LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HI KPN komt belofte niet na.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
wolferl
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 jul 2005 11:51

HI KPN komt belofte niet na.

Ongelezen bericht door wolferl »

Anderhalve maand geleden stapte mijn broertje over, van een Telfort abonnement naar een HI abonnement. 18 november j.l. zou het abonnement bij Telfort aflopen, en zo kon hij geleidelijk aan overgaan op het HI abonnement.

Omdat mijn broertje nieuwe klant was bij HI, kreeg hij anderhalve maand geleden een gsm 'cadeau'. Volgens de persoon met wie mijn broertje alles afhandelde bij HI kon hij meteen al gebruik maken van het abonnement van HI. Hij kon direct gebruik maken van eindeloos internet op z'n gsm voor 3,95 EUR per maand (iets in die richting).

Alles verliep vlekkeloos. Tot vandaag. Hij kreeg zijn eerste rekening van HI, en hij viel steil achterover. Volgens HI zou hij namelijk voor ruim 1000 EUR hebben ge-internet.

Mijn broertje is woest en nauwelijks tot rede vatbaar, hij voelt zich nu al in de **** genomen. Heeft hij enig recht van spreken door dit niet te hoeven betalen? En wat kan hij verder ondernemen tegen HI.

Groet,
Melvin

Exilebear
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 mei 2010 18:08

Re: HI KPN komt belofte niet na.

Ongelezen bericht door Exilebear »

In de overeenkomst mobiele aansluiting staat in de akkoordverklaring: ik citeer:

''Tegelijkertijd met je nieuwe toestel ontvang je een nieuw geactiveerde simkaart. Je krijgt dus tijdelijk een extra nummer waarvoor je geen abonnementsgeld betaalt (het zogenaamde Nummerbehoud €0,- Abonnement). Je betaalt alleen voor het gebruik; voor het bellen, sms'en en het gebrik van data betaal je het buitenbundel tarief.
Het €0 euro abonnement is geldig totdat je oude overkomt van je oude aanbieder. Vanaf het moment gaat je gekozen Hi abonnement in. Je kan dus je oude simkaart blijven gebruiken met je oude nummer. je krijgt per brief bericht op welke datum je nieuwe abonnement in gaat. Het €0 is maximaal 4 maanden geldig. na die 4 maanden gaat automatisch je gekozen Hi Abonnement in en betaal je maandelijks het abonnementsgeld."

Het staat er gewoon in.

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: HI KPN komt belofte niet na.

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Waar is dit abonnement afgesloten?
Online bij kpn, of in een shop.
Als het online is gebeurt dan kan het gesprek opgevragen worden.
Is het in een shop dan is het uiteraard het woord van je broertje tegen dat van de verkoper.
In alle gevallen even een klacht aanmaken bij kpn, zijn er meerdere hier die hetzelfde gehad hebben en die het geld teruggekregen hebben, of niet hebben hoeven te betalen.

Succes

Gesloten