LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hi Klantenservice

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Daniek72

Hi Klantenservice

Ongelezen bericht door Daniek72 »

3 juni ik bestel een telefoon bij Hi en betaal hiervoor 59,95 via Ideal. Ik krijg een orderbevestiging van Hi en ik heb een mail van mijn betaling via Ideal.

8 juni checkl ik op hi.nl mijn status van de bestelling. Echter de bestelling is nergens te vinden. Ik neem contact op met de klantenservice. Die gaan het uitzoeken en ik moet s middags naar 3 uur terug bellen. Bel netjes terug, helaas ze hebben nog geen oplossing. Wel zijn er meer mensen met problemen via betaling Ideal. Of ik maandag terug wil bellen. Later besef ik dat het dan 2e pinksterdag is.

14 juni bel ik klantenservice opnieuw. Ze kunnen de bestelling nergens terug vinden. Ik moet contact opnemen met de bank. Ik bel de bank echter zij kunnen het geld niet terughalen, omdat ik het zelf heb betaald via Ideal. Opnieuw bel ik de klantenservice. Nu word mij verzocht om de orderbevestiging en bewijs van betaling te sturen naar het hoofdkantoor van KPN. Ik vraag nog of ze binnen een bepaalde tijd moeten reageren als procedure, maar die bestaat niet echt.

15 juni Ik bestel dezelfde telefoon nogmaals, deze keer is tie tot mijn verbazing gratis. Dit heb ik ook nog even in de brief naar het hoofdkantoor gemeld. De telefoon blijkt niet op voorraad.

4 juli is mijn 2e bestelling ineens geannuleerd, er staat wegens onvolledige gegevens. Terwijl ik eerder al van Hi een mail heb gehad dat de telefoon niet op voorraad was. Ik neem weer contact op met klantenservice. Zegt die jongeman je zal wel iets zijn vergeten in te vullen. Dat was dus niet het geval. Zegt hij dan bestel je de telefoon nog een keer. Ik ontplofte bijna en heb de jongeman even uitgelegd dat dit al mijn 2e bestelling was door toe doen van Hi en dat de website nu aangaf dat de telefoon niet meer te bestellen is. Wel zegt hij dat ik mijn geld terug krijg. Hij neemt contact op met een andere afdeling en ik word doorgeschakeld. Die persoon lost het netjes op en zegt dat ik een nieuwere versie krijg voor o euro. En deze persoon bevestigd dit ook via de mail.

5 juli Reactie van het hoofdkantoor. De bestelling is niet gevonden en de 2 bestelling hebben ze ook geannuleerd. Hierover zou Reviva mij hebben bericht. Ik heb hier echter nooit een brief of iets over ontvangen. De kosten van mijn 2e bestelling krijg ik terug. Deze was echter 0 euro. Ze zeggen niks over mijn bewijs van betaling en over dat de telefoon eerst 59,95 was en nu gratis.
Ik klim weer in de telefoon en leg nogmaals uit dat ik al die telefoontjes wel zat ben en dat ik wil weten wanneer ik mijn geld terug krijg. Het is betaald aan hi dus ik verwacht mijn geld ook terug. De persoon aan de telefoon zegt dat de enige oplossing een interne klacht is en zet dit in gang. Ik kan binnen 5 a 10 dagen een reactie verwachten. Ze biedt aan om mijn telefoonkosten van de afgelopen telefoontjes te crediteren.

8 juli Ik ontvang netjes de nieuwe telefoon.

20 juli Tot op heden niks gehoord van de klantenservice. Ik bel maar weer eens op. In het systeem staat een reactie van 14 juli dat ze de order niet kunnen vinden. Nee, dat wist ik ook wel. Maar verder niks bijzonders. Ik vraag welke stappen ik nu überhaupt nog kan ondernemen aangezien Hi aan alle bewijs van betaling voorbij gaat. En waarom ze mij weer niet hebben geïnformeerd, tja daar hadden ze geen antwoord op. Ze gaat even overleggen met de leidinggevende. En stelt voor contact op te nemen met Reviva en daar een procedure te starten. Ik vraag of ze dan ook het bewijs van betaling en de orderbevestiging van hi wil meesturen. Dit staat echter niet in het systeem, want zulke dingen kunnen ze niet opslaan, echt ongelooflijk. In de tussentijd neemt zij contact op met Reviva en zij gaan proberen nog deze week contact op te nemen.
Ik vraag aan de persoon of het klopt dat mijn gesprekken zijn gecrediteerd, want hier had ik nog niks van gezien. Dat was dus niet gebeurd. Deze persoon heeft dat nu wel in gang gezet, maar goed eerst zien dan geloven.

Ik vind het ongelooflijk hoe Hi/ KPN mobile met haar klanten omgaat. Als je ze iets vraagt geven ze ook maar op 1 ding antwoord ipv van de 3 dingen die je vraag. De meeste mensen die ik sprak van de klantenservice waren wel erg vriendelijk, maar ja daar koop ik verder niks voor, want ze kunnen verder niks doen.

Ben benieuwd of Reviva deze week contact opneemt.

Daniek72

Re: Hi Klantenservice

Ongelezen bericht door Daniek72 »

De afgelopen dagen geen reactie gehad van reviva (doen de betalingen van hi). Echter toen ik vanochtend mijn bankrekening checkte was er 59,95 overgemaakt door reviva. Ik ben blij dat ik dit nu kan afsluiten. Snap alleen niet waarom ze dan niet even bellen, maar goed.

Ik ben nog wel benieuwd naar andere ervaringen met de hi klantenservice.

veroh

Re: Hi Klantenservice

Ongelezen bericht door veroh »

Was de persoon van de klantenservice wel hulpvaardig en vriendelijk?

In april heb ik een bundel mobiele internet afgesloten. Tenminste, dat is wat er toen op de website stond. Ik heb een sms ontvangen met daarin de gegevens om dit aan te zetten en heb gelezen dat ik dit elk gewenst moment weer uit kon zetten.
Inmiddels ben ik tot de conclusie gekomen dat ik het internet erg weinig gebruik, en ging ik naar de website om de opzegcode te vinden om die te smsen.

Helaas, die code was niet te vinden. Ik werd erg onduidelijk doorverwezen door de digitale hulp, de veelgestelde vragen hielpen mij ook niet verder en zo doende heb ik het telefoonnummer 1200 gebeld in de hoop dat ik daar verder geholpen kon worden
De beste man aan de telefoon vertelde mij op een zeer minachtende en arrogante toon dat ik een jaarabonnement heb afgesloten en daar een contract van thuisgestuurd heb gekregen, die ik ook getekend zou hebben. Twee maal schrikken. Ik heb GEEN jaarabonnement afgesloten en ik heb GEEN contract thuisgestuurd gekregen. Bij navraag of ik een kopie van het contract kon ontvangen wat ik dan zou hebben getekend, gaf de man aan dat hij mij daar niet van kon verzien.

Wat moet ik hier nou mee??? Voor zo ver ik weet sloot ik zo'n tijdelijk bundeltje (net als sms verdubbelen enzo) maar blijkbaar is het een abonnement. Ik heb er echter nooit een contract gezien of getekend...
Iemand ervaring met de Hi Internet bundels??

Gesloten