ook niet helpen.
Ik begrjip je verhaal niet helemaal, maar misschien helpt dit:
Meestal (dus niet altijd) worden telefoons aangetekend verzonden. Neem contact op met de laatste partij die je toestel heeft verzonden en vraag hun bij TNT/PostNL navraag te doen naar je toestel.
Echter, je geeft aan dat je je adres hebt gewijzigd maar dat het niet is doorgekomen bij je provider. Ik denk dan ook dat het daar is misgegaan. Heb je een bevestiging van de adreswijziging? Via post of e-mail (Niet dat iemand dat tegenwoordig bewaard ^^)? Dan kan je misschien bij de provider aankaarten dat zij nalatig zijn geweest en eventueel je toestel claimen.
In ieder geval, succes!
P.s. Ik deel de mening van RedShy dat je verhaal inderdaad niet echt makkelijk te lezen is door de spelfouten en onduidelijk opgebouwde zinnen. Dit zijn lastig zaken en duidelijke details zijn belangrijk.
Meestal (dus niet altijd) worden telefoons aangetekend verzonden. Neem contact op met de laatste partij die je toestel heeft verzonden en vraag hun bij TNT/PostNL navraag te doen naar je toestel.
Echter, je geeft aan dat je je adres hebt gewijzigd maar dat het niet is doorgekomen bij je provider. Ik denk dan ook dat het daar is misgegaan. Heb je een bevestiging van de adreswijziging? Via post of e-mail (Niet dat iemand dat tegenwoordig bewaard ^^)? Dan kan je misschien bij de provider aankaarten dat zij nalatig zijn geweest en eventueel je toestel claimen.
In ieder geval, succes!
P.s. Ik deel de mening van RedShy dat je verhaal inderdaad niet echt makkelijk te lezen is door de spelfouten en onduidelijk opgebouwde zinnen. Dit zijn lastig zaken en duidelijke details zijn belangrijk.
Blijkbaar ben ik de enige hier die minder goed geschreven Nederlands begrijpt... TS is zijn/haar telefoon kwijt omdat die naar een verkeerd adres is gezonden. TS mag het zelf uitzoeken.
Simpel toch?
En zoals ik al zei: 95% van de forumleden hier maakt fouten, en soms nog wel ergere ook. Ik vind het te prijzen als iemand zijn/haar verhaal op papier durft te zetten. Ga dan niet mekkeren over de kwaliteit van het geschrevene.
Simpel toch?
En zoals ik al zei: 95% van de forumleden hier maakt fouten, en soms nog wel ergere ook. Ik vind het te prijzen als iemand zijn/haar verhaal op papier durft te zetten. Ga dan niet mekkeren over de kwaliteit van het geschrevene.
-
MAXIEM
Dag miepje,
Met collegiale groet en een goed 2012 toegewenst.
Maxiem.
Van dit soort reakties fleur ik helemaal op. Het lijkt hier inderdaad (vrijwel altijd) op een cluster geiten, die allemaal hetzelfde geluid produceren.Blijkbaar ben ik de enige hier die minder goed geschreven Nederlands begrijpt... TS is zijn/haar telefoon kwijt omdat die naar een verkeerd adres is gezonden. TS mag het zelf uitzoeken.
Simpel toch?
Met collegiale groet en een goed 2012 toegewenst.
Maxiem.
Dankjewel Maxiem! Jij ook een fijn, probleemloos en gezond 2012 gewenst.
Beste Nadiakiki, de verantwoording voor het terugzenden van de telefoon ligt bij Hi. Zij hebben de telefoon naar een verkeerd adres gestuurd. Zij dienen de telefoon te vergoeden of een nieuw exemplaar te leveren.Nadiakiki schreef:Hallo allen,
Ik heb me telefoon op 25 mei 2011 teruggestuurd naar Hi. Voor reparatie aan mij telefoon ipv Zoetermeer had ik het naar Den Bosch verstuurd. Maar ik kwam erachter en had klantenservice verzocht om het naar Zoetermeer versturen. Dat zou gedaan worden volgens hen. Kwam terug van vakantie, en me telefoon was nog steeds niet terug.
Meerdere malen met de klantenservice gebeld en uiteindelijk had ik klacht ingediend. Nou ik klacht werd behandeld, me telefoon hadden ze eindelijk gevonden. Nu hebben ze naar een oud woonadres verstuurd. Terwijl ik letterlijk me juiste adres heb ingevuld in me reparatieformulieren en heb adres gewijzigd op hun site al in jan 2011.
Volgens hen moet ik naar bewoner van die adres gaan, nou ik ben daar heengegaan volgens is geen enkel pakket ontvangen.
Ik heb hun vandaag gebeld, zeggen dat ze niks voor me kunnen doen, want me telefoon is naar die adres teruggezonden. Terwijl in hun voorwaarden staat dat telefoon altijd naar reparatieadres wordt verzonden!
Help, wat kan k tegen hun doen, zodat ik alsnog mij telefoon terug krijg?
Groet,
Nadia
Update: Ik heb klantenservice gebeld, en ze hebben gewoon opgehangen! Dat ik zelf moest uitzoeken. Hi provider is echt afrader!!
Hopelijk heeft u kopie van het formulier waarop de reparatieopdracht staat. In dat geval staat u nog een stuk sterker want is bewezen dat de fout bij hun ligt.
Stuur hi een aangetekende brief waarin u stelt dat de telefoon door hun toedoen is kwijtgeraakt. Stel hierin ook dat zij als wederpartij verantwoordelijk zijn om zorgvuldig met uw producten om te gaan. Stel vervolgens dat je verwacht dat zij binnen een redelijke termijn (14 dagen) de telefoon alsnog afleveren of anders de telefoon vergoeden en of een nieuwe leveren.
@ Redshy: Sorry ik ben dislechtisch.
@olaf, bedankt ga een schriftelijk klacht indienen tegen hun.
@olaf, bedankt ga een schriftelijk klacht indienen tegen hun.
Je hoeft geen 'sorry' te zeggen tegen RedShy. Hij was niet aardig.
Zelf had ik nog niet aan dyslectisch gedacht. Ik vind het dan des te beter dat je het toch allemaal opschrijft hier!
Compliment en succes met de afhandeling.
Miepje
Zelf had ik nog niet aan dyslectisch gedacht. Ik vind het dan des te beter dat je het toch allemaal opschrijft hier!
Compliment en succes met de afhandeling.
Miepje
Dank je wel Miepje, ik heb geprobeerd om het nog beter beschrijven, heb mij tekst gewijzigd.